ik kan gewoon geen leuke pyama vinden! slaap normaal nooit in pyama's dus zie dan maar wat leuks te vinden
Ik heb een creme witte pyama broek gekocht lijkt een beetje op een joggingbroek met daarop een creme shirtje met zwarte strepen en met knoopjes aan de voorkant wel zo makkelijk met voeden straks
Berna, mooi dat het gelukt is met de klossen! een tent gekocht hahaha, ik vertik het, dan maar met halve blote billen lopen , ik had al een aantal broekjes gekocht in een maatje groter.
nou het snijdt voornamelijk net onder mijn buik, heb de striemen erin staan en vooral ;s nachts is dat heel vervelend. Heb de laatse weken zonder ondergoed geslapen maar nu durf ik dat niet meer zo goed voor het geval mijn vliezen breken ofzo haha
ik loop sinds kort ook in tenten.moet zeggen het zit wel veel fijner.bij mij sneden de andere ook onderin mijn buik.straks zijn die tenten ook ideaal voor het kraamverband,jemig wat een lappen.
Ja daarom Kristy ik dacht koop er maar gewoon een paar. Het zit inderdaad veel lekkerder en charmant ben ik toch niet meer haha
ik heb ze van de hema,ook maar 5 hoor,die vind ik wel lekker zitten.heb maat l ervan en normaal m.knellen ze ook niet op mijn buik.
Citroentje gefeliciteerd met jullie zoon TIM, leuke naam hoor... enne we hopen natuurlijk snel wat te horen. onderbroeken, pfff ja had een paar gekocht die wat meer rekten maar lang niet alles zit lekker, yosi's island bevlat hier wel bij Mariët en Roland, helemaal leuk als het niet wil haha... nou ik ga me aan kleden en ff naar het dorp... paar kleine boodschapjes doen.
Jaaaaa Gefeliciteerd met Tim, Citroentje en man! Wat waren jullie vroeg wakker, ben er net pas een half uurtje uit. Heb vannacht niet veel geslapen, ik hou Mark wakker met mijn gesnurk en gedraai en dacht dat zal ik vannacht niet doen, maar daardoor sliep ik heel raar.... Ik ga vrijdag nog maar een keer naar de kapper, heb ook zoiets van weet niet van wanneer ik weer kan straks. Heb ook nog niet van die tenten gekocht, maar denk dat ik er maar 2 koop voor na de bevalling, dat kraamverband past nooit in mijn onderbroeken... Berna, jij bent al goed bezig geweest vanochtend! Nu lekker rustig aan doen! Ik ga douchen en heb de hondjes een wandeling belooft! Tot later. (Zou Joyce ook bezig zijn die is er ook vroeg bij normaal gesproken! Ik hoop het voor dr!)
Joepie heb via Marktplaats het boek oei ik groei gekocht! Voor 5 euro. Dat scheelt, kan hem vanavond ophalen! NU ga ik echt douchen!
Citroentje gefeliciteerd met je zoon Tim! Leuke naam! Roxy ik had even op je babysite gekeken (lieve site trouwens) en nu snap ik waarom je ongeduldig bent! Iemand van mijn yogaclubje had ook vroege weëen en heeft weëenremmers gehad rond de 30 weken en loopt nu al 1 week overtijd! Ik hoop dat jij wat eerder mag bevallen Berna gefeliciteerd met je 37 weken! Lekker gevoel he dat je nu thuis mag bevallen. Lefbekkie heftig hoor met je collega. Ik heb ook eens zoiets meegemaakt met een collega haar man en dat was ook zo heftig (en toen was ik niet eens zwanger). Het was nog een jong iemand en het heeft diepe indruk gemaakt op ons hele team. Sterkte ermee. Ik heb heerlijk geslapen vannacht, eerste helft van de nacht er een paar keer uit om te plassen en daarna echt als een blok liggen ronken! Ik heb mijn man niet eens uit bed en weg horen gaan En nu nog moed verzamelen om actief te gaan doen, haha ik heb nog genoeg poetsdingen op het programma staan.
hahaha, mijn moeder komt eraan om koffie te drinken, dus ik zal de 1000ste pagina niet meekletsen denk ik
ik hoop dat linda haar man nog thuis is gekomen, die stroomstoring in de bommelerwaard gaat vandaag de hele dag nog duren en waarschijnlijk ook nog vannacht, hoorde ik net op de radio