Dayenne mocht misschien morgen al naar huis toch? of ben ik helemaal in de bonen? hoop dat mike snel thuis is, ik heb honger en ga pannekoeken bakken
Ik werd net toevallig gebeld door de kraamzorg, bij mij komen ze 20-dec. Zou ff bellen als ik jou was Lefbekkie! Emi is volgens mij idd al thuis. Hoe zou het idd met Citroentje en Geraldine zijn?
Emi is inderdaad thuis sinds zaterdag al. Enne Marij,supergoed verwoord, thanks! En ook ik wil weten hoe het met Citroentje gaat.
Hallootjes! Kan wel merken dat de meesten verlof hebben er wordt hier lekker gekletst! Zag leuke Lieflakentjes voorbijkomen en natuurlijke lieve kleine Emi, plaatje hoor! En over malafide schoonfamilies Damn, dat is minder zeg! En Citroentje, wow, hoe gaat het nu? Zou ze haar ventje al in haar armen hebben?! Roxy, ben je al aan de perineumolie begonnen? (lekker intiem vraagje zo....) Zaterdag weer een proefdruk ophalen van de kaarten, hopelijk op de kaart zelf nou, kan ik pas echt goed zien of het naar onze zin is! En dan ook een kerstboom kopen, leuk! Ik heb helemaal geen zin in kerstkaarten dit jaar, kan ik weer enveloppen schrijven.... Pffff! Lui he! Meliske, hoest nou met Dayenne? Mag ze donderdag naar huis? Vivian, wat een geweldig lief kamertje!
Heb buikfotootjes in album gezet! 8) Vanavond lekker rijstebrij eten met rozijntjes, bruine suiker en klontje boter! Mjammie, had ik vanmorgen al zin in
Ja ze is bevallen om 1600 hij heet Guus en weegt 9,5 pond! poeh he we gaan zo naar het ziekenhuis ben erg benieuwd!
Ohw leuk berna, ook een beetje gefeliciteerd he! Leuke naam Guus! Een flinke vent zeg! poeh. marieke wat eeen mooie buikfoto's Wauw! Guppie, das echt nie normaal, die schoonouders van je! Ongelooflijk gewoon! Ik dacht dat die van mij de allerallerallerstomste waren (hihi), maar dit is echt mega rampzalig. Kan me voorstellen dat je daar helemaal van baalt. Wat kunnen mensen toch vreselijk achterlijk zijn he, hoe haal je het in je hoofd om anderen financieel voor je op te laten draaien en het nog normaal vinden ook! Tjeeeeeeeeee. Esther, laat die opa/ oma maar kletsen meid. Jullie zijn paps en mams van Emi en jullie bepalen wat het beste is voor haar. Is al lastig genoeg. dat stomme bemoeizuchtige gedoe ook altijd! Volg je gevoel hoor, dan komt het helemaal goed. Een prachtig meiske is en blijft het hoor! Zit je niet de hele dag naar haar te zwijmelen? (zou ik geloof ik weel doen, hihihi) Oehhhh ik wil ook zo graag. Als dat zo is, dat de kleine langer blijft zitten als je hoopt dat het eerder komt, dan hoop ik dat IE BLIJFT ZITTEN TOT 43 WEKEN ...... zouu het helpen? hahaha Oh citroentje, hoe is het nu met je? We zijn zooooo nieuwsgierig hier. Geralddine, moccht je nog naar huis..... hoop dat alles goed was.... Meliske, hoe is t nu met jullie meiske? Doet ze het nog steeds zo goed. Ik hoop dat jullie haar donderdag mee mogen nemen naar huis! Ik ga ff eten koken, hebben vanavond ng vergadering van de carnaval (laatste keer voor mij vrees ik).... Als ik nog puf heb, kom ik nog wel even weer spieken. Doe ik denk ik toch nog weel ff voor het slapeen gaan. ben veeel te nieuwsgierig nu na al die spannende ontwikkelingen.... Dikke knuf voor iedereen die het kan gebruiken. Want volgens mij zijn de HORMONSTERS weer hevig in de weer her en der! Liefs marije
Marieke wow mooie buikfoto's! Trouwens rijstebrij vind ik zo ontzettend lekker maar heb geen idee hoe je het klaar maakt. Ik heb macaroni klaar gemaakt lekker makkelijk nu ff wachten tot man lief thuis is. Ben echt benieuwd hoe het met citroentje is!
heerlijk pannekoeken gegeten! Marieke, ik ga morgen beginnen! Gefeliciteerd met je Guusje berna! vivian, lekker macaroni!
guusje leuke naam hoor.van harte. hier lekker pizza op. morgen om 9 uur naar de vk. ben benieuwd wat ze van miijn enkels vind.
wat een mooie kamertjes kwamen er weer voorbij wat een poppetje is emi toch. meliske hoe gaat het met dayenne. balen zeg van de kapotte wasmachine ik ben benieuwd hoe het met citroentje gaat. ik wil ookkkkkkkkk berna gefeliciteerd met guusje marieke mooie fotos guppie balen zeg zon schoonfamilie geraldine hoe gaat het nu met je? wij hebben 75 kaartjes waarvan bijna 70 die we moeten versturen. hebben 5 extra kaartjes mochten we nog iemand vergeten zijn. klossen heb ik er ook al onder staan. hier is een ondersteek verplicht. ik hoop dat ik niemand ben vergeten
mamasu heel veel succes vrijdag met de groeiecho ik ben benieuwd wat het gewicht is. wij hebben ook geboortezegels, ik ben bang dat de kaarten anders niet aankomen. zoveel kaarten heb ik er dan niet meer extra als ik ze opnieuw moet versturen. ik vind het risico te groot. geboortepost krijgt ook voorrang. rond die tijd komt vaak de helft van de kerstkaarten niet aan. ik moet nog kerstkaarten krijgen van vorig jaar, die mensen opgestuurd hebben maar die nooit aangkomen zijn.
mamasu heel veel succes vrijdag met de groeiecho ik ben benieuwd wat het gewicht is. wij hebben ook geboortezegels, ik ben bang dat de kaarten anders niet aankomen. zoveel kaarten heb ik er dan niet meer extra als ik ze opnieuw moet versturen. ik vind het risico te groot. geboortepost krijgt ook voorrang. rond die tijd komt vaak de helft van de kerstkaarten niet aan. ik moet nog kerstkaarten krijgen van vorig jaar, die mensen opgestuurd hebben maar die nooit aangkomen zijn.
wow Anneliesje, dat is echt vies veel geld. Komt dus toch ook bij andere mensen voor, vreselijk vind ik het! Wij hebben overigens helemaal geen tijden of belverzoekjes op het kaartje. Ik ga ervan uit dat iedereen dat zelf wel snapt en anders staan ze zo weer buiten! Heb trouwens helemaal niet zoveel zin in al dat bezoek. Kennissen en collega's snappen toch wel dat ze niet in de eerste week moeten langskomen? Phoe vivian, dat is lekker! Ik zou ook 9 % procent krijgen, maar het is langs me heen gegaan wanneer ik daar dan iets van ga merken... Oh beschuit en muisjes heb ik ook nog niet in huis... En wij hebben ook niet veel kaartjes, we doen wat minder schuitig dan met de bruiloft. Toen kwam iedereen wel maar daarna hoor je er niks meer van, die krijgen nu lekker geen geboortekaartje, lekker puh! Mooie foto's Marieke! Berna 9,5 pond Dan ben je blij dat hij er is denk ik! Leuk hoor, het kindje ontmoeten waar jullie zoontje ws veel mee zal spelen hahaha Marije, ik moet weer om je lachen. 43 weken, het helpt vast! Je kunt straks toch wel carnavallen met baby? Zie ik hier wel altijd hoor... (ik doe er niet aan hoor!) Voel me sinds een uur of 4 wel iets beter, maar nog steeds lamlendig hoor... Heb morgen een afspraak met een vriendin, denk dat ik afbel. Donderdag kerstmarkt op school, heb vandaag wel 5 uitnodigingen van leerlingen gehad, haha! Ik ga wel even mijn gezicht laten zien, maar ben nu al bang dat ik daarna afgepeigerd ben...
wij hebben wel op het kaartje en gezet dat ze eerst even moeten bellen. Wilde ik eerst ook niet doen, maar aangezien ze bij een collega van me echt te pas een te onpas binnenkwamen vallen ("ach we komen maar even hoor, komen een andere keer wel wat langer"). Dus toch maar gedaan. Ga er wel vanuit dat de meeste mensen zelf ook wel snappen dat ze eerst even moeten bellen, maar je kan soms versteld staan.... Slaaptijden zetten we er niet op, dat kunnen we zelf wel plannen.... ga nu snel naar de vergadering. Kom straks even weer spieken of er nog nieuws is..... Later!
Volgende week maandag krijg ik ook weer een groeiecho. Ben benieuwd welk gewicht ze dan gaan schatten. De laatste keer zeiden ze dat het een gemiddeld kindje zou worden van 3500 g. Wij versturen ongeveer 90 kaartjes. Ik verwacht wel niet dat iedereen op bezoek komt, maar ik vrees dat het er wel meer dan 50 worden. Wij gaan een deel van de kaartjes in Nederland op de post doen (we wonen niet ver van de grens) en daar doen we dan geboortezegels op. De meeste kaartjes zijn wel voor Belgiƫ. Aan de ene kant zou ik nu wel al willen bevallen, maar aan de andere kant ben ik nu zo moe omdat ik nog steeds aan het werken ben; 't is te zeggen, ik zit de hele dag achter de computer aan een onderzoeksvoorstel te schrijven. Mijn rug (tussen mijn schouderbladen) doet enorm pijn als ik steeds aan de computer moet werken. Gelukkig morgen naar de osteopaat. Het zou toch goed zijn als mijn voorstel nu vlug af is zodat ik echt kan gaan uitrusten zodat ik energie heb voor de bevalling. Sorry voor mijn geklaag trouwens...