Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ik heb de laatste jaren alleen maar blonde lokken.... af en toe dan...
    heb het ook wle rood en zwart gehad maar durf het nu niet meer...
    Roland is donker van zich zelf en die heeft het ook alle kleuren wel gehad, ik ken hem al langer dan ik met hem ga en heb zelfs wel eens blauw gezien bij hem...hij heeft het nu zwart alleen dat valt minder op...

2. anita1975

mijn zusje is 3 geleden bevallen op de grond in het ziekenhuis, en ze had haar onderbroek nog aan en de voetjes van de baby zaten daar ook in.... de rest heeft ze in bed gedaan geloof ik....
    nou dan beval ik nog liever in de ambu

3. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    mmm ja idd... Hoop voor je dat je niet je familie na doet meid! en dat je gewoon op bed mag bevallen...

4. anita1975

ja dat hoop ik ook....ga er ook gewoon van uit...hihi

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Jaa Citroentje gefeliciteerd met jullie zoon!!!

Berna, ik voel dat ook als niet hoef te plassen hoor ;)
    Als mijn blaas vol zit doet het echt heel pijn ook nog...
    hahahaha en jij denkt dat je onderbroek het vruchtwater tegen gaat houden! Keep on dreaming ;)

Oh ik moet ook nog een pyama. Kan ook maar geen normale vinden, maar ben nog niet bij de hema geweest.

Marieke ik heb de dekentjes wel gewassen, maar ze komen niet echt mooi uit de machine hoor!

Wat zijn jullie allemaal met je haar bezig! Mijn haar ziet er echt niet uit. Komt denk ik vooral omdat ik het 's ochtends wel was en er dan vervolgens niks meer mee doe, haha!
    Ik ga voor de kerst nog wel even laten knippen, maar verven doe ik pas weer na de bevalling hoor.

6. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    haha ja dat is wel het beste hihihi

Ik ga heel eventjes wat doen hier en dan lekker bij n vriendin op de koffie... spreek jullie strakkies allemaal nog wel ff!

Dikke kus meiden!

7. Niet meer actief

Guppie: ik laat het auto kiezen voor het grootste gedeelte aan Roy over. Het wordt in ieder geval een station. Ik geloof dat zn voorkeur een BMW heeft...

Citroentje: Eindelijk! Gefeliciteerd met jullie zoon zeg! Lekker genieten nu!

Hier ook tenten aan hahaha. Charmant vind ik mezelf idd ook allang niet meer ;)

Roy was gisteren rond 23:00 uur thuis. Ze hadden een oplossing gevonden om het pand goed af te sluiten. Maar goed ook, want de stroomstoring is nog steeds niet verholpen.

Vanmorgen dus ook bij de vk geweest. Ik vind dit echt de leukste vk Joyce haha, stom dat je dat zo anders kunt ervaren... 1 kilo aangekomen, dus dat valt mee. Bloeddruk was ietsjes hoger geworden, maar nog netjes (120/80). Spoortje eiwit in de urine gevonden, moet het even laten testen op blaasontsteking. Dat is inmiddels ook gebeurd, en daar is niets uitgekomen. Ze wilden het voor de zekerheid nu op kweek zetten, krijg morgenochtend de uitslag. Ons kereltje is verder al helemaal ingedaald! Dat verklaart de pijn onder in mn buik waarschijnlijk ook. Roy heeft sterk het gevoel dat ons kereltje eerder gaat komen en dat ie nu helemaal ingedaald is, bevestigt voor hem dit gevoel. Hoeft natuurlijk niet, maar we zullen zien...

8. Niet meer actief

Linda, fijn dat jouw controle ook weer goed was! 8)

Ik ga nu weer even verder met de was en de dakramen moeten hier gelapt worden....

Laters!

9. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    1001 bladzijden meiden wat kletsen we toch een hoop af haha.
    Hier ook pijn onderin de buik echt irri af en toe, en steken in mn doos zeg maar..grr ben het gewoon zat maar goed....ik denk dat de mijne ook ineens besluit om langer te blijven zitten al gokt iedereen op een kerstkindje...We zullen zien.
    Had mijn haar vorige week al gedaan, zwart met roodachtig iets er doorheen.
    Heb mijn haar al in zoveel kleuren gead dat ik eigenlijk niet eens meer weet wat mijn eigen kleur is haha.Maar meiden verwen jezelf lekker hoor, dat schijnt heel goed te zijn! (lekker excuus voor de kapper ed haha)

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik ga me nergens druk om maken hoor, maar heb de vraag wel nog even aande vk's van deze site gesteld. wil gewoon graag goed voorbereid zijn zodat ik net voor verassingen kom te staan.

fijn dat de controle goed was Linda. Was Roy nog thuis gekomen gisteravond?

11. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik hoop dat onze frummel ook eerder komt, maar ik ga maar uit van 2 weken overtijd! Anders duurt het wachten wel erg lang hoor.

Ik twijfel of ie al is ingedaald, voel wel erg veel beweging van het hoofdje onderin.

Linda, fijn dat alles weer goed was! Wat krijg jij snel de uitslag van urine kweek, ik wacht er nog steeds op, maar zal wel goed zijn.

Marieke, poetse meid, ik heb het wiegdekentje wel gewassen, maar die van het ledikantje niet.

Heb nergens zin in vandaag, ga nog maar een bakkie thee doen.

12. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Fijn Anita dat je haar zo veel beter zit nu! Kan echt zo schelen in hoe je je voelt he? Ik wil ook nog graag even naar de kapper voor de bevalling; kan ik er ook weer even tegen!

Roxy: zwangerschapspanty's kun je ook bij H&M kopen trouwens! Zijn niet zo heel duur.

Linda, ik was idd ook wel benieuwd of Roy nog een beetje op tijd thuis was ivm die stroomstoring? Ik hoorde nl dat die storing nog steeds niet voorbij is...

Weet niet meer wie het er over had maar het ging over frietjes. Toen kreeg ik zo'n onbedwingbare trek in friet dat ik gauw even een portie ovenfrites in de oven heb gegooid, haha! Moet zeggen dat het erg goed heeft gesmaakt. Misschien niet heel verstandig ivm dikke enkels maar ja voor een keertje moet kunnen toch?

Wow, meer dan 1000 pagina's! Veel gekletst hoor. Hoewel de februarimama's ons al ver vooruit zijn gestreefd geloof ik.

13. ProudMum

maar quoten de lijst steeds dus dat is niet eerlijk!

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zozo over de 1000
    heb lekker een uurtje geslapen.. en ga nu de hond maar eens uitlaten dan. Poeh ben duf

Linda en joyce fijn dat alles goed was bij de vk

15. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Ja Roxy, dat is idd niet eerlijk! Zo kan ik ook wel 2000 pagina's volkletsen... ;)

16. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Zo heb maar even de bovenverdieping gestofzuigd, toch wat nuttigs gedaan vandaag!

Misschien ga ik zo nog wel even naar de stad, de laatste dingetjes kopen.

Ben trouwens erg benieuwd of Dayenne van Meliske vandaag naar huis mag! Dan kunnen ze met zijn 3tje kerst thuis vieren, vind het zo fijn voor dr!

17. ProudMum

er zijn al 17 miskramen bij de juli mama's!

18. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    :confused: 17 miskramen.... Tjee dat is echt wel veel!

Ik heb alle dekentjes gewassen en ze zijn er bij mij niet lelijker op geworden gelukkig! Ik heb anders het idee dat ze toch nog stoffig zijn ofzo...

Verder mag ik trots op mezelf zijn: er draait alweer een wasje en ik heb de badkamer gesopt. Nou nog niet helemaal klaar, ik verzamel nu even energie om nog te stofzuigen en te dweilen... :)

Ik ben trouwens benieuwd hoeveel van ons nog dit jaar gaan bevallen! Als we zo doorgaan is de helft van ons decembermama :)

19. anita1975

dat is best veel he....

en jullie maar soppen en doen, ik doe niks vandaag....morgen zien we wel weer en anders zaterdag wel.
    heb babydump gebeld en de kinderwagen en de rest staat klaar...dus als roland zaterdag op tijd is gaan we hem ophalen.

ik zie steeds onder mijn msn de bee movie weken bij de mc....en krijg dan zo'n zin in een big mac....

nou ik ga ff liggen....tot laters

20. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    zo net lekker met mijn zoontje in bad gezeten.
    als ik erin zit zit ie helemaal vol maar zodra ik eruit stap....
    ben m aan het leren dat ie ichzelf kan afdrogen..lekker makkelijk voor straks.over een poosje gezellig met z'n drietjes!

haar verfen doe ik volgende week.heb best uitgroei en als je dan al dat grijze ziet...ja ik wordt al grijs :cry:
    mannetje moet verf halen,denk dat het knalrood wordt daar ie ie helemaal gek op.

alle dekentjes zijn hier ook gewassen.lekker met robijn.zijn mooi gebleven hoor,doe ze alleen niet in de droger.

ga ook maar samen een boterkoek maken.
    heb steeds meer zin om zelf dingen te maken.
    afgelopen weekend kwarktaart,heb m bijna helemaal zelf opgegeten :oops: zoooo lekker

Deel Deze Pagina