Oh lieve Citroentje. ook hier speciaal even voor jou ingelogd. Meid wat een toestand zo. Ik geloof dat ik (hoe graag ik ook thuis wil bevallen) in jouw geval ook wel een keer had gezegd "Help me maar in het ziekenhuis" hoor. We leven hier in ieder geval ook erg met je mee en ik hoop dat je vandaag dan toch echt die kleine dondersteen in je armen mag hebben (wat denkt ie eigenlijk wel, een feestje vieren in je buik?, laat ie dat maar in de "grote wereld" doen samen met jullie! Niet dan?) Waarschijnlijk is dit zijn afscheidsfeestje daarbinnen Hopelijk maakt hij het niet te laat op dat feest, hihihi Nou meid, toi, toi, toi en we houedn je weer in de gaten vandaag! Joyce hoe gaat het nu bij jou? Laat die kleine ook maar eens ophouden met dat gefeest daarbinnen, hihii Dag liefies, tot later! Liefs marije
Berna: gefeliciteerd met het zoontje van je vriendin Marije: denk dat het hier weinig carnavallen wordt dit jaar... Valt heel vroeg in februari dit jaar hè? Citroentje: nog steeds geen baby-nieuws?! Jeetje, dat is wel zwaar zo! Busybusy: hmmm das ook minder allemaal. Rustig aan hoor!
@ Marieke hoe is het nu met je buik? Met mijn vriendin gaat het wel goed geloof ik zat gisteren natuurlijk nog vol adrenaline. En inderdaad mooie buikfoto's! @ busy: ik hoop dat je bloeddruk gaat zakken. Ook al 37 weken nu zie ik het schiet echt op he @ citroentje wat zal jij gesloopt zijn meid.. en als de Vk zegt dat je misschien beter naar het ziekenhuis kan gaan tja.. hoe jammer ook. Maar misschien mag je een paar uur later wel lekker naar huis in je bedje Hier gaat het ff niet zo lekker. Heb ontzettende rugpijn sinds gisterenavond ( teveel gedaan ) en kon ook echt niet slapen vannacht. En ik baal een beetje van het thuiszitten en niets kunnen doen. En nou heeft MArk ook de auto mee , want ik kan toch niks.... nee maar nu zit ik wel gebonden aan huis zucht.. en dan is ie ook nog de papieren vergeten om de klossen op te halen heb ik ze nog niet in huis. Zucht ben het ff allemaal zat dus. Ik heb bij elkaar 4 uurtjes geslapen geloof ik vannacht. Sorry voor mijn geklaag maar heb het ff gehad
De laatste loodjes Berna... We willen nu zo graag hè? Het einde is in zicht, en nu worden we ongeduldig Nee kan me voorstellen dat je het ff gehad hebt hoor! Zeker als je al zo lang last hebt van je rug en zo! En dan ben je het thuiszitten ook zo beu! Dikke knuffel meis!
thanks! Ja inderdaad ik wil zo graag nu ik ga nog maar ff op de bank liggen misschien val ik nog wel in slaap
hey meide, kwam even voor citroentje kijken. klote meis, ik hoop echt dat het vandag doorzet! ik ga zo naar de vk en shoppen met mike, zal er niet veel zijn vandaag!
Ook ik kwam even spieken of er al nieuws was van Citroentje... Nee dus... Vervelend hoor! Kom op kleine Citroen! Nu gewoon geboren worden hoor!
Goh, Citroentje, wat een verhaal! Al zo lang weeën en zo weinig vooruitgang. Kan me voorstellen dat je ondertussen doodmoe bent. Ik zou ook naar het ziekenhuis gaan als dat werd aangeraden hoor. Ik duim voor je dat het nu snel gaat en dat je vandaag nog bevalt. Hebben jullie ook dat je elke nacht droomt over de bevalling, over de zwangerschap of over het kindje? Vannacht droomde ik dat ik in het zieknhuis lag om er te bevallen maar het bleef maar duren en de geboorte leek maar niet door te zetten. Beetje verhaal van Citroentje dus... Vandaag moet ik naar de stad voor de osteopaat. Daarna ga ik ook een voedingsBH kopen, en een angelcare babyfoon (we hebben besloten dat toch maar te doen). Vanavond moet mijn ventje naar een vergadering in Brussel en dan zit ik alleen Iedereen een fijne dag, met veel energie en weinig pijntjes!
goeiemorgen, kom even kijken hoe het met citroentje is. jemig meis wat een eigenwijsje hopelijk mag je m snel vasthouden meid. vermoeiend zo voor je hoor. ik ben met de bevalling van mijn zoontje om dezelfde reden naar het ziekenhuis gegaan. rustig aan meis. vanochtend weer ns de wc een dikke knuffel gegeven.bah gauw naar de vk gegaan. bloeddruk is aan het stijgen 130/60 kleine was goed gegroeid en goed ingedaald,hij sluit mijn bekken al af. kreeg de opmerking dat ik wel wist wanneer ik kon gaan bellen.... volgende afspraak is 28 dec 10:50uur wij denken hier alleen dat ik die afspraak niet ga halen.... we zullen zien ga weer even plat liggen hopelijk voel ik me straks weer wat beter.
Kristy: Hoop dat je je snel weer beter voelt! Juni: ik heb dat af en toe dat ik droom over de bevalling of de baby. Altijd wel heel raar. Zo ben ik al een keer bevallen van een peuter en heb mn hond borstvoeding gegeven Rodean: welkom. De meesten zijn er hier helemaal klaar mee geloof ik
hey hoi wat denken we hier allemaal goed aan elkaar zeg, maar balen dat het nog niet heeft doorgezet citroentje....hoop dat het in het ziekenhuis wel door zet en je je kleintje snel in je armen zal hebben. Nou ik zal me aan kleden moet straks naar de vk... oh ja moet mijn mobiel nog doorschakelen... zag wel dqat we gisteravond 20 voor 9 nog onbekend zijn gebeld...hoop niet dat dat babydump was...meiden tot laters
Citroentje, ik hoop echt dat het snel door gaat zetten en je snel je kleintje in je armen kan houden! Is het een teleurstelling voor je dat de vk heeft uitgesproken dat het misschien een poliklinische bevalling wordt? Of maakt het je niet zoveel uit?
Marieke: mooie foto's hee! en geniet van je "suffe" dagje thuis zitten vandaag! berna: gefeliciteerd met Guusje meid. en klaag maar eventjes lekker hoor meid! We kennen het gevoel van het zat zijn! (en is idd erg irrie als je nu dan ook nog geen auto hebt, ik ken dat... arjan heeft de auto ook mee hier... ) Beterschappies met je rug meid en hopelijk kun je vandaag nog wat rusten! kristy: spannend meid... fijn dat alles goed was bij de vk... en ze zeggen dat je bloeddruk meestal omhoog gaat voor de bevalling toch? wie weet dus... en nu niet meer misselijk hoop ik voor je? die wc kun je beter niet te vaak knuffelen hoor... beterschappies meid! vivian: dat is nog eens leuk nieuws hee 9%... dat schiet nog een beetje op hee! juni: suc6 bij de osteopaat meid! hopelijk kan die iets voor je doen! en idd raar he als je die ongesteldheidspijn voelt... citroentje: hopelijk heb je nu toch wel iets kunnen slapen en je mooie knul in je armen hoor! we blijven aan je denken hier! en idd, die van jullie is ook gruwelijk eigenwijs! Ik duim hard voor je hier meid! anneliesje: veel plezier bij je moeder meid! san0976: kijk je wel uit meid! en fijn dat alles oke was bij de vk! en dat kruistrappen dat kennen we... word je niet vrolijk van idd. kleinwonder: hopelijk is het wat gezakt meid, anders even de tandarts bellen! busybusy: dikke knuf meid, hopelijk zakt je bloeddruk snel hee! marije78: hier weer een nacht gehad met voor/oefenweeën maar zonder regelmaat en nu weer rustig dus dat is weer pech hebben... roxyrox: veel plezier met shoppen en suc6 bij de vk meid! we horen het wel rodean: dat kennen we dat hebben meer mensen hier... anita1975: suc6 bij de vk meid! Joyce meld zich dus ook weer! vannacht weer een nacht met voor/oefenweeën gehad maar weer zonder regelmaat en nu is het weer rustig... vandaag maar weer een beetje opruimen en doen... (veel is er niet meer over hihi na al die schoonmaakwoede) Dus ik denk dat ik ook regelmatig hier te vinden ben vandaag! Dikke kus dames!
hoi hoi, kan het niet laten hoor. moet toch steeds meelezen hier.zo verslavend joyce ik heb de papieren van mijn zoontje ernaast en bij de laatst controle was mijn bloeddruk 130/65 precies een week erna ben ik bevallen.zit nu op dezelfde bloeddruk dus ik ben benieuwd! ze maken natuurlijk ook niet voor niets die opmerking denk dat velen van ons echt staan te traapelen om de kleine zelf vast te mogen houden. joyce lekker gevoel hè als alles aan de kant is. kan de beeb zo komen
Ik had maandag al gebeld en toen zeiden ze dat ik op de lijst stond om maandag of dinsdag gebeld te worden voor een afspraak. (ze komen bij mij ook langs) maar goed nog steeds niets gehoord. Als ik vandaag niets hoor bel ik ze morgen weer, vind het wel laat allemaal!
zou heel goed kunnen hoor, ben echt zo''n zeef. Lees soms een pagina met reacties en dan ga ik reageren en ben ik de helft alweer kwijt....