Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina001

Sabrina001 Nieuw lid

10 dec 2007
    4
    0
    0
    Groningen
    Ik ben Sabrina (27) uit Groningen en ben bijna 35 week zwanger van ons eerste kindje.
    We weten al dat het een meisje wordt :D (de banner had het ook anders ook wel verraden)
    16 januari 2008 ben ik uitgerekend.

ik ben erg benieuwd hoe het met lotgenoten (ook die rond de zelfde tijd zijn uitgerekend) gaat.

Liefs Sabrina

2. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Linda: ik ben ook weer zo ontzettend moe. Zo moe dat ik maar heel weinig kan hebben.

MissFrodo: wij hebben ook een tummytub maar ik krijg ook nog het badje van mijn zus. Om de haartjes af te spoelen lijkt het me trouwens handiger als je het hoofdje achterover kunt doen (dus in een badje). Heb je nog nieuwe foto's van Emi?

Verder weet ik alweer niet meer wat er geschreven is :oops:

Mijn vriend wil graag een camcorder kopen als ons kindje er is. Het is natuurlijk wel leuk om echte beelden met geluid te hebben. Maar zo'n ding is wel ontzettend duur natuurlijk.

3. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Welkom Sabrina!

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik ben blij dat wij wel een videocamera hebben hoor Juni. Toevallig het weekend nog oude films van mijn zusje gezien toen ze net was geboren en dat is toch wel heel bijzonder om te zien..
    Evt mooi kerstkadootje om elkaar te geven?

5. Sabrina001

Sabrina001 Nieuw lid

10 dec 2007
    4
    0
    0
    Groningen
    bedankt Juni,

jij hoeft ook niet meer lang zie ik wel. en ook een meissie :D
    weet jij al wat je wil? Thuis of in het ziekenhuis bevallen?

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    arme Marij, ik weet ook precies hoe het voelt helaas... Dik vet balen gewoon!

Wij hebben ook een video camera en idd die filmpjes van vroeger vind ik echt om van te smullen!

Ik realiseer me ook dat het doorgeven van andere verzekering een heel gedoe is, maar Rinaldo heeft me beloofd dat allemaal door te bellen als we de papieren binnen hebben. Moet dan wel even langs het ziekenhuis voor een nieuw ponsplaatje.

Vanavond hebben we lekker broodje shoarma gegeten, maar word de laatste tijd heel misselijk van knoflook. Niet meer eten dus!

Enne Linda, ik ben ook echt super snel moe de laatste dagen. Belangrijk dat je echt rust neemt als je moe bent hoor!

7. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Goed idee om het gewoon als een gezamenlijk kerstcadeautje te zien, zo'n camera. Iemand tips over wat goede merken zijn?

Sabrina: ik ga in het ziekenhuis bevallen (als we er op tijd geraken :) ) Hier in België is dat het meest voor de hand liggende. Thuisbevallingen komen hier niet veel voor. Wat ga jij doen?

8. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hey meiden,

ik ben er nog wel maar een beetje op de achtergrond...
    las iets over een stagiere...ik heb er 1 gehad bij Lisa....en vond het heel leuk en handig ook voor de andere 2 kids toen...hun vonden het ook leuk.
    En heb nu ook gezegd dat ik het geen probleem vind...alleen nu kreeg ik het papier en daar stond op dat ze ook bij de bevalling mag, en dat heb ik niet gezegd...maar goed we zien het wel....ik heb gezegd tegen roland ik wil niet te veel poppekast om me heen eigenlijk.

verder weet ik eigenlijk niet veel meer, sorry....
    ben de laatste dagen moe en voel me heel slecht, heb veel pijn, weer in mijn lies en nu ook in mijn rug/kont weer...dus lopen gaat heel slecht. als ik gezeten heb en dan lopen moet duurt het ff voor het wat beter gaat.

woensdag moet ik weer naar de vk...en ze kunnen woensdag bellen van babydump, belden ze bij jullie overdag...? ik schakel de foon wel ff door...
    maar zat te denken als ik over 2 weken terig moet komen dan is het kerst..misschien mag ik de dag erna of zou ik weer 3 weken moeten wachten, ben dan inmiddels 38 weken....zal toch wel niet?

nou nogmaals sorry dat ik niet heb gereageerd op jullie maar dat komt wel weer....

liefs mij

9. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    hoi hoi!

kom me ff snel melden! mocht weer naar huis :D CTG Was goed, dopler was ook goed. bloeddruk blijft hoog, maar was te verwachten. Moest alleen weer eeuwen wachten op een gyn die mijn ctg moest beoordelen. maar goed, heb toch niks beters te doen.. hahaha.

kom morgen wel reageren op iedereen!

dikke kus!

Marij

ps, marije, wat balen van je bekken! dikke knuffel voor jou!

10. Niet meer actief

Marij, wat fijn dat dat alles weer goed was.

anita1975, daar zat ik dus ook mee, maar gelukkig mag ik 24 december weer komen, ik zou gewoon vragen of je anders wat eerder mag komen, anders zit er weer zo lang tussen.

11. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Ben ik ook weer even, moet even wat kwijt.

2 weken terug hoorde ik dat zowel mijn zus als mijn schoonzusje ook zwanger zijn. Helemaal blij, vooral voor mijn zus. Hun dochtertje is met behulp van hormoonbehandelingen gekomen, maar verder was het niet gelukt de afgelopen 11 jaar en nu spontaan zwanger van de tweede. De echo van 8,5 week was goed maar op de echo van vandaag ( 12 weken) klopte het hartje niet meer. Daar hadden we allemaal geen rekening mee gehouden omdat de vorige echo wel goed was.
    Ben even van slag nu.

Wat een schatjes hebben jullie thunder angel, Meliske en Miss Frodo .

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Zo pacific dat hakt erin! Veel sterkte, kan me voorstellen dat het nu erg moeilijk moet zijn...

13. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    He meiden, ben ik nog weer ff....
    Marij... fijn dat de CTG weeer goed was joh! Je bent echt een supermam voor je boy! Toppie!

Ben weer ietsiee opgevrolijkt. Mijn vriendin is neet bij me langs geweest om mijn haar te knippen. Was ook eruuug nodig na 6 maand! word je ineens weeer wat vrolijker van he! Bedankt voor jullie lieve reacties..... knuf voor jullie hoor!

Sabrina, welkom hier. Gezellig dat je ook mee komt kletsen hoor! We zijn bijna tegelijk uitgerekend! Ik ga als het allemaal goed gaat thuis bevallen. Lijkt me wel net zo prettig. maar als het uiteindelijk ziekenhuis wordt, maakt me dat ook niet zoveel uit. Ik zie wel hoe het allemaal verloopt.

Ik zouu niet zo'n moeite hebben trouwens met stagiaires. hebben ze mij trouwens ook helemaal niets over gevraagd! Dat is wel raar op zich.... Als er iets gebeeurt wat wij niet willen zeggen we het toch wel. Dus alss die stagiaire iets zou doen wat wij zelf zouden willen doen, dan bonjouren we haar/ hem gewoon aan de kant hoor, hahaha (bij wijze van spreken dan he?!). Zij moeten het immers ook leren. maar dat is wel een heel persoonlijk iets hoor. Ik kan me ook voorstellen dat er menseen zijn die echt geen anderen erbij willen hebben.

Nou ik ga snel weer plat, want merk dat ik nu wel erg lang achter elkaar heb gezeten. Spreek jullie morgen wel weer!

Knuf marije

14. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    he pacific, lees nu net jouw berichtje. Meid wat verschrikkelijk. Vooral omdat ze er al zoveel voor hebben moeten doorstaan he?! Sterkte hoor! Dikke knuffel voor jou!

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Marij fijn dat je weer naar huis mocht!
    Pacific sterkte zeg poeh ...

Ik ga ook naar bed mijn rug doet weer onwijs pijn grr

16. anita1975

anita1975 Niet meer actief

marije, indd balen van je bekken zeg en dat je niks meer mag doen, soms denk ik ook wel eens ik ga wel in een rolstoel maar ja dat doe je toch niet snel.

marij, fijn dat je weer naar huis mocht zeg. en dat alles goed was...

anita, ja ze werken hier op dinsdag, woensdag en donderdag, dus dan zou ik de donderdags moeten.
    anders word het 1 of 2 januari....en dat duurt me echt te lang...ik ga het woensdag vragen...

pacific, jeetje zeg kan me voorstellen dat je van slag bent...sterkte...

17. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    pacific, wat vreselijk voor je zusje! dan wachten ze al zolang en dan lijkt het een geschenk uit de hemel om toch zwanger te zijn! en dan nu dit.... :cry: dikke knuffel voor jou, want ook voor jou zal dit moeilijk zijn meid!

morgen krijg ik ook de intake kraamhulp. weet eigenlijk niet wat ik moet vragen. ons kindje komt met een ks en zal ook de couveuse inmoeten. tis dus alleen nazorg voor mijzelf en eventueel voor mijn dochtertje wat extra aandacht. weet niet wat ik vragen moet?! iemand ideeen?

18. Niet meer actief

Pacific, he bah, wat naar zeg :(

Marije, wat balen van je bekken, blergh!

Marij, fijn dat je er weer bent!

Hier geen stagiaire, het wordt tegenwoordig niet meer zo snel gevraagd bij de intake, omdat mensen meestal nee zeggen en de leerlingen het dan dus nooit kunnen leren.
    Je kunt het het beste zelf aangeven. Hier komt de moeder van een vriendin kramen en voor een stagiaire zou er dan ook nix aan zijn en het hoeft voor mij niet eerlijk gezegd.

Visite is weer weg, ze vonden het gelukkig niet zo erg dat ze wat later moesten komen :oops:
    De boterkoek heeft het vast goed gemaakt ;)

Tot morgen, slaap lekker vast!

19. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    vivian: haha erg zijn we eigenlijk... hihihi maar het huis word wel weer een keer van boven tot onder helemaal gedaan hihihi (als het aan hubbie ligt mag ik die nesteldrang wel houden... hij is normaliter het poetswonder hier in huis dus die
    vind het wel lekker zo...)

mamasu: fijn dat je weer wat opgeknapt bent! en die nesteldrang komt wel hoor hihi van die lichte mate word het vanzelf erger hihi (spreek nu uit ervaring hihi)

Marije78: jeetje meid, snap goed dat je baalt hoor... heb je eindelijk verlof en dan dit zo :( wel fijn dat je mamsie je komt helpen!
    Beterschappies meid, hopelijk heb je snel minder last meid!

Sabrina: welkom hier!

anita1975: beterschappies meid en doe rustig aan hoor!

00marij: fijn dat alles weer in orde is meid! houden zo he!

pacific: jeetje meid, dat is nog eens minder nieuws! Veel sterkte!

Berna: doe je wel rustig aan meid!

Hier zo lekker naar bedje toe (hoop dat ik nu wel eens lekker kan slapen... ) ik spreek jullie morgen allemaal weer meiden!

Slaap lekker allemaal!

20. Niet meer actief

Getsie, ik heb buikpijn :(
    Alsof er iets verkeerd is gevallen, of een of ander malafide virusje, blergh!
    En jullie zijn er ook al niet, boehoeeee ;)

Deel Deze Pagina