Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

als er iemand aan de deur staat laat ik ze gewoon wegsturen als ik daar geen zin in heb. kijk, mijn moeder of mike zijn vader vind ik anders. maar zoals mike zijn zus of broer zie ik normaal ook nooit uit zichzelf, dus verwacht dan ook dat ze bellen en anders komen ze maar een andere keer terug

2. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    zoiets hebben wij dus ook roxyrox...

(gaat nu snel de douche in... voor zover een zwangere dat snel kan hihi)

3. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ja zo denk ik er ook over, een paar mensen mogen altijd komen, maar de rest alleen op afspraak!

Ik heb ook al een agenda gekocht voor naast de telefoon, kunnen we alles mooi plannen en ook eens een rust avond!
    Ben wel benieuwd hoeveel mensen er langs komen, we hebben 100 kaartjes, zouden er daarvan 50 langskomen?
    Pff dan mag ik nog wel wat koffiepads inslaan ;)

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik moet even wat kwijt! Ik krijg dus gewoon een loonsverhoging van 9% ja, ja 9%! :whistle: Ook nog over het hele jaar 2007 dat krijg ik met terugwerkende kracht vanaf Januari! \:D/ Kijk werkgevers van nederland zo kan het ook. Krijg ben ik bang die grijns de rest van de dag niet meer van mij gezicht! :D Had iets te maken met de cao voor de verpleeghuizen waar nog geen accoord over was al een hele tijd niet of zo, geen idee kan me niet schelen ook! Kom maar op met die einde jaars uitkering en het extra geld vanaf Jan!

5. ProudMum

owja, koffiepads!
    Heb wel al 2 rollen beschuit, 2 pakken muisjes, koffiemelk en suikerklontjes in huis maar de pads ben ik vergeten!

6. Niet meer actief

Hier ook 100 kaartjes, zou de helft daarvan langskomen ja?

7. ProudMum

Dat is leuk nieuws vivian!

8. Niet meer actief

Dat is idd goed nieuws Vivian!

9. vivianbraak

Koffiepads inslaan dat is een hele goeie tip! Ja dat is zeker lekker nieuws :D

10. ProudMum

ik weet echt niet waar ik van uit moet gaan. ik zie het wel hoor

11. Niet meer actief

leuk nieuws vivian! en met terugwerkende kracht, heerlijk, kan je altijd wel gebruiken.

Hier hebben we ook geen rusttijden op het kaartje, mijn moeder mag iedereen zonder afspraak gewoon wegsturen!
    Wij hebben maar 35 kaartjes, weinig he, we kennen niet zoveel mensen eigenlijk! en onze beide families zijn heel klein.

12. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    vivian gefeliciteerd met je loonsverhoging! Lekker hoor! Wij hebben ook een verhoging (onderwijs) maaruh ik heb er nog steeds niets van gehoord....ze zijn bij ons hoofdkantoor graag langzaam.. We schijnen nu alles in 1 keer te krijgen in december....ben benieuwd.

Miss frodo wat is ze toch mooi! Is er al bekend wanneer ze naar huis mag?
    Wij hebben op het kaartje rusttijden staan en daarnaast ook dat ze moeten bellen voor een afspraak. Heb gewoon echt geen zin in drukte en zo. (alleen mijn fam is al drie zusjes met aanhang met ouders) Twee zusjes wonen nog thuis, vind het wel moeilijk om te zeggen dat ze niet gelijk mee mogen komen, zit dan met 4 mensen tegelijk in mijn kamer die allemaal die kleine beet willen houden en zo....ik wil mijn kleintje helemaal niet uit handen geven...(althans zo denk ik er nu over)

Vandaag echt niets gedaan, erg he.....woonkamer moet nodig gebeuren en de keuken is een groot zooitje, maar goed morgen weer een dag.
    Ik heb nog geen klossen, ga ze ook niet halen denk ik, moet ik ziekenhuis bevallen en we hebben een hoog bed.
    nog steeds niets gehoord van kraamzorg...morgen maar weer s bellen.

13. ProudMum

Lefbekkie, morgen alweer 37 weken! spannend!

hoe zou het met citroentje zijn?

14. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    ja Roxy, ben het ook wel zat hoor! LAat maar komen, maar je zult zien dat het nog heeeel lang gaat duren.

Citroentje is vast aan het bevallen, daarom duurt het zo lang ;)

15. vivianbraak

Lefbekkie ik geloof graag dat ze daar traag zijn :evil: Maare had de kraamzorg niet allang wat van zich moeten laten horen?! Bij mij komen ze vrijdag langs en je bent bijna 37 weken! Ik hoorde en hoorde ook maar niks toen ben ik erachter aan gegaan en wat bleek een fout! Gelukkig is alles op tijd goed gekomen maar ga er voor de zekerheid maar even achteraan.

16. Niet meer actief

Lefbekkie, volgens mij is Emi van missfrodo toch al thuis? (correct me if i'm wrong)

17. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    kom even gauw spieken of er al meer nieuws is van citroentje.
    ben zo benieuwd.

wat is emi toch een mooi meisje.
    als ik de foto's zo zie heb ik echt zoiets van ik wil ook onze beeb vasthouden!

hier 60 kaartjes

joyce je heb een lekker eigenwijs wondertje in je zitten.

18. ProudMum

bij mij mag ie ook met 37 weken komen! maar degenen die dat altijd zeggen moeten het langst wachten helaas

19. Niet meer actief

ja, dat gevoel krijg ik ook roxy, ze zeiden tegen mij vanaf het begin dat ik een grote kans op vroeggeboorte heb, maar die kleine man blijft mooi zitten tot het eind, heb ik het gevoel!

20. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    wij hebben 65 kaartjes. vind ik ook wel zat eigenlijk haha. Hoop niet dat iedereen komt eigenlijk :oops: erg he!

zou geraldine inderdaad in het ziekenhuis zijn opgenomen? niks meer gehoord vanmiddag...

jeetje, ik heb dus echt helemaal NIKS gedaan vandaag! kan zelfs niet koken, want mannetje moet vlees nog meenmen... oeps.

zie je wel dat ik erg goed wordt in luiwammessen.... haha. al ben ik het nu wel zat. wel jammer dat ik me nog steeds niet goed op boeken kan concentreren...

wat is EMI toch een plaatje! en laat die opa en oma maar lullen. zo'n prematuurtje is al spannend zat. als mensen niet begrijpen dat juist zo'n kleine hummel veel rust nodig heeft, dan begrijpen ze dat maar niet. jammer dan. volhouden hoor! mama knows best zeg ik altijd maar ;)

Deel Deze Pagina