Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    haha dat deed ik heel erg rustig hoor :D
    manlief is er niet wakker van geworden :D

ik ga ff aan de koffie xxx

2. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    goeiemorgen meiden,

zo lekker geslapen.mijn zoontje heeft ook lekker de hele nacht door geslapen dus kon ik de gebroken nachten inhalen.
    vanmiddag mag ie weer lekker naar school.

missfrodo lekker dat je 3x3uur hulp krijgt.kan je toch de belangrijkste dingetjes vragen.hoe gaat het nu met jou?

marije wat balen zeg en zo moeilijk.niets mogen doen pfff.
    sterkte meis

hey sabrina welkom meid.gezellig meekletsen hoor

anita rustig aan doen hoor.nog even de laatste loodjes door.
    babydump belde mij overdag met een privenummer.ze spreken evt.je voicemail in zodat jij ze terug kan bellen.

marij wat fijn dat alles weer goed was gisteren.

pacific wens je zus sterkte.

marieke en citroentje wat waren jullie er vroeg bij.
    citroentje bevalling begonnn ......
    gaat het weer met de buikpijn marieke?

roxy succes met de schoonmaak

wij gaan morgen een ondersteek en een ruggesteun regelen.
    als je thuis wilt bevallen moet je ze in huis hebben.
    vanaf maandag mag ik lekker thuis bevallen!

geraldine succes meid.hopelijk is je bloeddruk weer iets naar beneden en je urine in orde

heb hier sinds gisteren echt olifantenenkels.
    vocht hield ik al vast maar het wordt nu toch wel heel erg.
    zal veel met de benen omhoog moeten.
    blij dat alles al schoon en gewassen is.

meiden fijne dag

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

een ruggesteun?
    staat hier niet op het lijstje hoor!

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hier ook niet en bij ons kan de rugleuning van het bed omhoog dus heb ik die steun niet nodig

5. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    hier staat de ruggesteun er wel op.
    bij mijn zoontje heb ik er best gebruik van gemaakt.
    na 3 dagen ziekenhuis mocht ik naar huis maar moest veel rust nemen.
    te hoge polsslag,tegen de 40 koorts en net zoals nu een veels te laag ijzergehalte.

6. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ik leen een bed en kan in de 36e week gaan bellen zei ze vorige week...krijg dan ook de ondersteak....en meestal kan die leuning van het bed omhoog...anders vraag ik gewoon...is wel makkelijk.

kristy, ik schakel mijn foon wel ff door, heb op de huisfoon geen voicemail dus dan kunnen ze evt mijn mobiel inspreken.
    fijn dat je zoontje door geslapen heeft...
    enne met je beentjes omhoog jij....

7. anita1975

nou ik heb de was op gevouwd en nu moet het nog de wasmand in...en voorzichtig aan naar boven sjouwen...dan lisa in bad zetten en dan kan ik de was opruimen...de droger aan zetten en nog 1 babywasje draaien...

8. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    ik rommel gewoon rustig aan in huis.net als jou.
    met kinderen om je heen lukt het toch allemaal niet en de was etc.als je die niet bijhoud krijg je me toch een berg.....

doe jij voorzichtig met de was de trap op.....

9. anita1975

ja pff ik heb hier 3 kids rond lopen, lisa krijgt elke dag nog schone kleren aan, doe jij dat ook nog trouwens? en mijn oudste net 11 trekt volgens mij ook bijna elka dag wat schoons aan....
    en ik denk dat ik de was vanaf nu maar beter boven op kan gaan vouwen, wasmachine en droger staan namelijk boven.

10. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    lekker je was boven doen hoor.
    doe ik ook,heb alles in de badkamer staan.scheelt een stuk.

Yorrick is wel heel makkelijk hoor mag niet klachen maar echt rust nemen lukt gewoon niet.
    heb helaas momenteel wel veel de tv aan staan.

schirts en truien doe ik meestal elke dag en een broek kan wel 2 dagen aan mits hij er netjes uitziet.ondergoed is elke dag schoon maar dat is logisch.

probeer lekker rust te nemen waneer het gaat,
    doe ik dat ook.

11. ProudMum

zo, alleen de babykamer nog soppen en ik ben klaar voor vandaag!

12. Niet meer actief

Wat zijn jullie toch allemaal goed bezig ;)

13. ProudMum

dat is alleen maar zodat ik vanmiddag op mijn kont kan zitten!

14. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Goeiemorgen,

Vanochtend in bed dacht ik nog ik heb Citroentje gisteren niet op het forum gezien... Had ik toch een goed voorgevoel! Spannend hoor.

Marije, Ook vanuit hier een knuffel, dit is niet hoe je je verlof voorstelde, probeer er toch van te genieten! Fijn dat je mams komt helpen!

Marij,
    goed je hier weer te zien zeg! Konden ze al zien of de kleine nog gegroeid is?

Moppie, ben benieuwd naar je groei echo! Succes.

Linda, irritant he als je iets voelt en je weet niet wat het is! Heb je er nu nog last van? Misschien indalen?

Joyce, lekker bakkie doen meid. Je moet overdag een beetje rustig aandoen hoor als je 's nachts gaat schoonmaken!

Anita1975, jij ook een knuffel, probeer je ook een beetje aan jezelf te denken!

Geraldine, sterkte meid, hoop dat het allemaal meevalt.

Pacific, jeetje zeg wat een klap, kan me voorstellen dat je na zo'n goede echo zoiets niet meer verwacht!

Roxy, jij bent weer goed bezig vandaag!

Missfrodo, fijn dat de hulp geregeld is! Nieuwe foto's??

Juni, wij gaan van Mark zijn kerstbonus een camera kopen, Mark wil een sony met harddisk (weet er verder niets van hoor)

Zo ik ontwikkel wel een olifanten geheugen (hebben die eigenlijk een goed geheugen?) hier. Alles uit mijn hoofd gereageerd, dus als ik iemand vergeten ben....

Hier gaat alles heerlijk! Straks komt mijn neefje even spelen en die breng ik om 13.15 naar de peuter speelzaal!
    Ik merk dat nu de zon schijnt ik ook een stuk vrolijker ben!

Fijne dag allemaal!

15. ProudMum

Morgen is Mike ook vrij! eerst samen naar de verloskundige, daarna lekker naar Ikea denk ik en langs Gardo. aangezien de kamer met Mickey Mouse is wil Mike graag op de deur van de babykamer de naam van de kleine plakken. en op die letters staat Mickey Mouse. Hebben ze tot nu toe alleen bij Gardo gezien. Vandaar dat ik nu an de poets ben, dan hoef ik morgen weinig te doen. Vind dat zo ongezellig.

16. Niet meer actief

Goeiemoggel!

Buikpijn is nog steeds niet helemaal over, maar heb wel heerlijk kunnen slapen nog.
    Ik kan dus echt niet tegen vetsinzout he :pale:

Hoe zou het met Citroentje gaan?

Spannend hoor!

Ik ga zo even naar de stad en daarna komt een vriendin met haar dochter langs.
    Hier dus even geen nesteldrang uitspattingen meer, maar na gister ook geen puf meer voor ;)

Tot laters....

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nou ik heb het klaar slaapkamer babykamer en badkamer gestoft gezogen en gedweild
    Nu lekker onder de douche en dan wil ik vanmiddag foto's gaan inplakken

18. ProudMum

goed bezig berna!

Heb al een paar dagen dat s'avonds mijn buik knoerthard word. Het doet geen zeer, het is meer vervelend en het zakt ook niet na een paar minuutjes af maar het is echt een uur zo. Hebben jullie dat ook?

19. Niet meer actief

Pacific, vervelend nieuws zeg,veel sterkte ermee!

Anita, das ook vervelend dat ze maandag en vrijdag niet werken, balen..... (misschien maken ze voor kerst een uitzondering?, de dag ervoor ofzo)

Wel geinig, zo'n nachtelijk verhaaltje tussendoor van marieke en citroentje, ik hoop voor citroentje dat het door gaat zetten, ben zo benieuwd!

Berna, spannend hoor, voor je vriendin! (en voor jou natuurlijk ook)

Roxy, sop ze! (volgens mij ben je al bijna klaar)

Joyce, overal zaagsel, lekker dan... hahaha en 's nacht de zolder opruimen, wat een druif ben je ook zeg :)

moppie1982, succes bij de echo.

geraldine, he wat naar, hoge bloeddruk en eiwitten, ik hoop dat het geen zwangerschapsvergiftiging is meid, ik zal voor je duimen!

Anneliesje, gezellig dat je neefje komt spelen!

Hier 's nachts ook oefenweeen hoor, en ook als ik naar het toilet ben geweest 's nachts krijg zo'n nare buikpijn daarna.
    En omrollen van de ene naar de andere kant pffffff.... doet zeer.

Ik heb trouwens best wel weer last van de hormonen de laatste tijd, soms dan wordt ik zo pissig op Marco, kan hem niet uitstaan, en die schat doet dan eigenlijk niks verkeerd. Maar als ik even vraag of ie me wil helpen en hij zit eerst 5 minuten te wachten ofzo, dan ontploft er bij mij al een bom :evil: . En daarna kan ik wel janken omdat ik dan zo onaardig ben geweest. Nou ik hoop dat dat snel verdwijnt na de bevalling.

20. Niet meer actief

Roxy, van die buik dat ie zo hard wordt, dat heb ik dus ook (altijd eigenlijk!), soms wel een uur idd, de gynaecoloog zei gisteren dat dat toch ook bij de categorie "harde buiken" of "braxton hicks weeen" hoort ondanks dat het zo lang duurt. (omdat harde buiken meestal kort duren, nou hier niet hoor!)

Deel Deze Pagina