Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Simone, doe maar lekker rustig aan hoor!

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Zo ik voel me weer een beetje mens...

Zaterdag en zondag is de beeb echt HEEL druk geweest. Ik heb bovenaan mijn buik 2 blauwe plekken van het schoppen. Dat was echt mega vermoeiend en hoe stom het ook klinkt, gelukkig is de boel weer wat rustiger...
    Die steken en krampen zijn ook wat minder geworden. Gelukkig nog geen tekenen op weeen o.i.d.

Ik baal nu als een stekker dat ik veel dingen heb laten liggen, de wasjes zijn nog niet klaar en er ligt nog een dikke strijk. Na een weekend op bed is het huis ook niet schoon meer, maar ik moet dus echt rustig aan doen. Rinaldo heeft mijn nesteldrang maar overgenomen en is nu als een bezetene aan het soppen.
    Ik ga me voorlopig maar richten op de babyspullen en ga vandaag de vluchttas ook maar klaar maken.

Ik kom gauw terug om weer gezellig te doen!

3. Niet meer actief

Fijn dat het weer wat beter gaat guppie, doe lekker rustig aan he!

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hih ik bel net mike, zijn er nog dingen die ik voor je moet vragen met de intake. zegt ie ja; ze moet er goed uit zien en niet ouder dan 25!

Wat een kwal van een vent heb ik af en toe he?

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Guppie fijn dat het weer wat beter gaat.. zwaar he die laaste loodjes. Doe het lekker rustig aan joh je hebt vast nog wel even de tijd om alles in orde te krijgen. Gelukkig word je goed geholpen.

Haha Roxy die mannen ook af en toe

Mijn vriendin belde net is een week overtijd en wordt morgen ingeleid! Spannend dagje dus! Nu wil ik ook haha maar ja even geduld nog!

6. Niet meer actief

Haha Roxy, dat zou Roy ook kunnen zeggen... Mannen!

Berna: spannend voor je vriendin!

Wij willen ook!

7. ProudMum

willen jullie een stageloper erbij?

8. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    roxy lekker hoor zo'n vent.....ach mannen....
    hier mag er een stagière bij hoor,ook bij de bevalling.
    ze moeten het tenslotte toch leren.voor mij is het de tweede dus misschien dat het voor mij wat makkelijk gezegt is.

berna wat spannend voor je vriendin

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Heb gezegd niet bij de bevalling maar tijdens de kraamtijd mag dat wel

10. Niet meer actief

Een stageloper erbij zou ik niet zo erg vinden, als er maar een begeleider bij is.

11. ProudMum

zo dacht ik ook namelijk. was benieuwd naar jullie mening!

12. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Schijndelsvolk die vind ik goed: nesteldrang rules hahahahaha! lol! lol!

Ik bruis ook helemaal van de energie! :whistle: Enne dag ben ik niet voort te slepen maar nu... ramen zijn gelapt, vloeren zijn gedaan, kastjes zijn gedaan, alles maar dan ook alles wat zich op de benenden vloer bevindt is spik en span! :D Nu ga ik lekker met een bakkie koffie ff het forum op 8)

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik wil geen stagaire hoor. Die gaan ook je evt. hechtingen en je baarmoeder controleren. En die doet dan je baby in bad enzo, nou dat doe ik liever zelf! Ze laten die stagaires niet alleen koffie zetten en stofzuigen ;)

14. ProudMum

intake gehad. ging best wel snel allemaal maar was heel duidelijk. Weer een stapje dichter bij de bevalling. raar hoor!

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    tja zit ook weer wat in Guppie... maar ja ik dacht kan die mooi de hond uitlaten haha

16. ProudMum

nee weet ik ook guppie, maar uiteindelijk heb ik het zelf voor het zeggen op dat moment. dus als ik iets zelf wil doen dan geef ik dat mooi aan.

bovendien, als ik zelf kraamhulp in opleiding was zou ik heel blij zijn met een stageplek.

17. ProudMum

meeste mensen zijn al niet zo happig op een stagiare

18. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik ben ook niet zo'n gehaaid op een stagiare, tuurlijk ze moeten het leren helemaal mee eens.. Maar ja er loopt hier al een kleine rond en zoals ik al eerder een keer heb aangegeven kan ik er niet zo goed tegen als onbekende in mijn kastjes e.d. zitten. Ik geloof niet dat ik er nog één kan hendelen :oops: En indd Guppie in bad doen enz nee dat doet mijn mannetje allemaal zelf wil hij ook echt zelf doen. Hij is ook niet het type om dat uit handen te geven. Ach we zien wel ik heb vrijdag de intake dan komen ze langs en dan zal ik het in ieder geval aangeven. Kan ze er altijd nog uitschoppen toch :)

19. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    denk dat jezelf aan mag geven wat je wel en niet door een stagière gedaan wilt hebben.
    als zij naar evt.hechtingen wilt kijken zal haar begeleining daar op hetzelfde moment naar kijken.

ze mag van mij veel maar dan echt onder begeleiding maar het lijkt mij dat ze dat zelf ook wel begrijpen.een kind is het kostbaarste wat je kan krijgen.

denk dat je voor jezelf moet beslissen wat jij prettig vindt het is tenslotte jouw kraamtijd. ;)

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    berna, ik hoop alleen al dat de hond gewoon in huis rond mag blijven lopen als de kraamhulp er is!
    Mijn trainer zegt dat de hond tijdens de kraamtijd niet eens ver weg van huis wil, die wil ook gewoon lekker in de buurt blijven en het fort bewaken. Zit wel wat in denk ik ;)

Deel Deze Pagina