mamasu succes straks Ik mag ook weer naar kleintje luisteren om half 3 slechte nacht achter de rug ga kijken of ik zo nog kan slapen gaaaaaap
anitadejong: Gefeliciteerd met je 35 weken meissie... en fijn dat het bij jou wel zo goed gaat toch! lefbekkie: naja zeg belachelijk van je verzekering dat ze dat niet gemeld hebben! Hopelijk vind je nu nog iets op korte termijn (lees: vinden HUN iets voor je!) en is ook niks meer dan normaal dat ze die fout toegeven! is een ERG grote fout! anneliesje: je bent weer lekker aan het shoppen geweest hihi ennuh... dat verdiepingkje zou ik zo voor je doen, maar om nu te voet te komen... hihi dan ben ik er over 36 weken nog niet hihi en fijn hee dat je zus zondag weer thuis komt! busybusy: ja gaat hard hier he met al dat geklets he Zelf ik met mijn meldplicht kan het af en toe nog niet bij houden hoor suc6 met de extra controle vandaag meid! vivian: fijn dat alles in orde is meid! en ook al lekker helemaal ingedaald! super! guppie: het zit je ook niet mee wat pijntjes betreft he! ik duim hard voor je mee dat het afzakt meid! (spoelen met waterstofperoxcide (weet niet of ik t zo goed schrijf) helpt ook goed!) mamasu: veel suc6vandaag met de controle en groei-echo meid! moonie: fijn dat het allemaal goed is meid! en dat ze zo de tijd voor je hebben genomen! berna: slaap lekker nog eventjes (hoop ik voor je!) en suc6 vanmiddag! Hier meld ik me dus ook weer eventjes... Heb weer een ellendige nacht achter de rug, maar dat is niks nieuws... Ben vannacht ook meerdere malen wakker geworden met het idee dat heel mijn bed nat was... (blijk ik gewoon gedroomd te hebben ) Vandaag een druk dagje met mamsie... die gaat spulletjes kopen voor in d'r huissie en ga lekker met haar mee... dus zal weinig online te vinden zijn vandaag... Jullie vandaag heel veel plezier meiden!
Goedemorgen, joyce, winkel ze met je moeder! Mamasu, succes bij de groeiecho, ben benieuwd Berna, ook succes bij de vk vanmiddag Ik ga zo de auto naar de garage brengen, moet voor de APK, daarna ga ik even met mijn schoonmoeder winkelen. Fijne dag iedereen!
Thanx, nog even een vraagje: Zijn jullie kleintjes ook nog steeds zo druk? Man, die kleine hier, die swingt nog door mijn buik heen zeg, marco schrok er gisteravond van!
AnneLiesje: je zusje alweer thuis, heerlijk! Je vroeg trouwens volgens mij nog wanneer ik die uitslag van die blaasontsteking krijg, dat zou maar één dagje duren, dus vandaag. Wel slordig dat jij nog niets gehoord hebt dan! Guppie: hè bah vervelend dat ontstoken tandvlees! Ik hoop voor je dat het afzakt! Moonie: fijn dat het zo positief was! Vivian: vk vertelde mij gisteren ook dat ons kereltje helemaal ingedaald is. Hoop dat het betekent dat ie iets eerder komt, maar ik begrijp dat dat er niets mee te maken heeft... Hoe zou het idd met Geraldine zijn? En Marij, hoe was het gisteren in het ziekenhuis? Ik hoop dat jullie allebei niet hebben hoeven te blijven!
goeiemorgen, lefbekkie wat een gedoe met je kraamzorg. meid hopelijk is het gauw opgelost. bij livera heb ik pas 2 lekker warme pyjama's gekocht.flanellen met een leuke print erop,felix de kat en een met aapjes fijn dat je zus er straks weer is anneliesje.is ze op tijd thuis voor de bevalling bij babyboom moet ik telkens huilen als er een kleine geboren wordt.heb hier ook al gezegt dat ik het bij de bevalling niet droog ga houden.zo vreselijk wonderlijk. zo fijn voor degenen die al zo lang bezig zijn dat het eidelijk mag gebeuren. heb ook veel respect voor degenen die door de medische molen zwanger raken.zo knap om telkens weer door te zetten. mamasu veel succes vandaag. berna jij ook succes vandaag .hopelijk lig je nu nog op een oor. anita mijn buik beweegt wat af.als een ander goed kijkt kunnen ze de hele tijd dat gebobbel zien,zelfs de hikjes. nee,geen nieuws van geraldine.hopelijk gaat alles goed bij haar.
Anita die van mij is indd altijd heel druk, maar alleen vandaag heb ik haar nog niet gevoeld terwijl ze me normaal wakker shopt en zoals ik nu zit met mijn broodje ook loopt te schoppen... Hoop dat ik er zo voel. Linda nee helaas zegt het niks Kristy dus jij bent binnen kwa pyama's! Ik moet ook naar de stad maar heb zo geen zin.. Trouwens de intake van de kraamzorg komt vandaag ik ben benieuwd!
mijn man vindt het allemaal maar niets hoor. voedingsbh's,tenten en dan nog wit ook en nu pyjama's. ach het is maar voor even en voor een goed doel
mamasu: suc6 met je echo vandaag.wij hebben er om 11 uur ook een.... ben erg benieuwd.... voel me de laatste dagen niet zo fit meer helaas....gister heel de dag op de bank liggen hangen.en met yoga helemaal weg haha(wel lekker) alleen sommige oefeningen waren niet zo lekker voor mn buik ben benieuwd hoe ver de kleine ligt en hoe zwaar t is. was eerst de bedoeling om nog n pretecho te doen maar toen was ik al 34 wk en deden ze t niet meer .en anders op eigen risico.maar ja...is t al ingedaalt zie je weinig en dan is t weg 100,- zonde.maar goed we hebben met 27 wk er wel een gedaan dus hebben onze kleine gup wel op beeld staan dus heb eigenlijk wel een beetje zin in deze echo....vindt t ook eng.maar ja...als erwat was hadden ze t toch ook met die 27 wk echo gezien lijkt me. en de 20 wk echo was ook prima.en lag de kleine ook op schema.... ohhhhhh...spannend!alleen zielig voor t mannetje.... die heeft net zn 2e en laatste nacht gehad en lag er om 7 uur in.normaal tot een uurtje of 2 en nu moet ie om 10.15 er al uit en gelijk mee.... ach ja ff doorbijten.... [/b]
Hoi allen, Meiden die vandaag voor controle of echo moeten, succes! Ik dacht lekker uit te slapen na een gruwelijke nacht, staan ze hier alweer om acht uur klaar voor het plaatsen van de nieuwe dakgoot. Iemand trouwens ook erge last van handen? Heb al twee dagen zo'n pijn in mijn handen, beetje spierpijn achtig alsof je heel lang op je handen hebt gelegen zeg maar.... komt dat door vocht vasthouden of...? Goed ik zit voor de rest te wachten op telefoontje van kraamzorg, de nieuwe althans die mijn verzekering geregeld heeft als het goed is...ben benieuwd. Daarna weekend en het mannetje weer lekker thuis, ben het echt zat dat alleen thuis zitten. Ik ga s ff lekker wat te eten maken, zie jullie later nog wel
anitadejong: ja van de week zag je hier ook heel mijn buik op en neer schudden, nu is ie weer wat rustiger sinds gisteren... Linda: nee helaas zegt dat niks over wanneer ie zou komen... Zou wel prettig zijn hihi als we dat zo wel zouden kunnen weten kristy: het scheelt dat die van mij gewend is aan flanellen pyjama's Ik kan niet zonder hihi inkie: veel suc6 met je echo vandaag meid! en hij zal het er vast voor over hebben inkie om zo vroeg al weer op te staan! Is toch elke keer weer bijzonder om je kleintje te zien! ben hier ook wel benieuwd naar nieuws van geraldine...
Lefbekkie komt inderdaad meestal door vocht google maar eens op carpaal tunnel syndroom en zwangerschap. Ik heb er ook af en toe last van Nou heb niet meer kunnen slapen. Lekker gedoucht net en nu ga ik zo naar mijn kleine neefje Guus kijken. Is wel de bult op fietsen maar dat heb ik er wel voor over hihi
hey meiden ik ben er ook weer, heb een korte nacht gehad...maar goed dat maakt niet uit voel me nu nog niet moe. Mijn wasmachine is opgehaald en ik heb er eerst 1 te leen, yes, ik kan weer wassen....dus dat ga ik zo eerst maar ff doen. voor iedereen die op controle moet vandaag succes, en geniet er lekker van... dat getrappel hier is de ene keer wel druk andere keer weer minder maar wel normaal zei de vk...mocht het ineens heel veel minder zijn dan moest ik gelijk bellen zei ze. iemand al wat van meliske gehoord....zou Dayenne al thuis zijn?
Goedemorgen meiden! AnitaJ, dan mag jij zeker in je handjes knijpen zeg dat je het al zo lang red! Hoe langer de kleine nog in je buik zit, hoe sneller die naar huis mag na de geboorte! Mijn kleintje is heel rustg op het moment, maar zodra ik op de DS aan het spelen ben met het geluid aan komt er protest! Lefbekkie, wat een slechte zaak zeg! Ze hadden op zijn minst een brief kunnen sturen zodat jij op tijd wat anders kon regelen. Gelukkig doet de verzekering dat nu, maargoed, kan me voorstellen dat je in de rats zit! Anneliesje, mijn haar is goed gelukt hoor! ik zie dat je lekker hebt geshopt! ik heb nog steeds geen leuke pyama gevonden. maarja, ik houd ook niet van pyama's. Geef mij maar lekker een huispak voor op de bank en als ik naar bed ga een hemdje met een slip eronder. Moonie, leuke meiden zijn het in het WKZ he? Wie had je? ILONA GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! Hier weer druk aan dep oets geweest. Badkamer is weer helemaal spik en span, WC ontsmet <hihi> Keuken is weer gedaan en schoon beddegoed ligt erop. Straks nog even de stofzuiger erdoor slingeren en Roxje is weer klaar voor vandaag! Mike is thuis, die heeft om 1300 zijn glazenwassers examen. duimen jullie voor hem?
meiden de januari mama's 2008 is geopent bij de mama's. meliske heeft m geopent oh zo snel,straks zitten we daar allemaal te kletsen over onze beebs