Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

en trouwens, hoe groot is de kans dat er daadwerkelijk een stagiare meekomt!

2. ProudMum

Waarom hoop je dat? Je geeft aan dat je een hond hebt, en dat moeten ze respecteren

3. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    ik heb hier aangegeven dat ik 4 katten en 1 hond heb.
    ze mogen de hond zelfs uitlaten.

heb wel speciaal aangegeven dat er elke dag gezogen moet worden.

denk dat de kans heel klein is hoor roxy.

4. ProudMum

dat dacht ik dus ook kristy. ach ik ziet t wel. bevalt het me niet kan ik het altijd nog zeggen

5. Niet meer actief

Hier blijft onze hond ook gewoon hoor!

6. Niet meer actief

voor de lijst: 24 december 10.00 uur controle gynaecoloog

7. ProudMum

en ik doe Romi ook niet weg voor de kraamhulp. ik heb het aangegeven en daar hebben ze echt rekening mee te houden

8. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    je mag zelfs switchen van kraamhulp als het niet klikt.

9. ProudMum

voelen jullie de kleine ook minder schoppen? Voel hem smorgens wel goed als ik op bed lig, maar als ikzoals nu achter de pc zit voel ik hem heel af en toe schuiven

10. Niet meer actief

Haai meiden!

Ik zit er even helemaal doorheen hier. :cry:
    Ken mezelf niet terug. Ff in het kort:
    We krijgen (nu kregen) vanmiddag bezoek, dus ik beneden alles netjes gemaakt, wc, vloeren etc.
    Kom ik na het douchen beneden heeft mijn kater een meerkoet gevangen en mee naar huis genomen, overal veertjes en bloed. Hij zat te grommen onder de bank met dat diertje.
    Ik flipte helemaal door joh! Zo druk geweest en komt hij het even verpesten! Ik stond daar als een klein kind te brullen gewoon :oops:
    Tot bijna hyperventileren aan toe :confused:
    Ik wist niet wat me overkwam, moest ik die bank opzij tillen met m'n dikke buik, om die vogel te pakken en de troep op te ruimen. Andere kat liep in de weg, en kreeg ook de wind van voren.
    Was echt helemaal hyper de pieper.
    Daarna mannetje gebeld dat ie het bezoek moest bellen, dat ze later moesten komen. Ik weer brullen. Hij zat natuurlijk ook perplex aan de phone.
    Nah ja, alles is nu weer opgeruimd, visite komt later (die zullen ook wel denken) en ik ben wat gekalmeerd.
    Kleintje werd natuurlijk hartstikke druk daarna.
    Dus ik weer janken, maak me zorgen of zo'n hysterische bui niet kwaad kan.
    He getsie!
    Als ik dit zo schrijf, denk ik echt waar gaat dit over?!
    Mannetje zei al: Meid, je bent zwanger, lang leve de hormonen....

Nou goed, heel verhaal, ik ben het nu ff kwijt, pfffff! :oops:

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Jee Marieke vervelend zeg! Adem in Adem uit haha

12. Niet meer actief

Och Marieke, kom hier maar spuien hoor! Voor je kleintje kan het geen kwaad hoor, even zo'n driftbui. En je katten die moesten het even ontgelden, na je schoonmaakbui, is ook vervelend ja, als je net zo je best hebt gedaan en ze maken er weer een puinzooi van.

Wat een HORMONSTERS ook he! gaat wel weer over, gelukkkig.

13. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Marieke heel herkenbaar zeker nu je net alles schoon hebt kan je het echt niet gebruiken om weer opnieuw te beginnen. Geeft niks ligt aan onze hormonen, visite wat later geeft niks! Pak wat te drinken spiek hier nog ff mee en het komt helemaal goed. Knuf meid :)

14. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    anitadejong: fijn meid dat alles in orde is hee! en wel lekker zo voor de kerst nog even langs komen! Hier beide last van nesteldrang hihi man lief is de laminaat aan het leggen op de overloop en ik ben de zolder een goede beurt aan het geven... (de rest van het huis van de week al gehad, dus moeten iets doen nu he ;) )

Berna: rust ze meid! en spannend voor je vriendin hee!

Moonie: doe maar lekker rustig aan hoor meid! (als je zo nu en dan maar even laat weten hoe het met je gaat vind ik het goed hoor :) )

Guppie: doe lekker rustig aan meid! en laat hubbie maar lekker soppen...

Roxy: zeg die man van jou... zou dat geen broer van die van mij kunnen zijn? Die van mij is dus ook zo tot grote ergenis nu onder invloed van hormonen hihi (normaliter kan ik er goed tegen maar nu hihihi)
    Ja ik heb aangegeven dat het me niet uit maakt of er een stage-loper bij is...

vivian: lekker is dat he... die van mij weet niet wat m overkomt hoor ben normaal niet zo'n poetswonder in huis hihi en nu is alles spik en span zoals je zegt hihi er mag nu zelfs geen spinnenwebje te vinden zijn op de zolder (waar kun je jezelf toch druk om maken he :) )

marieke: gooi het er maar lekker uit hoor meid... ik zou ook laaiend zijn hoor! Gelukkig komt die kat van ons nu niet buiten (is te koud naar zijn zin) Wel fijn dat je visite nu wat later komt... en maak je niet druk meid... die buien hebben
    we allemaal wel eens hoor!

Hier nu weer snel verder met de zolder... spreek jullie strakkies nog wel

Dikke kus allemaal dames!

15. Niet meer actief

Oh ja, dikke knuffel nog! voor iedereen die er een nodig heeft of wil hebben!

16. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Tja schijndelsvolk ik kan nu helemaal niet tegen rommel weet niet wat het is. Ze hebben hier de borden nog niet leeg of ik kom weer met die poestdoek. Of nee die ramen dan... Nog maar te zwijgen afzuigfilters dat kan echt niet! En die spinnenweb op zolder.. nou daar heb ik helemaal geen woorden voor hahahaha! Heerlijk zo ben ik normaal ook niet maar moet zeggen dat ik nu gewoon dingen loop te zoeken om te poetsen :) En o wee als mijn mannetje wat vies maakt dan... dan.. :evil: :)

17. Niet meer actief

Ja Marieke fijn hè die hormonsters! Het moest er waarschijnlijk gewoon ff allemaal uit en dit was even de spreekwoordelijke druppel ;) Dikke knuffel meis!

18. Niet meer actief

Hihi, jullie zijn lief! Knuffel terug :D

Net mannetje aan de lijn gehad, die doet er ook heel relaxed over!
    Zo van kan gebeuren en kleintje zal wel vaker een adrenalinestootje krijgen.
    Heerlijk zo'n nuchtere vent.

En ja, vuil in huis, hou op schei uit.... :oops:

19. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Kristy, gelukkig gaat het weer wat beter met je zoontje! Zo'n prikje kan er aardig inhakken bij die kleintjes he? Gelukkig is bij mijn zoontje de koorts ook weer gezakt! Hij is wel nog wat huilerig en pieperig maar dat komt denk ik ook doordat hij nu al een paar dagen/nachten slecht slaapt en gewoon moe is. Gaat gelukkig beter dus!
    Hopelijk wordt snel duidelijk wat er precies is met je schoonvader. Sterkte in ieder geval!

Pfoe Linda, nog steeds aan het werk? Je bent zeker wel aan je verlof toe! Nog maar een paar daagjes!

Anita, fijn alles weer goed! Dus jouw kindje is ook aan de grote kant... Nou ja, je zorgt er in ieder geval goed voor toch?

Arme Marieke, helemaal bezeten door de zwangerschapshormonen! Gaat het nu weer een beetje? Ik zou het trouwens ook wel even schrikken vinden hoor als er ineens een bloederige halfdode vogel in huis zou liggen... Zwanger of niet! En dan krijg je ook nog bezoek. Dus snap het best hoor!

Hoor jullie allemaal over nesteldrang maar ik kan het bij mij nog niet echt bespeuren hoor! (helaas, zou ik bijna zeggen). Ik heb mijn handen vol aan mijn zoontje en teveel pijntjes en dingetjes om nog eindeloos te gaan soppen. Hoewel het wel herkenbaar is dat kleine rommeltjes me meer irriteren dan anders. Toch een lichte vorm van nesteldrang dus...?

Buikgriep is gelukkig helemaal over, en mijn zoontje is dus ook weer bijna beter. Dat is wel een opluchting hoor! Voelde me zo belabberd afgelopen weekend....

Tot later!

20. Niet meer actief

Nou, ik ga nu even een boterkoek bakken, tot later 8)

Enne, Mamasu, het gaat wel beter hoor....
    Het zijn de hormonsters hou ik mezelf voor ;)

Deel Deze Pagina