GRRRRR internet lag eruit! Berna, je moet Mark niet in de zeik nemen! straks roep je dat als het echt zo is en dan word je niet serieus genomen! Guppie, ik zie je al zitten op de wc. hihihi Marije, foei meis, doe dan rustig aan! AnitaJ, Gaaf joh je haar! en een mooie boom! gussje is een scheetje vivian, ja dat gaan we zeker! Geweldig stuk he over de zeangerschap!
Vivian, hij is leuk ja Guppie, zou wel een makkelijke bevalling zijn.... Appeltje.... Anita, leuk kleurtje in je haar, mooie boom! Ben dol op fotootjes! Ik laat de dakramen maar zitten hoor, morgen weer een dag. Heb aardig wat was weggewerkt en zo nog een ophangen en dan vind ik het best Vanavond gordijnen ophalen voor de woonkamer en 'pufcursus' we gaan masseren, ben benieuwd of er bij onze groep kleren uit gaan.... 8) Trouwens, voelde me helemaal blij toen de vk vandaag zei: "Je hebt een voorbeeldige zwangerschap!" Hihi!
nou marieke, wees blij dat dat gezegd wordt...ze kunnen het tegen mij niet zeggen helaas.... oh anita mooie kerstboom en lekker groot ook zeg....
Grappig stukje! Mooi kapsel Anita. Lijkt het nu niet net alsof je een hele witte huid hebt? Ik heb een kapster die mn haar steeds heel donker verft, maar vind zelf dat ik dan zo'n bleke huid krijg! Roy was gisteren rond 23:00 uur thuis. Ze hadden een manier gevonden om het bedrijf af te sluiten en dat was maar goed ook, want de storing is daar idd nog steeds niet verholpen! Maar dit had ik al getypt toch of ben ik nu aan het ijlen
jij bent ook aan het ijlen! Meiden, Babyboom van vanavond gaat over de do's en don'ts van borstvoeding.
Lefbekkie en busybusy zijn volgens de lijst de volgende die mogen gaan bevallen, dus ik zou zeggen: zet 'm op dames!
haha rox, ik dacht al ze heeft het al getypt... ja soms weet ik het ook niet meer hoor en typ ik vast ook wel eens iets dubbel...
Hoi! Ik hou het nu echt niet meer bij.... Nog 1 week en ik kan vaker kijken, omdat ik dan met verlof ben! Het schiet hier nu wel op! Joyce: balen dat je nog steeds slecht slaapt. Ik heb vannacht tot laat wakker gelegen.
Zo daar ben ik weer... heb even lekker zitten leuten bij Miranda (die vriendin van me die ook bij de bevalling aanwezig zal zijn hihi) en heb de gehele boven verdieping maar weer gezogen en gestoft... Hubbie mag straks eventjes de stofzuiger naar beneden halen hihi... durf ik nu niet goed... (vraag me niet waarom, maar iets zegt me dat ik het niet moet doen) Grappig stukkie hoor... moest wel lachen hihi Anita: mooi kapsel hee!
Hey dames, ik ga even lekker op de bank hangen voor de buis... ik weet niet of ik jullie vandaag nog spreek (hoop het wel ff, maar dat ligt aan hubbie of ie de laptop in pikt ja of nee) mocht het zijn dat ik jullie niet meer spreek een hele fijne avond en een goede nachtrust toegewenst en tot morgen... (anders tot strakkies hihi)