Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Hee Marieke: als je er nog bent, ik ben er.....

2. Niet meer actief

Ik ben er nog, was ff elders op het forum, maar volgens mij ben jij nu weg....

3. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    nee hoor ben er nog, was ook even aan het rondsnuffelen op het forum.
    hoe is het met de buikpijn?

4. Niet meer actief

Mwah, es geht! Het zakt iets, als ik lig heb ik altijd meer last. Maar ga zo maar een poging wagen....

Wat doe jij hier op dit uur? ;)
    Zag net je banner, over de 37 weken, wow!

5. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Nou officieel ben ik vandaag 37 weken ipv 37+1 dus mag vanaf vandaag thuis bevallen.......en wat ik hier doe op dit tijdstip?

Ik denk dat de bevalling is begonnen!

6. Niet meer actief

:confused:

Wow, ik had al zo'n flauw vermoeden....
    Dus je hebt weeën? (blonde vraag)
    Hoe voel je je?

Oeh, ik word helemaal hyper als ik lees dat je bezig bent!

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    ik ben al sinds 2 uur aan het spoken, heb 2 uur lang om de 3 a 7 minuten weeen gehad, toen zwakte het weer wat af dus weer naar bed gegaan, maar kon weer niet blijven liggen, had het idee dat de weeen om de minuut kwamen, dus weer eruit en nu komen ze weer om de 10 min.

8. Niet meer actief

Meid wat ontzettend spannend zeg!
    En je mannetje ligt nog lekker te ronken?

9. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    die heb ik om half 4 wakker gemaakt, heeft even bij me gezeten maar toen het afzwakte zijn we samen weer naar bed gegaan, nu weet hij dat ik uit bed ben en staat meteen paraat als ik hem roep.

10. Niet meer actief

Nou, hopelijk zet het goed door allemaal!
    En dan heb je snel jullie mannetje in je armen....
    Vind het wel heel bijzonder hoor! Jij daar met weeën, hihi!

Ik ga zo wel afsluiten, ga toch maar een poging tot slapen wagen....

Wil jou iig heel veel kracht toewensen en een hele voorspoedige bevalling!
    Ik ga aan je denken en ik hou het forum goed in de gaten hoor!

:D Succes!

11. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Dank je, hoop ook echt dat het wel blijft doorzetten.....ik laat jullie zo snel mogelijk weer iets weten, ga zelf ook maar weer eens een poging doen toch nog even te slapen.

12. Niet meer actief

Truste meid, bye! :baby:

13. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    ook truste voor jouw!

14. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Goeiemorgen, hoe is het met nachtbrakers Marieke en Citroentje? Klinkt spannend Citroentje, met die weeen van jou! Ik hoop voor jou dat het doorzet.
    En Marieke, hoe is het met de buikpijn?

Ik heb hier steeds meer onrustige dromen over bevallen etc.... Het houdt me toch steeds meer bezig duidelijk! (logisch). Vrijdag heb ik weer een groeiecho en ik ben zoooo benieuwd hoe het er dan mee staat! Nog even geduldig zijn dus. Maar ik tel de dagen!

Nou, ik kom me later vandaag vast wel weer even melden... Dag meiden!

15. Niet meer actief

Marije: Hé bah wat vervelend. Sterkte meis! In een rolstoel zou ik ook niet gaan hoor...

Sabrina: welkom!

Anita1975: rustig aan meis! Had je nog een beetje een leuke verjaardag gehad?

Marij: fijn dat de CTG weer goed was!

Pacific: jeetje wat erg voor je zusje! Veel sterkte.

Marieke: gek hè dat we er zo vroeg nog niet waren ;) Haha ik zie dat je iemand gevonden hebt die ook al zo vroeg op internet zit ;)

Citroentje: je weeën begonnen! Spannend, spannend! Hoop dat het doorzet!

Hier gisteren voor het eerst ontzettende krampen gehad in mn buik. Je schrikt dan toch wel ff hoor, je denkt dan toch wel ff: het zal toch niet?
    Heb nu een soort spierpijn laag in mn buik, herkennen jullie dat?

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo citroentje wat spannend zeg jeee!
    Marieke hoe gaat ie nu?

Nou van mij mag het ook wel komen met 37 weken hoor haha..
    OP dit moment wordt mijn vrienidn ingeleid erg spannend!

17. anita1975

anita1975 Niet meer actief

citroentje spannend hoor...hoe gaat het nu met je en heb je evt nog wat kunnen slapen?

berna ook spannend voor jou, je vriendin die ingeleid word, hoop dat de bevalling voorspoeding zal verlopen...las dat ze een week ofzo overtijd was nu, waarom leiden ze nu al in dan?

Linda mijn verjaardag had ik eigenlijk al met mijn dochter samen gevierd, smiddags is een vriendin nog geweest en savonds mijn zus + aanhang en kids...(of had ik dat al gezegd haha)
    verder maakt het me niet eens zo veel uit nu...
    die spierpijn ja heb ik ook soms wel...en pijn in mijn buik...ook wel.

marieke, heb je nog wat kunnen slapen?

nou ik ga ff thee zetten en broodje maken voor Lisa en dan maar de rest van de was op vouwen...
    was gisteravond begonnen, maar had geen zin meer...hihi

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ze had de hele tijd hoge bloeddruk en gisteren was haar onderdruk boven de 100 en er zat iets eiwit in de urine en omdat ze het zelf ook zo zat is hebben ze besloten haar in te leiden. Ze gaan het eerst proberen met alleen de vliezen te breken misschien dat het dan natuurlijk begint en anders aan het infuus

Ik ga zo de babykamer en slaapkamer even stoffen. Gisteren mijn vluchtkoffertje maar klaar gemaakt en mijn matras beschermd komt het dichtbij zeg over een week of 5 is de kleine er al!

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Goodmorning ladies!

:idea: Linda, hier nog eentje die ook moe is de laatste tijd. Het schijnt vaker voor te komen in de laatste maanden van de zwangerschap.

:idea: MissFrodo, fijn dat je nog 3x3 uurtjes krijgt!

:idea: Marije, Getsie zeg, kan me voorstellen dat je niet in een rolstoel wilt zitten. Dus je bent nu echt aan huis gekluisterd, dat had je ook niet verwacht van je verlof! Wat lekker dat je haar is geknipt, ik moet ook nodig maar ga rond de feestdagen wel eventjes.

:idea: Sabrina001 Welkom hier! Hier is het de bedoeling om thuis te bevallen. Lekker relaxed in mijn eigen omgeving.

:idea: Anita, misschien mag je wel de dag ervoor of erna. ga er maar niet vanuit dat ze risico gaan lopen door jou een week later te laten komen.

:idea: Marij, fijn dat alles weer goed was meis! Vertel ze iig dat je een ks krijgt en dat het meer nazorg is. dan vertellen zij je de rest. ik had ook geen vragen gisteren, alles werd heel duidelijk uitgelegd.

:idea: Pacific, sterkte meis, dat zie je dan idd niet aankomen nee!

:idea: citroentje! De weeen zijn begonnen? AAAAARH SPANNEND!

Plannen voor vandaag: alle was wegwerken...
    slaapkamer soppen
    babykamer soppen
    ....en nu maar hopen dat ik het ook allemaal doe....

20. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Wow, wat spannend Citroentje! Hopelijk hebben de weeën doorgezet en mag je gauw je kindje in je armen houden. En hopelijk horen we er dan snel iets van.

Vannacht kon mijn vriend niet slapen en om 4 u maakte hij me wakker en ik merkte dat ik toen ook wel buikpijn had. Het schijnt ook dat je 's nachts het meest oefenweeën hebt. Zou je dat kunnen hebben zonder er wakker van te worden?

Ondertussen blijft mijn neus maar verstopt zitten. Dat is nu al 3 weken. Ik moet misschien maar eens langs de dokter.

Deel Deze Pagina