CITROENTJE! VAN HARTE MET TIM echt super zeg! WE zijn natuurlijk benieuwd naar foto's verhalen en alle andere dingen! Meid wat moet jij opgelucht zijn na al dat gespook! Zit ik hier met hond die sinds ik zwanger ben erg waaks is, komen ze de nieuwe dakgoot leggen...erg leuk drie man in de tuin en een hond die van gekkigheid niet meer weet wat hij wil. Daarnaast vinden de meeste mensen onze hond nogal bizar om te zien (bordeauxdog groot formaat) en de mannen vinden hem dus ook wel leuk om ff mee te dollen....grr probeer dan maar eens door te gaan met strijken haha.
Wonderlijk genoeg trouwens slaap ik de laatste twee nachten echt al heel goed...oke nog steeds 4 x eruit maar ja das al minder als dat het was. Kleintje is ook wat rustiger, behalve gisteravond, We konden gewoon teentjes tellen vanaf de buitenkant.
wat lek zeg lefbekkie ik kan hier nog niet echt een voetje vastpakken ofzo.. mijn buik staat ook erg strak
Joisjuh meld zich weer hihi (was idd ff naar de vk en daarna met mamsie zitten leuten hihi) Linda: was Roy laat thuis? hopelijk was het snel opgelost! anita1975: dat is idd erg lief van m hee, dat ie m dan toch eventjes wast voor je! Hopelijk heb je vandaag wat minder last van je bekken meid! ennuh mooi boom heb je! Meliske: en meis, mag jullie meissie vandaag mee naar huis? ben benieuwd hoor! 00marij: suc6 vandaag bij de gyn meid! mamasu: balen hee dat je nu alsnog vocht vast gaat houden! hier ook wat dikkere enkels marije78: toch maar eventjes vragen aan je vk meid! Hopelijk gaat het vandaag beter! inkie: wij zijn al sinds week 27 ofzow helemaal klaar wat betreft kamertje en dat soort dingen... en zoals je het kaartje omschrijft lijkt me wel mooi geworden hoor! vivian: balen meissie dat je weer zo KL*TE geslapen hebt... suc6 bij de vk meid! citroentje YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON TIM!Hopelijk maken jullie het goed! geniet er lekker van samen en stuur je weeën eventjes door naar deze kant hihi anitadejong: dat kan zomaar meid... hihi veel plezier met je mamsie vandaag! marieke: suc6 bij de vk meid! roxyrox: lief van je moeder hee! Berna: gefeliciteerd met de 37 weken meissie! Hier vanmorgen dus weer bij de vk geweest, (wat rood is kan op de lijst) alles is in orde... bloeddruk was 110/75 dus weer goed.... urine was ook toppie en de kleine ligt al helemaal vast in mn bekken... baarmoeder dus ook al iets gezakt... ben wel weer 2 kilo aangekomen dus zit nu op 16 kg ag dat is iets waar ik me over een paar maanden wel druk om ga maken... volgende week woensdag terug komen... 19 december om 08.40 uur Voor de rest is het nu gewoon afwachten... (de "heks" was er dus hebben het niet over strippen gehad, zij vind dat ik maar gewoon moet wachten ondanks dat ik maar een paar uur slaap...)
Ik heb voor na de bevalling wel mijn gewone onderbroeken klaarzitten (ik draag meestal van die shortjes). Ik heb één zwangerschapsslip maar die zit eigenlijk niet strak genoeg en als er verband in moet dan heb ik graag broeken die heel strak zitten. Maar ja, hopelijk piept dat kraamverband er dan niet uit... Het feit dat er nu toch al een paar dames te vroeg zijn bevallen maakt ons natuurlijk allemaal ongeduldig. Ik denk dat ik er maar vanuit ga dat het pas na de uitgerekende datum komt, dan kan het alleen maar meevallen.
joyce wat fijn dat alles goed is. hopelijk heb je die heks niet tijdens de bevalling. kleine ligt vast in de bekken,nog even meid
haha ja ik hoop dus ook niet dat ik haar tijdens de bevalling heb... ze vroeg net wel of alles duidelijk was betreft de bevalling... wanneer ik moest bellen enz. maar dat is me allemaal heel erg duidelijk hihi heb dat blaadje al 100x door gelezen hihi (hoezo ongeduldig hihi) ik ga er nu ook maar gewoon vanuit dat ie nog lekker 2 weken na de uitgetelde datum komt... want zie het nu niet gebeuren...
Zo, mijn haar zit in de verf! volgende week dan de kapper, maar wat voor model zal ik nu eens nemen? Niet te kort anders verlaat mike me!
haha is die van jou ook al zo? haha ik mag het van arjan ook niet te kort meer... (vond het nu de laatste keer al weer te kort hihi)
het mooist vind hij als ik het donkerbruin heb en dan krulspelden erin heb gehad. maar mijn haar is nu zo slecht door de extensions dat de krullen ook niet blijven zitten. denk dat ik er lekker veel lagen in laat knippen. veel volume erin
Hahaha, kun je beter zonder slapen, hoef je dat niet te wassen.... Roxy, bij Miss Etam hebben ze hele fijne positiepantys vind ik! Anitadej. Foto Ik ben weer goedgekeurd bij de vk! Ben nu 14 kilo aangekomen ( ) bloeddruk 110/70 en kleintje ligt mooi vast in m'n bekken en is weer stukkie verder ingedaald! Joepie! Ben zo blij
hier heeft Arjan het het liefste blond en lang, en dan los laten hangen... alleen ik heb ze dus NOOIT los hihi dat hangt allemaal duf langs mn hoofd... hihi (als ze langer zijn dan... nu hangt het dan wel als ik er gel enz in doe...) Vandaag geen zin in gehad dus nu hangt het wel lekker muf met n haarband hihi (ben nu echt zo'n verlepte huismoeder hihihih dikke wallen... duf haar hahahahaha geen make up... dus dan weten jullie het wel... (linda zal wel gedacht hebben vanmorgen bij de vk hihi)