Denk dat dat best kan Juni Ik werd om half3 wakker om te plassen en had daarna ook een zwaar/ apart gevoel onderin mijn buik.. oefenweeën schijnen juist 's nachts veel voor te komen
Juni, volgens mij word je daar niet altijd wakker van nee. Ik voel die 'spierpijn' onder in mn buik eigenlijk continu. Niet als ik gewoon zit, maar als ik opsta of omdraai in bed of zo.
marieke: hopelijk voel je jezelf nu wat beter meid! citroentje: Lees ik het goed? SPANNEND! (ik wil oooooooooooooook) mamasu: vervelend hee die dromen! Hopelijk is het ook snel vrijdag voor je hoor! anita1975: vouw ze meid... berna: hoe is het nu met jou meid? spannend zo voor je vriendin (en voor jou ook) roxyrox: de nesteldrang heerst ook daar he Juni: ja hoor meid, dat kan makkelijk dat je er niet wakker van word... Zo hier ook weer een halve nacht gehad, maar ben ondertussen dat ik wakker was nog wat spulletjes aan het uitzoeken geweest op zolder hihi Vandaag wil ik de bovenverdieping weer helemaal doen... manlief heeft met het laminaat leggen er nogal een zooitje van gemaakt en dus niet alles opgeruimd... (lees: zaagsel door heel het huis :x ) Deze week moet ik ook nog ergens naar de thuiszorg toe voor die po te halen Zo eerst een lekker bakkie koffie met mamsie
Goedemorgen dames! Jeetje Ciroentje wat spannend! Ik hoop voor je dat het door zet! Sabrina welkom hier! Nou hier weer helemaal poets de poets! Nesteldrang rules, he schijndelsvolk Vandaag is de boven verdieping aan de beurt 8) maar eerst ff koffie en mijn broodje. Juni volgens mij kan je er ook gewoon doorheen slapen, denk ik... Nou ik hou het hierbij terwijl ik aan de sop ga
citroentje spannend hoor ben benieuwd of het doorzet. ik werd vanacht ook wakker met kramp in mijn rug en buik. nu gaat het weer.moet nu naar het ziekenhuis voor weer een groeiecho en dan over 2 weken terug komen bij de verloskundige en afwachtend vannde uitslag zo wordt dan bekeken of ik ingeleid ga worden, want ons kindje was de vorige keer 3 weken te groot, als dat nu nog zo is dan willen ze me niet laten lopen tot de 42 weken en dat wil ik zelf ook niet. dus ben benieuwd. tot straks
Heey meiden, Citroentje.. Oooh wat spannend meid! Zo ik ben gister naar de vk geweest en moet vandaag weer! Heb een te hoge bloeddruk! 133/92 dus ik moet om 12.15 weer Moest ook plassen over een staafje.. ook eiwit aanwezig Wat nou als het wel het geval is.. dat ik zwangerschapsvergifteging heb? bah ben best bang! Liefs, Geraldine
haha rox, zo heb ik ook heel vaak plannen....maar goed werkse maar even... juni, ik merk snachts niks, maar hoop wel dat ik wakker word als DE weeen beginnen berna, hoop ook dat het door zal gaan zetten dan voor je vriendin... joyce, ook lekker bezig zeg, midden in de nacht de zolder op ruimen haha....ik zou bijna zeggen rustig aan, maar die kleine mag nu wel komen...
geraldine, misschien dat je opgenomen word ofzo, ik zou niet weten, fijn dat je vandaag weer terrecht kan zeg.... moppie, succes straks... oh rox, nou ik loop hier immers steeds al met weken er tussen....ik moest nu ook om de 3 weken nog....maar ga het gewoon vragen...en zeggen dat ik me er beter bij zou voelen als ik over 2 weken weer mag komen...
Geraldine: Gaan ze het vandaag nog een keer testen of je bloeddruk nog steeds hoog is en nog steeds eiwitten aanwezig zijn? Ik zal voor je duimen meid!
ja klopt ik moest schoon urine mee nemen.. Dus ik neem aan dat ze nog een keer gaan testen Liefs, Geraldine
Ahhhhh Citroentje, wat spannend! Ik hoop dat je ondertussen al flink bezig bent met bevallen en dat je vandaag lekker jullie mannetje in je armen mag houden! We houden je in de gaten hoor! Linda ik heb ook bijna constant een spierpijngevoel onderin mijn bui. ook vooral met opstaan en omdraaien in bed. Vervelend is dat inderdaad! marieke wat vervelend dat je zo'n buikpijn hebt. Hopelijk zakt het snel en heb je nog een beetje kunnen slapen. Knuf voor jou! Moppie, ik wil dat ook! Mijn kruimeltje lag ook 3 weken voor op schema de vorige keer, maar ze hebben het helemaal niet gehad over eerder halen.... (zal het donderdag zeelf eens aanhalen, ben alleen bang dat ze er niet veel op uit doen..) Of heeft dat bij jou ook nog andere redenen? Nou poetsdames, jullie zijn je beroep misgelopen geloof ik, hiiihi. Heb hier nog steeds geen last van de RULES van Joyce, hahaha. Ga zo maar een beetje meet de poetslap inhet rond lopen, verder mag ik toch niet doen he?! Wil ook niet alles aan anderen overlaten. Nu eerst even paar kleine boodschapjes voor het eten vanavond halen.... zie jullie later! Liefs marije
moppie: suc6 in het ziekenhuis meid... geraldine: suc6 meid, ik denk aan je hier en hoop at strakkies alles weer goed is bij de vk! anita1975: ja vind ik ook wel, heb met mn beste vriendin afgesproken dat ie maar van zaterdag op zondag moet komen... dan is papa 2 dagen vrij en dan kan ie nog aan het werk zo lang de kraamhulp hier is en als die weg is dan is het kerst... dus is ie sowieso vrij hihihi ook arjan vond dat een toppie idee... en mag dan toch lekker thuis bevallen omdat ik dan 37 weken ben hihi Nu maar hopen dat die frummel dat ook vind hihihihi En jij gewoon zeggen tegen je vk hee... marije78: doe je wel rustig aan meid! Hoe moeilijk het ook is!
ja hoor mama-joyce (hihi) ik zal weel rustig doen.... Jij ook he? 's nachts de zolder opruimen?...... hmmm (hahaha) geraldine, meid, spannend hoor. Neem maar van de artsen aan dat ze goed voor je zullen zorgen. Als ze het niet vertouwen houden ze je wel en zullen ze echt het beste met jullie voorhebben. Denk aan je meissie! Dikke knuf!