Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Wauw Citroentje het is dus echt begonnen!

2. Sonnetje

Sonnetje Bekend lid

5 dec 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    He Citroentje, zet hem op. Ik hoop voor je dat de weeen wat vaker komen. Zodat jullie snel jullie stoere bink in jullie armen mogen houden.

Liefs Sonja

3. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Spannend Moppie, een groeiecho! Ben benieuwd wat er voor jou uitkomt... (zelf mag ik dus vrijdag weer voor de groeiecho...!)

Geraldine, nou even afwachten maar met die bloeddruk he? Hopelijk blijft het een beetje binnen de perken... Ze houden je nu in ieder geval goed in de gaten dus probeer je niet te druk te maken... (makkelijk gezegd, ik weet het) In eerste instantie proberen ze het vaak met medicijnen. Had ik bij mijn zoontje ook.

Kristy, klinkt alsof je zoontje weer helemaal is opgeknapt! Gelukkig maar. Dikke enkels... Bah! Ik had het bij de zwangerschap van mijn zoontje, echt ENORME enkels inderdaad. Maar tot nu toe valt het deze keer mee! Ik hoop dat het zo blijft eigenlijk...

Anneliesje, gezellig, je neefje! Hoe oud is hij? Jij kan dus alvast een beetje oefenen met hem, haha!

Roxy, sinds ik laatst buikgriep had heb ik ook vaker harde buiken. Sneller ook, soms bij een heel klein beetje inspanning al. Toen ik buikgriep had twijfelde ik soms echt of ik nou mijn darmen voelde of mijn baarmoeder. Deed echt pijn! Maar het werd niet regelmatiger dus heb het zkh niet gebeld. En uiteindelijk zakte het ook wel weer af. Maar ik heb het dus ook!

Marije, nazorg door de kraamhulp na een ks? Ik kwam ook zonder mijn zoontje thuis uit het ziekenhuis en mocht mooi mijn eigen boontjes doppen! Ik heb me uiteindelijk helemaal suf gebeld om, toen mijn zoontje eenmaal thuis kwam, nog 2 keer 2 uurtjes kraamzorg te krijgen, maar that's it! Voor mijzelf was er absoluut geen extra zorg hoor. Dus waar dat verschil nou in zit?

Oh Citroentje wat spannend! En al 3cm ontsluiting ook. Ik hoop maar voor je dat het vanaf nu wat sneller gaat allemaal... Succes!

4. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Citroentje heel veel succes!
    Hier paar slechte nachten achter de rug...veel weeen maar niets wat doorzet. Voor de rest ben ik al klaar met mn verlof. Verveel me echt te pletter en dan heb ik nog geen week vrij zeg maar.
    Gisteren hebben mijn moeder en zusjes mijn hele huis onderhanden genomen. Vandaag nog wat kleine dingen in huis gehaald maar voor de rest.....Ik kan me ook gewoon nergens op concentreren, zelfs mn muziek niet en dat zegt wat.
    Ach ja ik heb te weinig geduld denk ik haha.

Las iets over knuffelbeertjes (sorry hbe alles gelezen maar ff geen zin om overal op te reageren)
    IPV ze te wassen kun je ze ook heel goed 24 uur inde vriezer leggen. Dan zijn alle huisstofmijtjes dood ook en andere eventueel aanwezig zijnde organismen.
    Nog steeds niets gehoord van kraamzorg. Gisteren zelf gebeld, ze zouden contact opnemen...ben benieuwd vind het wel een beetje laat zo.

Misschien tot later, ik ga ff tukkie doen.

5. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Wat spannend Citroentje! Succes met het opvangen van de weeën en hopelijk gaat het nu allemaal snel.

6. Niet meer actief

Lefbekkie: daar hadden we het bij de yoga ook al over, dat je vantevoren ook veel last van weeën kunt hebben, maar die nergens toe leiden... Dan ben je al bekaf en dan moet je nog echt beginnen. Ik hoop voor je dat het óf doorzet of nog eventjes ophoudt zodat je in ieder geval kan slapen 's nachts!

7. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    citroentje je houdt het hier spannend :D

3cm ontsluiting is al goed hoor.
    rustig aan meis.
    hoop dat je gauw de kleine een lekkere knuffel mag geven ;)

8. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    mijn kroketje zit NU in de frietpan hahahaha. kraamzorg is weer weg. intake was binnen half uurtje gepiept.

ik was de knuffels niet hoor. vind het zo zonde, ze worden nooit meer zo lekker zacht!

anita, ik zou echt met een schaar de kabel van die spelcomputer doorknippen en als hij dan boos wordt direct een echtscheiding aanvragen met weeen en al! :evil: Is hij nou helemala gek geworden?!?!?!?! (jaja, mijn hormonsters worden boos)
    als je gaat bevallen heeft hij niks anders te willen dan jou te ondersteunen. punt uit!

citroentje, het is echt begonnen dus! wauw wat spannend! hoop dat het wat regelmatiger wordt voor je, anders is het haast niet vol te houden misschien! zet em op he!

lefbekkie, ik heb ook niks meer te doen hier. alles is schoon, opgeruimd en zo en nu verveel ik me ook. doe niks anders als zappen, slapen en internetten...... voel me echt zo'n luiwammes!

ik ga ff broodje maken! tot zo!

9. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    guppie: ja idd... heb nu de afspraak staan dat ie zondag ochtend mag komen... Zaterdag op zondag aan de slag en dan 's morgens mooi bij mama liggen hihi :D Ben net wel weer een heel erg groot deel van de slijmprop verloren... (ff lekker onsmakelijk)

citroentje: OH SPANNEND! Een voorspoedige bevalling meid! Je kunt het!
    (zeg als jij klaar bent stuur de weeën dan deze kant in ;))

Hier ga ik nu weer lekker aan de slag hihi dus jullie horen me strakkies weer!

Dikke kus dames!

10. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    guppie: ja idd... heb nu de afspraak staan dat ie zondag ochtend mag komen... Zaterdag op zondag aan de slag en dan 's morgens mooi bij mama liggen hihi :D Ben net wel weer een heel erg groot deel van de slijmprop verloren... (ff lekker onsmakelijk)

citroentje: OH SPANNEND! Een voorspoedige bevalling meid! Je kunt het!
    (zeg als jij klaar bent stuur de weeën dan deze kant in ;) )

Hier ga ik nu weer lekker aan de slag hihi dus jullie horen me strakkies weer!

Dikke kus dames!

11. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Kreeg net ene heel pak folders binnen! Heerlijk even zitten neuzen en het zoveel leuks gezien weer!

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Go citroentje! Wauw wat een tof idee zeg dat je bevalling begonnen is!

Ik wilde net een wasje gaan opruimen, werd ik halverwege weer duizelig en kortademig. Ik begin me nu echt zorgen te maken over mijn lichaam hoor...

13. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja plaatje is gelukt :D

Citroentje zet hem op!! Wow wat spannend he!

14. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    daar ben ik weer

ons beebje weegt nu 3400 gram. kwam uit op een zwangerschap van 39 weken en 6 dagen.

uitgaande van 10 jan loopt hij dus 4 weken en 2 dagen voor
    utgaande vN 4 JAN loopt hij 3 weken en 3 dagen voor. maar ze gaan nu weer uit van 10 jan.

ze laten me niet langer dan 40 weken doorlopen.

de verlosundigen hebben as donderdag overleg emt elkaar en dit wordt dan gelijk besproken.

ons beebje is nog niet ingedaald dus moet nu 24 dec terug komen en als de beeb niet genoeg is ingedaald dan moet ik naar de gyaecoloog. en dan beslist hij wat er gaat gebeuren. als de beeb dan wel geheel is ingedaald dan wordt er een datum afgesproken en wordt ik ingeleid. als ik eerder naar de gyn moet dan zouden ze me bellen na het overleg donderdag of vrijdag. dus ben benieuwd. wel spannend allemaal.

buik en benen kwamen uit op 41 en 42 weken zwangerschap. hoofdje op 39.6 weken.

15. ProudMum

guppie, rustig aan hoor!

Mijn kat is op duivenjacht. die sjeest nu mijn hele huis door!

16. vivianbraak

Guppie waarom bel je niet even, je kent je eigen lichaam het beste. Gewoon doen meis!

17. ProudMum

spannend moppie

18. vivianbraak

Wow moppie wat een ingewikkeld verhaal :confused: Maar als ik het goed begrijp heb je over zoiezo 4 weken je wondertje! :D

19. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    ja klopt vivian.

ik heb mijn banner weer even aangepast naar 10 jan

20. Niet meer actief

Wow, moppie, je kleintje loopt lekker voor zeg!

guppie, rustig aan doen en anders de VK bellen hoor!

moest wel lachen, de een heeft het hier over een kroket in de frituurpan en de ander daarna over een slijmprop! hahahaha

Deel Deze Pagina