joyce ik zou niet durven om voor jou te bevallen vraag wel aan mijn mannetje of hij dit forum in de gaten wilt houden terwijl hij met zijn knie de kleine binnen probeert te houden wij hebben hier een aantal datums waarbij wij hebben op die dag niet. mijn mannetje en ik hebben het er dan ook telkens over dat hij met zijn knie dan alles dicht houd. zie je het voor je
roxyrox: fijn dat alles goed is meid! en koffie ze! kristy: best een goed idee hihihihi hoor hem al tegen je roepen: afknijpen meid... binnen houden die handel hihi gewoon zo'n ijzeren kuisheidsgordel aan doen... met een groot hangslot erop... komt ie er ook niet uit hoor hihi en spaart de knieën van je hubbie anita: wel fijn dat het nu dan niet zoveel is meid, wat je aangekomen bent... en idd die ondersteek ben ik dus ook niet van plan om te gebruiken hebben gelukkig ook een wc boven dus dat is ook wel fijn...
dat ijzer is zo koud.brrr straks moet ie voor zn werk weg en krijg ik m om.... nee,hou het wel op zijn knieen. heeft hij ook gevoel bij de bevalling.
hahaha wat een lolbroeken hier kristy en joyce, ik zie het al helemaal voor me! Nee hoor Joyce, jij mag wel bevallen hoor! eerder dan ons Anita, fijn dat alles weer goed was, mooi dat je de 27e weer mag komen! Roxy, nou doe maar rustig aan dan i.v.m. je bloeddruk. Hier trouwens ook 15 kg aangekomen hoor!
haha ja dat is ook weer zo kristy! Laat hem er ook maar voor werken hihi anitadejong: ik houd het gewoon op zaterdag op zondag... vind ik een mooie dag om te bevallen hihihi 16-12-2007 hihihi (nu hopen dat die kleine dat ook vind hihi) en berna: we weten waarvoor we het doen he (al die extra kilo's) ben al lang blij dat ik niet net als n vriendin van ons bijna 30 kg aangekomen ben...
gisteren kregen we via de post Marco's kerstpakket, zo'n boekje dat je zelf je cadeau uit mag kiezen, stond eigenlijk allemaal waardeloze sh*t in. Maar ik mocht kiezen van mijn schatje. Heb ik het nijntje servies uitgekozen (dat is wel de moeite waard nu). Kun je nagaan wat een suf pakket ze aan "bouwvakkers" geven. (dameshorloge, verwendag, pilates bal, tijdschriftenabbonement, snijplank, goede doel donatie, reistas, allemaal meer wat vrouwelijke dingen i.i.g.)
Ja dat heeft vast zo'n domme muts van een hoofdkantoor uitgekozen omdat ze het zelf zo leuk vond! Nou ja, ik vond het ook wel leuk nu, maar marco was wel enigzins teleurgesteld, daar werk je een jaar voor, zegt ie
Zeg Citroentje, dat is ff een domper zeg! Schiet niet echt op zo! Ik ga mega voor jou duimen en hoop echt dat je dat partybeebje in je armen mag houden vandaag! Busybusy, he getsie, ff iets minder nieuws! Ik ga ook voor jou duimen dat je bloeddruk gaat zakken! Berna, buikje is weer rustig gelukkig! Heb heerlijk tot 11 uur liggen ronken Hee meid, kan me voorstellen dat je ff flink baalt! Die rug van jou schiet ook niet op zeg! Je bent er bijna, en die kleine gaat je vast verrassen en komt stiekem toch eerder dan jij al die tijd verwacht! Vast! Shopze Roxy! En fijn dat het weer ok was bij de vk. Juni, ik droom niet over de bevalling, maar wel vaag! Vannacht droomde ik dat de kleine haar beentjes uitstak en dat m'n buik net als kauwgom meebewoog/meerekte. Ik kon dus letterlijk teentjes tellen en haar linkervoet had 6 tenen En die tenen waren ook erg lang. Nou jaaaaaa! Kristy spannend zeg! Zou jij de volgende zijn? Joyce, keurig gemeld weer.... Hihi! Nestelze! Thunderangel, is J.D al gearriveerd in het Lukas? Anitadej. Ja dus, hihihi! Tnx voor de update! Guppie fijn dat je je weer fit voelt! Citroentje, dat zou heerlijk zijn ja, als je ff je slaaprust kan pakken! Ow Vivian, ik heb ook in de zorg gezeten, en die ondersteken.... Pfff! Ooit na een operatie moest ik er op, nou no way dat ik liggend kan plassen. Dus ik rechtop gezet, gordijnen dicht en uiteindelijk na een mindgame is het gelukt! Men, wat was ik blij dat ik de volgende de dag naar de wc mocht! Ik haat ze! Ik zit ook al op 15 kilo nu, nou ja, als ik maar niet over de 20 ga.... Ik heb toch een heerlijk dagje zo, ga zo ff strijken, 18 luiers, pfff! En dan lekker suffen verder, zalig! Tot later
Hahaha lig even helemaal dubbel hier.. Ben blij dat ik niet de enige ben met een ondersteek fobie Trouwens kan mijn mannetje vandaag wel ..... ........ ........ Gggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrr................
Indd een heel suf pakker voor bouwvakkers zeg! Ben benieuwd wat mijn kerstpakket is dit jaar, vrijdag haal ik hem even op. Rox wat heb je allemaal geshopt?
Ben nu bezig met de vluchttas, maar een irritant werkje! Als ik daar schone dingen indoe, betekend het dat ik die dingen een paar weken niet kan gebruiken... Ik doe er voor mezelf dus niet zoveel in, als ik echt langer moet blijven neemt Rinaldo nog maar wat mee. Voor de beeb is het natuurlijk zo ingepakt, die heeft nu toch nog niks nodig...
Roxy: jij en rustig aan doen met shoppen Dat kennen we geloof ik al Ik ben zo heerlijk aan het opruimen hier op mn werk Heerlijk zeg, geniet er ineens van dat ik alles aan een ander kan geven Nog 1,5 dagje en dan heb ik VERLOF!
Berna ik ben ook iets van 17 kilo aangekomen. Had ik niet verwacht, maar in het begin heb ik iets te veel gesnoept denk ik.... Nu gedraag ik me en ik hoop dat er niet al te veel meer bij komt. Bij de vorige controle was ik in 2 weken minder dan 1 kilo aangekomen... Guppie mijn vluchttas is ook bijna ingepakt. Dat wil zeggen, de babyspullen zitten er allemaal in, en mijn spullen voor een deel. Ik kom er maar niet toe om de rest er ook in te doen Wat trouwens weer een prachtige plaatjes van Emi! Hier is de kraamzorg ook geweest vanmiddag. Viel idd wel mee. Ze had alleen een tip. Wij hebben een boxspring-bed en die is al vrij hoog. We konden beter voor een extra matras zorgen en die eronder doen voor de bevalling dan het bed op klossen zetten. Anders wordt het wel heel hoog allemaal en zo groot ben ik zelf ook niet....
anitadejong: ja idd, heeft ie dan heel het jaar hard voor gewerkt... Dat zo'n muts dat zelf niet snapt dat je zoiets niet aan bouwvakkers geeft! Dat is tenminste ook nog eens iets waar je iets aan hebt... Arjan krijgt elk jaar weer iets anders, van een italiaans pasta pakket (een erg groot geval) tot een complete tassenset (weekendtas enz. wat voor man en vrouw kan) Moet zeggen wat dat betreft heeft het leger vaak wel mooie pakketten hoor... marieke: vage dromen heb je idd... en dat nestelgebeuren moet snel ophouden want heb niet veel meer te doen hihi zowat alles is gedaan... alleen nog wat foto lijstjes ophangen, maar dat mag ik niet van hubbie dat wil hij persee doen... roxyrox: we doen rustig aan hoor meid! vivian: grrr en nee je bent echt niet de enige met die fobie Linda: ooh fijn hee nog anderhalve dag en dan ook lekker genieten meid! Berna: lekker hee meid! toch nog ff iets van slaap te pakken he! Hier heb ik de klimop maar versierd met kerstversiering (hebben zo'n klimop die om een spiraal groeit dus de vorm heeft van n kerstboompje) hebben we toch iets van kerst in huis. Ga zo maar lekker even op de bank hangen denk ik en een filmpje kijken... een kijken of jouw raad helpt anita1975 hihi als ik rustig aan doe spiek strakkies nog wel eventjes hoe het hier is! En citroentje: kaarsje brand voor je hoor! en blijft branden voor je! Dikke kus meiden!