Spannend joh he! Trouwens even wat anders hebben jullie dat ook dat je van alles en nog wat uit je handen laat vallen!? Ik wordt er nu een beetje knetter van, hop autosleutels bijna in een putje enz enz.. Hmpff
Guppie even je vk bellen he laat je bloeddruk anders bij de huisarts ofzo even controleren Vivian dat had ik zondag ik liet wel 10 keer bestek uit mijn handen vallen terwijl ik zat te eten
wow moppie, 4 weken voorlopen is best veel! Ik heb even gegoogeld en ik kom steeds uit op bloedarmoede en lage bloeddruk. Die lage bloeddruk klopt wel, die was de vorige keer niet hoog. Symptomen van zwangerschapsvergiftiging oid zijn het iig niet! Ik bel morgen wel even, anders moet ik weer het spoednummer bellen... vivian ik laat ook alles vallen, alsof je nog even makkelijk iets oppakt...
Ben blij dat ik niet de enige ben Heb trouwens even wat foto's in mijn album gezet van het kamertje, deze was toen nog niet helemaal af. Maar ja aangezien ik het fototoestel weer is niet kan vinden
Ik heb een vraagje: Ik blijf al een week of 2 hangen op 10 kg zwaarder terwijl ze juist zeggen dat je in je verlof sneller aankomt! Zou dit kwaad kunnen?
meiden wat kletsen jullie veel zeg... citroentje zet hem op meid je kan het wel....probeer wat te rusten, en ja misschien helpt een bad.... vivian, leuk kamertje... guppie, ik heb dat ook wel eens en mijn bloeddruk is voor mijn doen ook laag...ff wat eten en dan gaat het hier wel weer.. moppie, die kleine van jou mag ook wel komen...best al groot he... anita, leuke man heb jij zeg...ik denk dat roland al bij de deur staat als ik zeg ik heb weeen haha.... Nou hier is mijn wasmachine stuk...baaaaaaaaaaal baaaaaaaaaal had net een was erin, en alles is zeiknat maar dat ding draait niet meer.... heb al gebeld en nu komen ze vrijdag om hem op te halen en misschien krijg ik dan 1 te leen...(laat ik dat maar hopen) dan maar zien wat de kosten zijn en of hij te maken is... lekkere timing... de kleine is hier weer te rustig vind ik...net zette ik muziek op en toen zag ik mijn buik wel ff bewegen...ben blij dat ik morgen wer heen mag hoor
Thanks Rox! Nou ik log uit voor een tijdje ga weer eens wat doen Zit nu wel heel lang op het forum 8)