dan ga ik daar even kijken marieke, prenatal zit hier in de stad en missetam hier op het winkelcentrum. mijn kleintje ligt nog los en moet over 14 dagen ingedaald zijn. zoniet krijg ik een echo. iemand enig idee wat er naarna gebeurd?
marieke: fijn hee meid dat alles weer in orde is! roxyrox: dan gaan ze kijken denk ik of je bekken niet te klein zijn (weet het niet zeker hoor) en als ie niet ingedaald is moet je gaan liggen als je vliezen breken... dat moet je wel in de gaten houden!
heb het heel lang blond gehad, maar werd het inene zat. vind het mij nu ook niet meer staan. gek he? Mike valt ook niet op blond. toen ik hem leerde kennen had ik ook bruin haar. toen ik het blond had gemaakt is ie echt van slag geweest! en met bruin haar zie ik er gezonder uit vind ik
Geen idee Roxy, wat ze dan gaan doen eigenlijk! Ik heb altijd blonde plukjes in m'n haar, heb zelf van dat saaie as-blonde haar, boringgggggg.... Zitten we al op de 1000?
Roxy het heeft nog tijd om in te dalen hoor. Bij de echo vorige week op 35 weken en 1 dag was ons kindje nog helemaal niet ingedaald. Maandag moet ik weer, hopelijk is het dan wel ingedaald en hopelijk heb ik dan al wat ontsluiting.
Joyce, daar ben je weer FIjn dat alles goed was bij de vk. Heb je volgende week een ander die wel voor het strippen te porren is? Had je Linda nog gezien bij de vk? Roxy, ik heb mijn haar nog nooit geverfd is blond met coupe soleil van mezelf. Alleen dat model Ik heb heel fijn, dun haar wat heel snel er niet meer uit ziet. Maar kort vindt Mark ook helemaal niets... Was trouwens kort wandelingetje, mij te koud buiten!
joyce fijn dat j eer weer bent en alles goed was, alleen jammer dat die andere vk er was.... rox ik heb ook een positie panty van de miss etam...zit op zich wel goed.... ik wete niet wat er is maar ruik de hele morgen al heel sterk...nu ruik ik echt de pindakaas die mariet en lisa op brood hebben...ieeee....zo straks rook ik steeds de pamper die lisa om had gehad vannacht...
ik was ze niet marieke, het lakentje wat eronder zit heb ik wel gewassen. Anneliesje, zo blond was ik van mijzelf ook. tot ik met verf aan de slag ging. daarna heb ik nooit mijn eigen kleur meer terug gehad. even verf uitspoelen tot zo@
JAAAAAAAAAA 1000 PAGINA'S anneliesje: ja linda moest na mij naar de vk hihi als het goed is zit volgende week die andere er... (hoop het wel heel erg stiekum hihi) roxyrox: idd jezelf niet te drukmaken hoor... als ik ma moet geloven ben ik in week 42 nog eventjes omgedraaid... ma moest eigenlijk naar het ziekenhuis omdat ik in een stuit lag... met 43 weken geboren en lag toen dus in n hoofdligging... en helemaal ingedaald... Komt helemaal goed hoor... marieke: ik heb alleen het lakentje gewassen... de dekentjes niet...
ik heb de hele morgen al wat pijn onder in mijn buik...ga maar rustig aan doen vandaag, moet vnavond ook werken, nou ja ik doe niet veel maar toch... belde ik babydump, voor 12 uur nog zeiden ze dat ze gesloten waren, en berreikbaar tot 12 uur en vanaf 1 uur weer....nou probeer ik het straks weer.
Hier alle kleuren van de regenboog in mn haren gehad hihi van bassie-rood tot knal roze en gras groen enz... de laatste jaren doen we het maar gewoon blond of donkerblond... wil ze eigenlijk van de week nog iets donkerder maken... hihi (iedereen is ineens aan het verven geslagen hier hihi)
mijn broertje is voor de bevalling ook nog ff omgedraaid...het was het 6e kindje voor mijn moeder toen....en die is dus eerst met de voeten geboren, in de ambulance...
lijkt me niet echt een prettige bevalling voor je moeder anita... moet er niet aan denken dat de voetjes eerst komen... en al helemaal niet dat het in de ambulance gebeurd