WOW CITROENTJE!!! GEFELICITEERD!!!!! is het toch een thuisbevalling geworden? en nu weet ik het ff niet meer.... IK WIL OOK!
goeiemorgen, marij succes vandaag.hopelijk is alles goed. mamasu hier echt olifantenenkels.gisteren nog aan de vk laten zien maar het hoort echt bij de laatste loodjes.ik zie het maar als teken dat ik nu rust moet gaan nemen. ik heb het hier ook hoor met een ventje van 3.ben ook heel blij met deze zwangerschap maar ook veel meer kwaaltjes.nog even en dan is onze hummel er. de bruine streep is in zicht.vroeg gisteren kan je m nou wel zien?met een lach zei hij nog een klein stukje en hij zit bij je navel.schiet nu echt allemaal op anita wat stom dat babydump niet gebeld heeft.wij hebben bij hun een gratis box gekregen bij het ledikantje.mooie box hoor.ze hadden gezegt dat het b kwaliteit was maar ik zie het niet inkie hier is alles klaar.kaartjes enveloppen en de naam hebben we al vanaf week 19.apart hoor die tattoo's. zodra het mag krijg ik bloempje op mijn enkel citroentje van harte met de geboorte van tim berna de kleine druk hier ook aardig hoor dus het kan wel.heb t ook al gehad op de wc.hier is het soms alsof ie met z'n hoofdje draaid en dat geeft een vreemd gevoel voel me weer goed dus ga even snel het huis door. tot later
bedankt! dat heb ik ook soms.dan is t net of t draait met t hoofdje idd.en dan zit t ff net tegen je blaas aan....niet echt lekker soms als je net ff in de winkel staat ofzo...net of je ineens erg moet plassen hihi
iedereen is in 1 x wakker, hahaha nou ik spring even onder de douche (nou ja, spring, voor zover dat kan als zwangere) om mijn haar uit te spoelen.
Citroentje, gefeliciteerd met jullie zoontje Tim! Mooie naam. Hopelijk horen we gauw je verhaal en zien we wat fotootjes.
Citroentje, gefeliciteerd met jullie Tim!! Ben benieuwd naar alle details! Wat heb je hier nog even voor moeten werken, geniet er nu maar lekker van!
Wow citroentje gefeliciteerd!!! Kijk daar worden we weer vrolijk van!!! Dikke knuffel meis! Succes met je haar haha! Enne Berna geen idee heb ik nog niet gehad in ieder geval.. Wel dat als je ergens bent dat je opeens verschrikkelijk nodig moet terwijl je net geweest bent.. Geloof dat iedereen dat wel heeft. Ik ga zo maar aan de schoonmaak ondanks mijn slechte nacht bah. Maar goed vol programma vandaag, moet het wel doen anders val ik in slaap.
ik hoef helemaal niks te doen. alleen de vaat die ik vuilmaak vandaag. vanavond friet eten want mike is heel laat. Linda, is Roy blijven slapen op de zaak of is ie alsnog naar huis gekomen?
Patat jammie zou het zelfs nu wel lusten! Met pindasaus en uitjes Nou ja heb het maar bij een broodje gelaten 8)