ik ga me eens verdiepen in de nasi goreng met kipsate van conimex, mmmmmmhhh heb ik zin in. Hier geen kerstcadeaus trouwens, we slaan alles over, marco hoopt vurig dat ik op zijn verjaardag beval (1e kerstdag)
oeh lekker! wij eten brood. geen zin om te koken en bovendien moet ik om half 7 bij kruidvat zijn, daarna nog een verjaardag dus moeten hier rond 6 uur al weg.
Yes, ik ben mn auto waarschijnlijk kwijt . Ik heb een lease-auto en die gaat me iets teveel geld kosten, dus ik had hem op 't prikbord gezet op mn werk in de hoop dat iemand hem over wilde nemen. Net heeft er iemand in mn auto gereden en die wil hem . Nog even de daadwerkelijke overdracht afwachten, maar ik ben alvast blij! Scheelt weer een hoop centjes + dat we nu voor een andere (en iets grotere) auto kunnen gaan kijken!
Beter Linda! Lekker geshopt Rox! Geen idee wat wij gaan kanen, heb helemaal geen zin om iets te maken.... Kan ook geen hydrofielluiers meer zien, pfff! Alles zit nu netjes in plastic en er draait alweer een was, moltons enzo. Denk dat ik maar eens lekker op de bank ga zitten zo, harry potter erbij, chocolademelk, mjammie 8)
Wij eten pasta ik ga zo maar vast beginnen Kerstkado's hmm tja ik wil eigenlijk een klein flatscreentje op de slaapkamer. Ik word gek van die grote kast die we nu hebben en ik knal er telkens tegenaan 's nachts dus misschien dat we elkaar dat maar geven, wel duur maar wel praktisch zeker straks in mijn kraambed hihi
hier ook geen zin om te koken, wordt een kliekie macaroni uit de vriezer. Krijg net een brief van de UWV...iemand anders die ook al gehad? Ze melden dat ze enige tijd nodig hebben zodra het WAZO verlof ingaat krijg ik bericht....en nog een hoop geleuter waarom maken ze die brieven niet gewoon in jip en janneke taal, mijn iq is aardig gedaald sinds de zwangerschap...meiden met plannen vanavond veel plezier, en niet de hele kruidvat leeghalen he? Terwijl ik dit zit te typen wordt er gebeld door een collega dat het kerstdinertje van vrijdag niet doorgaat. De man van een andere collega is zomaar in elkaar gezakt op straat dood. Jeetje echt ineens zomaar niets aan de hand en het andere moment..... Hebben jullie het ook dat dit soort dingen je ook veel meer aangrijpt als normaal.
pfff, dat waren weer hele bladzijden vol dames.... jammergenoeg nog geen nieuws van citroentje. Arme meid, zet 'm op hoor. Dikke knuf voor jou. Lieve Melis, mag Dayenne morgen naar huis? Ik hoop het zo voor jullie. lekker elke minuut van haar genieten ipv steeds op en neer naar het ziekenhuis. Fijn Thunderangel, dat JD nu wat dichter bij huis is. Linda, fijn dat je je auto kwijt bent hoor. Scheelt inderdaad een hoop geld! Hier ook weinig carnaval hoor. maar Edwin zit in de raad van elf hier en ik zit bij de werkgroep voor het kindercarnaval. Dus dat houdt in dat we er allebei wel druk mee zijn, ookal zullen we er zelf niet veel van meemaken (ik tenminste niet, Edwin kan natuurlijk wel). Wij gaan trouwens met oud en nieuw toch nog naar kameraden toe. We hebben wel afgesproken dat we het niet te laat zullen maken en ook niet van de een naar de ander willen trekken. We zien wel wat het wordt, maar vind het wel een leuker vooruitzicht nu, dan helemaal niets doen (wij wonen buitenaf, dus dan maken we er helemaal niets van mee..) Vanmorgen huis uit gevlucht voor schoonpa. Hij stond al weeer met zijn ladder klaar terwijl ik de gordijnen nog dicht had (was al wel wakker hoor). Ik was het zo zat, maar hij heeft echt een mega-bord voor zijn kop. Ik heb mijn jas aangetrokken en ben naar mijn moeder gegaan. We hebben lekker even samen een kerstboom en wat nieuwe plantjes voor thuis gekocht. Tussendoor even lekker koffiedrinken. Zo kan ik het toch nog enigszins volhouden... Nuu mag Edwin de kerstboom nog ff op de plaats zetten en dan kan ik lekker gaan versieren vanavond en morgen. Morgenvroeg eerst naar de VK, hoop dat er iets meeer nieuws is nu op vooruitgang. Maar zal me er maar niet te veel op verspikken. Nou meiden, kom vanavond nog wel ff weer spieken. Lief zijn allemaal..... en tot later! Liefs Marije
tjee lefbekkie, wat een verhaal. Ja ik ken het ook dat je alles veel meer aantrekt dan normaal hoor, maar dit is ook wel erg logisch hoor, dat is niet niks. Sterkte meid! Wat betreft UWV verhaal, ja heb ik ook gekregen, ondertussen ook al 4 andere brieven, wat ze ook wel in 1 brief hadden kunnen schrijven. rare lui hoor. maar goed.... Ze vertellen eigenlijk wat jij al wel weet, dat je dus straks doorbetaald wordt als je met verlof bent... Erg spannend nieuws dus NOT. hahaha (wel fijn dat je doorbetaald wordt trouwens, begrijp me niet verkeerd..)
Irritant van je schoonvader zeg Marije! Lefbekkie: wat erg van de man van je collega! Hier trouwens nog geen brief van UWV gehad. Ik denk dat wij lekker frietjes gaan eten vanavond!
dat zegt ie hier nog niet eens Roxy. Hij vindt zichzelf helemaal geweldig in wat hij voor ons doet. Alleen gaat hij allemaal dingen doen die wij echt niet belangrijk vinden op dit moment (boeiplanken schoonmaken enz.) Als hij dan nog eerst even vraagt wat hij KAN doen, komt het ook niet zo opdringerig over. Ohhhhh sorry, zal nu ophouden. Zal mijn gal zo eens weer bij Edwin spuwen, want ik KAN die vent wel wat, grrrrr. het is zijn vader dus hij mag mooi gaan vertellen wat wwij er van vinden. Heb het eten opstaan. Aardappelpuree met rode kool met appeltjes en een stoofpotje bougignon uit de oven (iets nieuws, lijkt me wel lekker)
die UWV brieven heb ik ook al gehad! boeien! tis allemaal goed geregeld. moet ook weer geld kosten he! Marije78, je schoonvader, grrrrrrrrrr... zou er ook voor vluchten De nasi goreng met kipsate van conimex kan ik iedereen die er van houdt aanraden, het was superlekker! lefbekkie, wat erg van die collega haar man zeg, pfff heftig, zulke situaties grijpen wel meer aan, dat heb ik ook wel hoor, kan er wel zo om huilen dan.
Schoonvaders heb ik geen last van, die is al overleden voor ik bij mijn man kwam. Dus geen irritaties op dat front. Daarintegen heb ik wel een stiefvader die een beetje apart is. Hij bedoeld het wel goed, maar tja wat zal ik zeggen, het is een rare. Ik check ook elke dag even hoe het staat met Citroentje en Joyce, maar ngo niets schokkends dus Jee Citroentje lijkt me vreselijk slopend zo, ik hoop van harte voor jou dat het gauw door gaat zetten. Sterkte en succes! Ik moet van de vk nu elke middag rusten, zodat de kleine nog wat beter doorgroeit. Verder slaap ik snachts nog best slecht door kriebelhoest en maagzuur, best irritant. Ik had dan vandaag ook even een hormonaal dagje zal ik maar zeggen. Veel gejank om niets dus. Mijn man is wel super lief voor me, stuurt me gewoon naar bed als ik te laat ga naar zijn zin smiddags. HIj kookt zonder klagen en uit zichzelf en helpt me de laastse praktische zaakjes te regelen, zodat ik meer rust in mn lijf krijg. Als ie me hoort hijgen of zuchten, zet ie me op de bank en meer dat soort lieve dingen. Ik lees hier alles wel mee, maar heb dus even wat minder energie om overal op te reageren. Maar ik leef absoluut mee hoor! Thunderangel wat fijn dat JD nu in Apeldoorn ligt, lekker dichtbij! Prachtige foto's van Emi voorbij zien komen Oja en ik ben inmiddels ook wel ruim 20 kilo aangekomen. Ach ik maak me er neit druk om, ik zie wel hoe het loopt na de bevalling. Nou dames fijne avond!
Ik vind het ook bewonderenswaardig dat sommige meiden hier altijd zo goed op iedereen reageren. Ik schaam me soms een beetje omdat ik dat niet altijd doe. Ik probeer wel op de grote lijnen te reageren. Hier ook weinig energie. Bij de osteopaat had ik het best lastig want ik was zeer kortademig. Hij heeft me op verschillende plaatsen 'gekraakt', dat klonk echt heel eng, maar hopelijk helpt het om mijn rug wat te ontlasten. Van mijn lage rugpijn had hij me na één behandeling al afgeholpen, maar deze hoge rugpijn is wel wat hardnekkiger. Wel grappig is dat mijn kindje altijd hard begint te schoppen als de osteopaat bezig is Ik las hier iets over een irritante schoonvader. Grr, ik zou er ook boos van worden hoor. Verder heb ik in de stad een voedingsBH gekocht (voor de eerste keer in mijn leven een C-cup ) En een slinger "Hoera een meisje", en de angelcare babyfoon met sensormatje. O ja, ik las nog iets over vluchttassen. De mijne staat ook al klaar. Ik heb toiletspulletjes allemaal dubbel gekocht zodat ik die niet elke ochtend uit mijn tas moet halen. Verder gebruik ik wel de onderbroeken die erin zitten, maar ik was wat regelmatiger zodat de portie onderbroeken in mijn tas steeds goed wordt aangevuld. Ik zal vast wel dingen vergeten op het moment dat we naar het ziekenhuis gaan. Mijn bril bvijvoorbeeld, want die kan ik nog niet klaarsteken omdat ik hem 's ochtends altijd opzet voor ik mijn lenzen indoe. Zou Citroentje al naar het ziekenhuis zijn?
Dag dames, Ben te moe om op iedereen te reageren, vandaag bij mijn moeder geweest. Gaat nog niet echt goed, vandaag weer bloeddruk gemeten, onderdruk was 110... We zijn dus ook niet meer weggeweest om te winkelen. CItroentje, hoop echt dat het snel doorzet, moet wel heel vermoeiend zijn zo, bij een vriendin is het ook zo gegaan, die kreeg in zh slaapmedicatie en de volgende ochtend om 6uur is de kleine geboren! Ga snel weer liggen, kan bijna mijn ogen niet open houden.
AnneLiesje: spijtig om te horen dat het nog niet echt beter gaat met je moeder... Veel beterschap gewenst... Was jouw onderdruk zo hoog of die van je moeder?
Kwam ook even kijken of er nieuws is van Citroentje maar nog niets dus. Meiden met een steekfobie, in die 10 dagen ziekenhuis heb ik niemand gezien die niet naar de wc kon dus ik denk niet dat je erop zal komen te zitten. Emi was vannacht weer behoorlijk aanwezig, dag en nachtritme zit er nog niet echt in geloof ik. Nouja als ik naar dat mooie snoetje kijk vergeef ik haar alles, zelfs het feit dat ze mij net percies tussen mijn borsten spuugde. Ze drinkt gewoon teveel en is te gulzig dus komt er nogal eens wat retour. Nu ligt ze naast me helemaal out te wezen van het drinken. Vanmorgen is ze gebadderd en gemasseerd en morgen mag ik dat ook gaan doen, ze vond het heerlijk al dat getut. Mag Dayenne morgen naar huis? Zou wel heel fijn zijn, al heb ik intussen door dat het ook best heftig is thuis met zo'n ukkie. Las verder nog iets over rare kerstpakketten, wij kregen vandaag wel een leuke van Jan zijn werk, gewoon mooi thema pakket met van alles erin. Wat de vluchttas betreft, zorg dat je de eerste nacht doorkomt en dan komt de rest wel. Ik had bijna alleen een elektrische tandenborstel mee en heb het ook gered. Ze hebben altijd wel wat voor nood in het ziekenhuis en op dat moment maakt het je echt niets meer uit. Nou dames ik ga zo lekker naast Emi liggen en hopelijk slapen we vannacht wel goed alledrie. Succes voor iedereen met oefen/indalings/ontsluitings/en andere weeen.