ohhhh citroentje, kom op meid! Sla je slag, mooie prijs! (of hoe was het ook al weeer, hihihi). In ieder geval heel veel succes en hopelijk eb je snel de kleine in je armen! Wat betreft die kerstzegels..... heb het vanmorgen in de winkel nog gevraagd. kun ja na 4 januari wel gebruiken maar dan moet je bijplakken.... dus hheb maar geboortezegels gekocht, ga er niet vanuit dat ons Kruimeltje er voor die tijd al is.... Geboortezegels zijn trouwens niet duurder dan normale postzegels hoor. Anita, wat balen zeg. Ik zou die kapotte lampjes er gewoon in laten zitten en een nieuwe streng erdoorheen doen, heb ik vorig jaar toevallig ook gehad. Heb toen ook pas de kapotte streng weggedaan toen ik de boom weer afbrak hoor. Misschien een tip?! GRRRRRR schoonpapa is heel demonstratief de ramen aan het lappen hier buiten. Wordt gek van die man. Vanmorgen beetje aanvaring meet hem gehad. Hij vroeg hoe het ging...... (jawel, dat was al een hele verrassing!). Ik zei dat ik niets meeer mocht doen. " Tja Truus heeft geen tijd om te helpen" (dat W*F zit gewoon thuis de hele dag!, werkt namelijk niet maar is hele dagen druk met haar huishouden van 2 personen, jaja). Ik zei " gelukkig heeft mijn moeder zeeen van tijd om mij te helpen" (eigenlijk dus niet, want ze hebben een eigen zaak waar ze dus, helemaal nu voor de kerst, erg druk mee zijn). Zegt ie: " oh gaat het niet zo goed met de zaak?" .....de haren vlogen me overeind en zei "Wat denk je zelf lieve Jan?". Dat kwam er wel snoeihard uit, maar goed. Nu lag ik dus heerlijk op de bank te slapen vanmiddag, ineens een kabaal buiten met een ladder en de hoge drukspuit op de ramen! ONGELOOFLIJK DI VENT! Nou op deze manier mag hij oprotten. Ik zit nu weer heel demonstratief koffie te drinken achter de computer. Laat hem de rambam maar krijgen hoor, ik ben die hele familie zo ontiegelijk ZAT! Pffff.... en pak diee rust, zou Edwin me nu zegggen, hihi Sorry moest ff mijn woede op die *loten-schoonfamilie kwijt. Later! Liefs marije
Marije, jeetje zeg kan me heel goed voorstellen dat je ff flink pissig ben geworden, eerst dat gedoe met je schoonzusje en nu dit weer! Kom op meid, probeer het van je af te zetten! Berna, weet ik eigenlijk niet, wij gaan van het weekend eerst zelf met kratjes aan de slag. De kraamzorg gaf aan om voor die 37 weken je bed al omhoog te hebben, als het met 36 weken geboren wordt in het zh, heb je kans dat je gelijk naar huis mag en dat je partner dan nog je bed omhoog moet gaan zetten. En die heeft dan wel andere dingen aan zijn hoofd! Weet iemand of zo'n ondersteek nou verplicht is, want dan moeten we die wel gaan regelen
Ben ik ook weer even met nieuwe fotootjes van Emi. Vannacht was behoorlijk pittig, madam bleef haar melk maar steeds weer uitspugen en was maar aan het pruttelen en onrustig. Hadden op een gegeven moment echt geen idee meer wat we nou moesten doen. Gelukkig bood de kraamhulp vanmorgen goede tips en nu gaat het prima. Stabilisatiekussen werkt ook prima voor haar trouwens, lekker op haar zij en een geborgen gevoel. Heeft nog best een gebruiksaanwijzing zo'n te vroeg geboren meisje, maar we komen er vast wel. Dan loopt oma ook steeds maar dat ze het zo vervelend vind dat ze de kleine meid nog niet heeft vastgehouden, ja als je steeds komt als ze slaapt of net aan het drinken is. En dan ons weer overbezorgd vinden dat we doen wat ons gezegd is en dat is zoveel mogelijk rust en aandacht van ons de eerste 2 weken, kan daar zo boos over worden, dat gedoe met we zijn nog wel de opa en oma. Alsof het voor ons allemaal zo makkelijk is, bah egoistisch gezeik. Sorry moest het even kwijt hoor. Citroentje, en en en ...... Mochten dames met nesteldrang nog klusjes nodig hebben, het is hier wel nodig maar geen puf voor dus.... Joyce, bij jou blijft het ook spannend.
Ik kan toch niet plassen in zo'n ding, heb een soort van plasfobie wat dat betreft. Heb al paar keer in ziekenhuis een catheter (zo heet dat toch?) gehad omdat ik het gewoon niet voor elkaar kreeg in zo'n vreemde omgeving.
zucht MissFrodo.... wat heb je toch een prachtig meisje! Laat lekker kletsen die opa's en oma's! Jij moet doen wat goed voelt voor je kleine meisje Anneliesje, met plassen heb ik geen moeite in andere omgevingen, maar heb altijd verstoppingen op vakanties
Missfrodo wat een prachtig meisje! Vervelend zeg die opdringerige opa en oma jee zou ze eens goed de waarheid vertellen zeg.. moeten ze jou nu mee lastig vallen! Ja ik weet ben een beetje aan de late kant met de klossen maar ik verwacht nog niks hier... heb maar even gebeld en Mark moet zich legitimeren en dat heeft ie niet bij zich dus morgen dan maar nog steeds niks van mijn vriendin ik vind het wel spannend zo
Leuke foto's berna! Wij hebben ook een lief lakentje! Anita, bij mij is het ook rustig vandaag. Ze moeten ook uitrusten he Wat irritant, al dat kapotte witgoed van jullie! Ik kan echt niet zonder was of droogmachine... Hoop maar dat het snel weer gaat werken voor jullie! Berna, wij moeten die klossen ook nog ophalen, hier moet je eerst bellen om het te reserveren. Staat vast wel op internet joh! Oh Marije, dat klinkt niet gezellig... Is die man er wel op jullie uitnodiging? Ik baal trouwens ook als een stekker van mijn schoonvader. Had laatst toch verteld dat we een belastingaanslag van 850 euro hadden? Bleek na research dat dit nog komt omdat mijn schoonouders bijverdienden op sofinummer van mijn man (hij wist niet dat dit niet mocht!) Rinaldo heeft hem gebeld om te vragen of hij misschien zelf ook iets kan bijdragen aan dit bedrag, sindsdien NIKS meer van die man gehoord. En die moeten wij dan straks ons kindje in de armen leggen. Pfff stom gedoe vind ik het. Oh miss frodo wat is ze prachtig! Wat moeten jullie je rijk voelen. Jammer dat er dan gezeik bij komt!
Ik wil ook! Wat een mooi meisje zeg... kan helemaal wegdromen bij de foto's. Ennuh gewoon doen waar jij/ jullie je het beste bij voelen! Laat die opa's en oma's maar (makkelijker gezegd dan gedaan denk ik...) Hoeveel weegt ze nu?
haar kennende als het even kan belt ze of haar man meteen hoor ik ben de enige die weet dat ze ingeleid wordt... Nou ja guppie dat MEEN je niet?! Omdat hij bijverdient moeten jullie dat geld betalen? pff ik zou het meteen terugeisen en anders zeggen dat je melding gaat maken van fraude dat kan toch niet?
Emi weegt inmiddels 2560gram en draagt over het algemeen maatje 50/56 vaak wel te groot maar das eigenlijk alleen maar handig.
Wat een schatje zeg! wel vervelend gereageerd van opa en oma zeg, pff zo'n kleintje is juist hartstikke kwetsbaar, doe lekker wat jullie zelf willen hoor, dan wachten ze maar even. guppie, das ook vervelend van de aanslag en dan niets willen bijleggen, grrr.... ik zou echt pissig zijn. berna, je vriendin nog steeds niks, spannend Citroentje, oh ik denk hier veel aan je! duim... duim....
mooi meisje esther...en lekker gewichtje al... is haar kamertje al helemaal af? daar moeten we ook nog foto's van zien he...haha nou geniet er maar lekker van... guppie, lekker zeg die belasting...ik zou er weer achter aan gaan