Sorry dat ik steeds quote hoor, maar anders ben ik het echt kwijt. Citroentje, spannend hoor! We duimen voor je en meid wat moet jij je klote voelen als je al zo lang bezig bent. Beetje energie jouw kant op! Ff doorbijten! Wat vragen ze allemaal bij een intake? (ze komen langs) En wat moet je nou echt meenemen als je in het ziekenhuis moet bevallen? Ben vluchttas aan het klaarmaken, maar vind het nog best lastig. KOm later vandaag nog wel even checken, meiden sterkte vandaag. Echt super om hier zo mee te lezen en te merken dat we allemaal met dezelfde dingetjes ook wel kampen en dat we het langzaamaan allemaal toch behoorlijk zat zijn. (manlief snapt dat toch allemaal wat minder haha) Tot later
Ja ik heb ook niet teveel in de vluchttas hoop gewoon dat ik thuis kan bevallen. Baal wel dat de klossen niet in orde zijn nu wil dit weekend mijn bed toch wel op klossen hebben hoef ik me daar niet druk om te maken
berna het wordt wel spannend ja. alles is klaar het bed is vorig weekend al verhoogt en de tv natuurlijk. vandaag een ondersteek regeen en een ruggesteun. volgende week werkt mijn man nog en hij probeert het dan zo te plannen dat ze 's middags vroeg thuis zijn(ideaal eigen baas)21 dec.is zijn laatse werkdag en dan probeert ie om een maand thuis te zijn. volgens mij is emi al een paar nachtjes thuis en krigt ze 3x3 uur kraamzorg. meliske mag jullie meisje donderdag mee naar huis? hoop het zo voor jullie thunderangel hoe gaat het met jd? mag hij al over naar het ziekenhuis in apeldoorn?
Nou lefbekkie hopen dat ze vandaag nog belen, vindt het eigelijk wel een beetje onbeschoft. Ze verdienen geld aan jou niet visa versa. Geeft trouwens niks dat je quote ik ben ook een zeef! En tja die vluchttas misschien moet ik die toch ook maar gaan maken, ik wil ook graag thuis bevallen maar ja mocht je het toch nodig hebben is het wel handig! En Berna kan me voorstellen dat je die klossen onder je bed wilt hebben. Ik heb de klossen al thuis een vriendin van mij had ze van zich zelf toch wel handig! Ik heb ze er alleen nog niet onder staan, maar jij bent dan ook iets veder dan ik ben.
Indd spannend Kristy ( zie je en zeef totaal overheen gelezen ) Trouwens nu lees ik weer wat over die ondersteek ik heb daar dus echt een fobie over he! Op mijn werk werk ik er zo vaak mee moet er niet aan denken om er zelf op te moeten... Heb al tegen mijn mannetje gezegd als ik om de 1 of andere reden niet zelf naar het toilet kan dan breng je mij maar. Anders zal het wel een catheter worden want die ondersteken bbrrrr. Denk echt omdat het komt omdat ik zelf in de zorg werk en ik normaal zelf de zorg geef en het nu uit handen moet geven of zo..
Hallo dames, Citroentje, nog niks.... he wat jammer, nu naar het ziekenhuis voor poliklinisch, oh ik hoop zo dat je snel je kleintje in je armen hebt. Kristy, spannend ook voor jou, ben benieuwd of jou kleintje zich ook binnen korte tijd aandient. Joyce, straks beval jij nog als laatste Busy, oei, jou bloeddruk is dus ook wat hoog, gelukkig houden ze je goed in de gaten, we denken hier aan je hoor! Vivianmaas, ik ga ook echt niet op een po hoor, niet in een ruimte met andere mensen erbij in ieder geval (moest mijn moeder vroeger op een zaal met 6 mensen ofzo, alleen met het gordijn dicht, no way!), als je alleen ligt is het nog anders. Anders tilt Marco me maar naar de wc, hahaha Anita1975, ben benieuwd hoe je controle was! Kristy, ik zit hier ook zo'n beetje de hele dag hoor, de laptop staat gewoon de hele dag aan hier, hoezo verslavend idd Vandaag ga ik weer eens niks doen, beetje lezen, ik heb nog 2 bevallingsboeken hier liggen, misschien heb ik er nog wat aan.
ik las trouwens hier op het forum dat Jesse dean van Thunderangel overgeplaatst is naar de HC in Apeldoorn, dus lekker dicht bij Thunderangel in de buurt, ze kan haar zoontje nu lekker 2x per dag bezoeken. Hij was 42 cm nu en 1417 gram. Het gaat dus goed!
Goedemorgen dames! Ik voel me weer lekker, zal niet te hard van stapel lopen, maar bijna fit als een hoentje! Arme citroentje, ik had zo gehoopt dat je al lekker met je baby op de arm zat... Kan me voorstellen dat het slopen is. Ik hoop dat het snel doorzet nu! Oh klein wonder wat een pech! De tandarts bellen zou ik zeggen, en zorgen dat je snel geholpen wordt. Echt niet fijn! oei busy, kijk je wel uit! Maar goed dat je zo in de gaten gehouden wordt! Oh Berna, geeft niks hoor. Ik voel me ook zo'n klagerd... Het breekt je ook op toch, dat je niet kan slapen en steeds pijn hebt. Ik vind de auto voor de deur ook wel fijn, maar ik ga er zo weinig mee weg dat Rinaldo hem ook maar steeds meeneemt. Roxy ga je shoppen Ben jaloers dat je dat nog lekker kan! Ik heb net intake gehad, ik vond het niet zoveel voorstellen hoor. We krijgen 49 uur, best veel vind ik. We hebben alles prima op orde. Moet alleen de klossen vanaf 36 weken onder het bed hebben, dus die gaan we maandag dan maar even ophalen! (paar dagen te laat maar...)
hey meiden, Ben voorlopig nog gewoon thuis hoor, het wordt een poliklinische bevalling gewoon met de vk omdat er (nog) geen medische indicatie is om in het ziekenhuis te bevallen. Ik ga dus pas met ong 7 cm naar het zkh. De kans op nabloedingen is wat hoger vandaar het advies van de vk, we gaan het maar gewoon opvolgen. Baal er aan de ene kant wel van had heel graag thuis willen bevallen maar aan de andere kant als het thuis mis zou gaan en je moet met de ambulance opgehaald worden is ook niet prettig en denk je achteraf had ik toch maar.....De weeen van vannacht hebben weer niet echt doorgezet, dus maar weer afwachten......nog niet echt veel geslapen dus we hebben de vk nog gebelt want ik zag het vanmorgen om 7 uur even helemaal niet meer zitten. Vanavond rond 18 uur weer even bellen, als er tussentijds niet veel verandert dan gaan ze de mogelijkheid voor slaapmedicatie bekijken zodat ik misschien even een goede nacht heb.
Guppie, fijn dat je je weer beter voelt, lekker! Citroentje, het kan dus ook nog wel even duren? balen man! ik hoop dat je vandaag een beetje goed doorkomt.
Effe klagen hoor! Ik word hier gek van de indalingsweeen... nu al een paar weken af en aan! Hebben jullie hier ook zoveel last van? Ik heb dan van die mega steken in mijn muts Morgen maar even aan de VK vragen hoelang dit nog kan duren want ik kan bijna niks doen nu en dan duren de laatste weekjes wel erruug lang
ohw citroentje meid wat duurt dat lang zeg, kan me voorstellen dat je het niet meer zag zitten....hoop echt voor je dat het snel zal doorzetten. busy, jij had te hoge bloeddruk, hoop dat alles goed is en het bij je volgende afspraak gezakt is....vrijdag toch? joyce, jij ook nog steeds niks...misshcine maak je je te druk....als je nou eens ruztig gaat zitten en niks doen...hihi wie weet. guppie fijn dat het beter gaat met je... berna gefeliciteerd met de zoon van je vriendin....best gewicht he...? Thunderangel...fijn dat Jesse Dean over geplaatst is en je er vaker heen kan. nou ik ben bij de vk geweest, bloeddruk was nu 129/77 (voriger keer 131/65) dus iets hoger...ben 1,3 kilo gegroeid en de hoogte van de baarmoeder is 2/3nx verder de pijn die ik voel is van mijn bekken, en ze heeft me wat tips gegeven bij het staan en zitten gaan en het draaien. en jaaaaaaa ik mag over 2 weken terug.... oh ja kindje is niet ingedaald maar dat maakt bij mij niet uit omdat het bij een 2e of 3e of 4e zwangerschap ook wel kan tijdens de bevalling.... bij een 1e willen ze het het liefst zien met 36 weken.... dus voor de lijst.... 27 december 9 uur naar de vk en totaal 7,4 kilo gegroeid
heb ik weer hoor. wilt mijn mannetje kerstkado's halen heb ik 2x dezelfde rekening betaald. geld wordt weer terug gestort,gelukkig kwam hij er net achter. vivian ik heb ook een fobie hoor wat een steek betreft maar ja ik wil graag thuis bevallen en hij is echt verplicht. bij de bevalling van mijn zoontje hebben ze uiteindelijk in mijn blaas moeten prikken(vergeet telkens hoe dat heet )ik kon niet op de steek en zo laten lopen ook niet.naar de wc mocht niet. wat fijn voor thunderangel dat jd in apeldoorn ligt. citroentje je bent nog thuis . mochten ze je een prik in je been geven...die prik werkt super. sterkte meid.hoop dat het gauw doorzet. moonie dat indalen kan lang duren hoor.je beeb kan er telkens weer uit en dan opnieuw beginnen.sterkte meid. anita 7,4kg aangekomen.ben jaloers op je meid,kom ik aan met 20,5 kg
kristy: oh dat zou lekker zijn hee... als ie nu ook over een weekje geboren zou worden! (als je mij maar eerst laat bevallen hihi ) en idd erg fijn als alles klaar is... Ik zo aan de knutsel... wil toch iets van kerst-versiering in huis hebben, dus knutsel zelf maar wat in elkaar hihi Lefbekkie: dat is idd erg laat meid! Hopelijk hoor je snel iets! vivian: ja verschrikkelijke dingen zijn dat he... die ondersteken... Moet er ook niet aan denken hoor... (heb zelf ook in de zorg gewerkt en had er toen ook al een hekel aan) anitadejong: zeg hou jij het ff gezellig hihi Fijn te horen van thunderangel hee! guppie: fijn dat het goed met je gaat meid! houden zo he citroentje: jeetje meid, dit moet idd slopend zijn hee... Zal een kaarsje branden hier voor je dat het snel doorzet! moonie: ja daar heb ik ook last van... is idd erg vervelend... en klaag maar lekker hoor daar zijn we ook voor he! anita1975: dat zal ik idd eens gaan proberen hihi merk wel dat de kleine weer een stuk rustiger is dus hopelijk is dat een goed teken... fijn dat alles in orde was bij de vk meid! en maar 7,4 kg gegroeid? (Lees: Ik is JALOERS, 14 kg hier )
nou dit is ook de eerste zwangerschap waarbij het zo weinig is...hihi bij mijn anderen was het ook zoveel...was echt niet leuk meer..
hey meiden, bij de vk was het goed. bloeddruk was alleen iets te hoog en moet direct bellen mocht ik een hard gespannen gevoel aan mijn buik krijgen gecombineerd met tintelende vingers of hoofdpijn. kleintje was nog niet ingedaald maar lag wel met zijn hoofdje boven mijn bekken. als ik over 14 dagen terug kom en hij is nog niet ingedaald krijg ik een echo. ik ga er weer vandoor, schoonvader komt een bakkie doen en daarna boodschapjes!
die ondersteak gebruik ik ook niet alleen om de placenta in te doen....verder heb ik er nooit gebruik van gemaakt.... moest bij lisa wel want mijn urine moest toen naar de huisarts...had toen nierbekkenontsteking na de bevalling ..en moest plassen op dat ding haha nou dat werkt dus niet.