Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Haha Anita ik ken het .. alles moet NU en Meteen en anders LAAT MAAR! hahahah

2. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    he meiden!

anita, die arme mannen van ons hahaha. ik gisteren in tranen omdat mijn man niet (voor de zoveelste keer) wilde luisteren naar wat ik echt nu anders wil bij de bevalling dan bij die van mijn dochter hahaha. ik zit daar over in en hij moet het regelen straks. maar hij wéét ondertussen wel wat ik wil dus hij wilde helemaal niet luisteren.... oei die hormonsters ook he!

geraldine, als ik je zo hoor denk ik ook aan zwangerschapsvergiftiging. als er zo nog te veel eiwitten in je urine zitten, dan denk ik dat je misschien opgenomen gaat worden en dat binnen korte tijd je ukkie geboren gaat worden! ik duim voor je dat je nog ff thuis mag blijven meid! nie tangstig zijn hoor, ze doen het juist om je goed in de gaten te houden en jouw en je kinds gezondheid optimaal te houden!

citroentje, spannend! je ligt dus gewoon te bevallen! dat is echt een gek idee. ik denk aan je, zet em op! je kan het en zo nog meer! 8) You go girl!

marieke, buikpijn van te vet eten? ik kan daar ook slecht tegen!

hier een extreem goede nacht gehad. lekker uitgeslapen tot half elf! om half een komt de kraamintake. roxy, nog bedankt voor je goede tips! ik ben benieuwt! we komen zonder kindje thuis straks dus de nazorg is vooral voor mijzelf. maar weet nog bij mijn dochter dat dat juist onwijs fijn was!

meidne, ga ook ff een broodje eten (wil eigenlijk een broodje kroket eten, maar dan stinkt het hele huis naar de frietpan en dat wil ik niet omdat de kraamintake zo komt hahahahaha. hoe mutserig ka nje zijn!)

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

goed idee marij, broodje kroket!

Gelukkig anita, ik dacht al dat ik de enige was....

Hier ook dat als ik mike wat vraag het direct moet gebeuren. andersom verwacht hij het ook van mij! Maar nee, eerst nog een shaggie roken enzo.... grr nou dan doe ik het zelf wel!

4. Niet meer actief

Van het weekend werd mij mede gedeeld dat als ik weeen heb en meneer zit op de ps3 te voetballen dat ik dan eerst moet wachten tot hij kan opslaan en voorstaat in de stand, en dat we dan pas naar het ziekenhuis rijden! (en dat meent hij dan serieus!)

5. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hey meiden ik denk dat ik roland maar aan meld hier hahaha....kan hij lezen dat ik niet alleen die klachten heb, ik kan soms ook zo zijn, als ik wat vraga moet het nu etc...ben gelukkig niet de enige...

kristy, mijn dochtertje is heel schoon van haar zelf en is nooit vies eigenlijk en toch trek ik elke dag nog schone kleren aan, gek he...?

berna en rox jullie hebben alles weer schoon lees ik, heerlijk zeg....
    ik nog niet, heb net de was opgeruimd en de droger aan gezet. Lisa is ook weer schoon en kijkt nu tv...die staat hier ook veel aan hoor kristy...

marieke, rustig aan he....misshcien is het een griepje?

anneliesje, thnxx....en veel plezier met je neefje...
    lisa moet ook weer naar de psz...en ik moet lopen....help...

6. ProudMum

Nee, dat meen je niet! rond die tijd zou ik hem opruimen en een flink hangslot erop hangen!

7. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Marij wat een spannende tijd voor jou zeg. Maar erg lekker dat je wel naar huis mocht.

Wat is Emi een prachtig meisje! En de buikfoto’s waren ook heel mooi, gelukkig waren jullie net op tijd. Wat heerlijk dat ze al thuis is! Lekker genieten nu…

Anita (nog) gefeliciteerd met je verjaardag! Beter laat dan nooit, toch?

Meliske wat een mooi meisje is Dayenne! En super dat ze al bijna mee naar huis mag.

Thunderangel nog van harte gefeliciteerd met je zoon!

Kristy zijn geboortezegels duurder? De mevrouw bij het postkantoor heeft mij wijsgemaakt dat dat niet zo is…

Juni wij hebben een “gewone” babyfoon, maar wel 1 die je zo in kan stellen dat je zelfs de ademhaling van de baby hoort. Dat lijkt mij wel een geruststelling. Verder geen alarm erop ofzo. Oh ja toch wel, die van ons meet de temperatuur op de babykamer en als het boven of onder de “zoveel” komt (weet ik ff niet) gaat er een alarm af!
    Ik las gisteren toevallig in het boek “veilig bevallen” dat je idd vaak s’nachts oefenweëen kan hebben en dat sommigen er doorheen slapen.

Roxyrox MANNEN hahaha zoiets zou mijn man ook gezegd kunnen hebben (over hoe de kraamzorg eruit moet zien)

Marieke een herkenbaar verhaal hoor! Idd hormonen kunnen krengen zijn!
    Af en toe moeten de katten het hier ook ontgelden als ze (naar mijn idee) lastig zijn of me constant voor de voeten lopen…

Missfrodo ik heb wel eens gelezen dat het met een tummytub handig is om je kindje op het aankleedkussen in te zepen en dan lekker af te spoelen in de tummytub. Misschien een tip?

Marije78 tjee wat vervelend die bekkenklachten! Ik heb er ook wel heel erg last van gehad, toen stukken minder en nu wordt het weer wat zwaarder. Maar ik ging ook voor geen goud in een rolstoel zitten!

Hoi Sabrina welkom hier!

Pacific sterkte zeg.

Pff het was weer veel te lang geleden dat ik hier was, maar net zoals heel veel hier heb ik ook last van nesteldrang... Mijn moeder heeft vorige week heerlijk alle ramen buiten gewassen en nog een paar binnen. Ik had een paar zelf gedaan maar das echt niet fijn meer met mijn bekken.
    Vanmiddag weer naar de verloskundige en daarna de stad in op zoek naar een paar kerstkado's.
    Morgen trouwens de intake van kraamzorg, ze komt op bezoek. Ik ben benieuwd. Ik heb trouwens ook ergens gelezen dat je meer uren kan krijgen als je last van je bekken hebt. Weet iemand daar meer over?

8. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Oh ja ben benieuwd hoe het met Citroentje gaat!

9. Niet meer actief

rozy, ik heb weleens gezegt dat ik de ps3 verstop of het spel FIFA verstop zijn reactie: "Nou dan heb je helemaal je doodvonnis getekend".
    Wat een schatje he die kerel van mij (kom niet aan zijn ps3!), nee verder is het een superventje maar die spelcomputers.....

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ooo hou op over broodje kroket! Ik had de frietpan gewoon buiten gezet dan hoor haha
    Ik neem zo denk ik een tosti heb ik mijn kaas ook weer binnen voor vandaag

11. ProudMum

het is hier nu zo dat als meneer thuis komt hij z'n ps2 laat voor wat het is en heel de avond op mijn DS zit!

12. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    als ik het zo lees tref ik het wel met mijn mannetje.
    die staat bij elke gekke beweging te trappelen van ongeduld of het al begonnen is.kan er gelukkig wel om lachen.
    misschien beleven wij het ook aleemaal iets anders.bij zijn kinderen werd ie amper bij de zwangerschap betrokken waar ik in het begin moeilijk mee had omdat hij zo weinig wist.voor mij is dit de eerste voldragen zwangerschap met een vader erbij

ben zo benieuwd naar citroentje

niempie je mag tot eind jan.decemberzegels gebruiken en die zijn goedkoper dan gewone zegels.denk alleen dat wij geboortezegels doen om te zorgen dat ze de volgende dag bezorgt worden.

ga nu gauw ff douchen en wat in huis doen :oops:
    gisteren ook al niets gedaan.

kom in de loop van de middag wel weer aan.

13. Niet meer actief

Anitadejong: dat kan ie echt niet menen hoor! Dat zou wel heel erg zijn!

14. ProudMum

kristy, hier op het velletje van de decemberzegels staat tot en met 4 januari

15. Niet meer actief

Linda1980, ik hoop ook dat het een geintje was, maar het kwam zo serieus over en ik ken meneer wat dat betreft wel vrij goed, dus... grrr....

Even wat anders: heeft iemand wel eens te maken gehad met een uitzendbureau?

16. ProudMum

mike heeft wel eens voor een uitzendbureau gewerkt toen ie nog in de bouw zat

17. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik mag ook niet klagen over mijn mannetje. Ik heb wel wat te klagen hoor :evil: maar niet daar over :D Ik denk dat zondra het begonnen is bij jullie ze ook als een blad aan de boom omdraaien!

Nou er zijn hier geen ramen meer over om te lappen heb alles gehad, oke alleen het raam op zolder niet. Kids zitten nu aan een broodje ga zo ff boodschappen doen. Trouwens ben echt benieuwd hoe het met citroentje is!

18. Niet meer actief

Kun je via een uitzendbureau ook goed verdienen? of is dat altijd wat lager dan bij een vaste baan ofzo? (sorry, als dit een hele domme vraag is, maar ik heb echt geen idee hoe een uitzendbureau werkt)

19. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Volgens mij is het zo dat je een deel van je loon afgeeft aan het uitzendbureau omdat zij het werk voor je hebben gevonden of zoiets. Maar in ieder geval kan je er natuurlijk goed verdienen afhankelijk wat voor werk natuurlijk en hoeveel uur. Trouwens helemaal geen domme vraag ik weet het alleen maar omdat een vriendin van mij een tijdje voor het uitzendbureau heeft gewerkt anders had ik het ook niet geweten. :D

20. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    @Kristy oh je bedoelde duurder dan decemberzegels! Pff ik dacht al, haha. Wij hebben besloten om de geboortezegels te doen. Wie weet loop ik overtijd en gaan de geboortekaartjes pas de derde week van januari op de bus ofzo...
    Ik wist trouwens niet dat ze met een geboortezegel extra snel bezorgd worden, weer wat geleerd :D

Gelukkig is mijn man niet verslaafd aan computerspelletjes, we hebben dit jaar zelfs onze xbox 360 verkocht omdat we er niets mee deden! Soms nog wel jammer, maar ik gun me nu helemaal geen tijd om spelletjes te gaan doen dat scheelt.
    En die mannen draaien vast bij hoor als de bavalling echt begonnen is. Ik kan me niet voorstellen dat ze dan nog rustig hun potje voetbal af gaan maken ofzo :D

Zo ff lekker een broodje eten met een soepje erbij.
    Hopelijk wordt vandaag dan eindelijk mijn voedingskussen bezorgd, ik ben zo benieuwd hoe ie eruit ziet en of ie lekker ligt!

Deel Deze Pagina