Hoi, ik heb net ook even een uurtje gepakt op de bank, heerlijk! Er is trouwens een lotgenoot van mij, de enige hier op het forum, bevallen van een dochter, ze weegt 1865 gram en is geboren met 32 weken en 4 dagen en ze heet fleur!. Haar moeder annette had dus ook een halve baarmoeder en die kon het dus niet meer aan, ze kreeg weeen en het kindje is met een keizersnede geboren, het gaat gelukkig heel goed met haar, maar ze moet in ieder geval een maand in de couveuse liggen. Zo kan het dus ook gaan! ik heb toch een engeltje op mijn schouder denk ik.
nou anita, in je handjes knijpen dus.... er loopt hier nog iemand op het forum die dat heeft, (althans zegt ze....) ik word gek van haar...
anita leuk je haar... Ik de volgende...denk het niet zullen nog wel wat gegadigden tussenkomen. Wat ik nu weer had vandaag. Kraamzorg maar weer s gebeld, blijkt dat ik ben afgewezen door dat bureau en dat mijn verzekering me daar niet van op de hoogte heeft gebracht, DE EIKELS! Ik helemaal in de stress natuurlijk aangezien ik nu toch 37 weken al ben. Goed mijn verzekerig is gaan bellen en regelt dat ik gewoon kraamzorg krijg, maar wel irritant zeg, slordig hoor. Patatjes las ik...hmm ga ik zo ook maar s maken!
Jeetje lefbekkie, dat is ook slordig zeg, heb je nog wel een kraamburo in de buurt die op korte termijn wat kan regelen. Zo ik heb weer lekker met centjes gestrooid... Pyama met knoopjes voor na bevalling, zo'n soort flanellen geval (in de aanbieding bij hukemoller! 19,95), extra ledikant dekentje, broekje voor de kleine, tent geval onderbroek (heb er maar 1tje gekocht, kon er meer niet aan) En nog het een en ander. Daarna lekker uurtje op de bank gelegen. Heb ook zin in frietjes maar zijn gisteren al langs de Mac geweest. Anita leuke fotootjes! Dan maar een paar weekjes doorlopen, dan heb je je kleintje gelijk bij je! Roxy, hoe is jou haar geworden? Joyce, ik heb ook nog wel een verdiepinkje die schoongemaakt moet worden.. Marije, fijn dat alles nog goed gaat! Lekker dat je mams gepoetst heeft, geen last van je schoonpaps meer gehad? Marieke, dat is goed om te horen van de vk! Oja babyboom! Lekker daarna baby's wil is wet kijken, ik verban Mark wel naar boven.
Anitadejong: jouw zwangerschap gaat boven verwachting goed toch?! Fijn hoor! Lefbekkie: kraamzorg je afgewezen?! Wist niet dat dat ook al kon... Wel slordig dat je daar niet van op de hoogte bent gebracht! Nu snel op zoek naar een andere dus! AnneLiesje: ik moet ook nog een pyama kopen, ga maar eens op de site van Hunkemoller kijken denk ik. Had al bij de Hema gekeken, maar dat was niet veel. En 1 tent gekocht haha, ik heb er ook nog maar 1, maar denk dat ik er nog maar 1 bij ga kopen... Hier gisteren ook al frietjes gehad. Vandaag eten we erwtensoep met stokbrood en kruidenboter. Ook lekker!
Lefbekkie, wat vervelend zeg van de kraamzorg, ik hoop dat je verzekering snel nog iets ander regelt Linda1980, ja gelukkig gaat het hier nog steeds goed, wel wat meer harde buiken de laatste week, maar morgen alweer 35 weken! Joepie! Anneliesje, lekker geld uitgegeven!
Is erg slordig. Ze hebben me afgewezen omdat ze eigenlijk niet in Kudelstaart werken. Had mijn verzekering dus ook van te voren al kunnen weten. Zij gaan nu op zoek naar een nieuwe. Ze hebben een algemeen bureau van noordholland geregeld en die hebben nog plaats. Ze nemen contact met mij op, maar als ik morgen nog niets gehoord heb trek ik zelf aan de bel, vind het echt iriitant zo, maar goed ze regelen maar wat hoor, daar betaal ik toch voor! Ze gaven wel gelijk toe dat de fout bij hun zat hoor dus wat dat betreft. Hoe laat begint babyboom en op welke zender....moet ook maar s kijken. Als ik jullie niet meer spreek, slaap lekker en tot morgen
Lefbekkie, babyboom komt op ned 1 om 20.30 Anita, super joh alweer 35 weken! Linda, goed idee erwtensoep, kan ik morgen weleens eten. Fijne avond allemaal, ik ga lekker bankhangen!
Lefbekkie mag nog voor mij bevallen! Zie mezelf nog niet snel bevallen, tenzij er morgen eiwitten worden geconstateerd en mijn bloeddruk nog steeds te hoog is, dan kan het zijn dat ze eerder gaan inleiden. Raar idee dat de kleine er dan misschien met kerst al is! Heb mezelf afgelopen 2 dagen volledige rust gegeven, dus hoop eigenlijk dat ik morgen gewoon door de extra controle heen kom... CITROENTJE: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE TIM! Ik kwam even kijken naar babynieuws. Ga nu weer mijn bedje in om zo meteen babyboom te kijken. Had alles vluchtig even doorgelezen, maar sinds iedereen hier bijna verlof heeft kan ik het niet meer echt volgen. Zeker niet als je er een paar dagen niet bent.
Helemaal vergeten om jullie te vertellen: Zondag komt mijn zus weer thuis Dan is ze alweer 3 maanden weggeweest! Ikke is blij, om 11uur sta ik op Schiphol!
Jeetje lefbekkie, dat is ff flink balen! Bij mij is morgen de intake, bij mij was er toch ook eerst iets mis gegaan, ben blij dat je nu weet hoe het zit! Anneliesje fijn voor je meid! Nou hier bij verloskundige geweest ze is al helemaal ingedaald ben ik echt heel blij mee, vedere controles waren ook goed! Nou meiden ik ga babyboom kijken misschien tot later!
Net babyboom zitten kijken ben zo blij voor jeroen enne hoe het ze nou... Leefde zo met ze mee.. Maar goed duik lekker mijn bedje in. Dames slaap lekker!
Oh ik zou ik ook niet zijn als ik niet weer een nieuw pijntje had, of pijntje to be eigenlijk... Heb een dikke bult in mijn tandvlees boven mijn kies waar ik een tijdje terug een wortelkanaalbehandeling heb gehad. Aan de kies zal ik het dus niet gaan voelen, maar tandvlees is wel ontstoken ben ik bang. Onder ook een kies die zeurt dus ik ben weer de pineut ben ik bang. Eigenlijk vloek ik nooit, maar ik voel m aankomen.... Ik ga heel hard hopen dat het afzakt, want ik wil niet ook nog die pijn erbij! Ik vond babyboom wel oke dit keer, eindelijk eens een keertje een beetje happiness! Zo fijn voor die mensen die al zo lang bezig zijn!
Fijn Anneliesje dat je zus terugkomt! Waar is ze geweest? Vivian, lekker idee dat jullie kleine al helemaal is ingedaald! Wel een rustige gedachte, lijkt me... Getsie Guppie, dat klinkt niet best! Hopelijk is het gauw weer over... He dames, iemand nog iets van Geraldine gehoord? Ze had last van hoge bloeddruk en is volgens mij al een paar dagen niet meer hier langsgeweest... Ik hoop voor haar dat het meevalt! Morgen weer groeiecho en controle! Vind het heel spannend. Ik ben zo benieuwd of ons ukje nog steeds zo hard aan het groeien is... Ik laat hier uiteraard wel even wat weten als ik zelf meer weet! Voor nu alvast welterusten allemaal...
Citroentje gefeliciteerd met de geboorte van Tim. Wat heb je snel gepost zeg! Ik hoop dat alles goed is gegaan met jullie tweetjes. Hier nog 5 daagjes werken, dan zal ik ook wat meer tijd hebben om te reageren.
arggggggggggggggggggggggg had een heel verhaal getypt en nu is het weg! Heb even geen zin om alles opnieuw te typen hoor. Ga nu slapen...... Tot morgen meiden! Dikke knuffel van mij
Wij zijn vanavond naar de 'pufcursus' geweest! Wat een lol weer Heel wat beter dan de yoga die ik ooit deed.... Enne Guppie, het masseren hier gebeurde op de kleding, ze zegt kun je thuis wel intiem doen Kleintje hikt alweer Truste allemaal....
Gisteravond voor het eerst op controle geweest bij de verloskundige in het WKZ. Wauw wat een geweldige eerste indruk hebben we gekregen! Ze namen echt alle tijd voor onderzoek en al onze vragen. En daarna mochten we naar de afdeling om een kijkje te nemen in een geboortekamer. Helemaal geweldig en allemaal zo vriendelijk! Onze kleine man is nog niet helemaal ingedaald maar verder zag alles er goed uit. Ze vond dat ik een mooie buik heb en hij groeit erg goed. Nu dus maar afwachten wanneer hij de grote mensen wereld wil zien Voor de lijst: controle VK 27 december 18.15 uur
Goedemorgen! Guppie dat is minder zeg! Moonie was toppie dus begrijp ik. Marieke jij bent weer uitgepuft voor een week 8) Mamasu ja ik ben blij dat ze helemaal ingedaald is maar het zegt helemaal niks... Jammer genoeg