Goeiemorgen ladies! Hier is babydump vanmorgen al geweest. En weer ging het bijna mis! Wij hadden gevraagd om een nieuw ladefront, waar kwamen ze mee aan? Een commodefront Gelukkig zat in diezelfde doos ook een ladefront en die was, thank you lord, niet beschadigd! Eindelijk is het af! Marieke is blij
Nou idd, met die hormonsters in m'n lijf weet ik niet hoe ik had gereageerd..... Kan ik vanaaf de la gaan inruimen, heerlijk! Het zijn ook van die rauwdauwers hè die knakkers die komen bezorgen. Ik had de deur nog niet open of hij liep al naar boven Halloooooohhh?!
We hebben lekker worstenbroodjes gegeten bij de koffie Oh Marieke, als dit nou weer mis zou zijn gegaan... Dat zou wel heel erg zijn!
ga mezelf gauw aankleden. mijn oude danspartner en tevens ex-vriendje is onderweg hierheen jaren niet gezien en nu via hyves weer contact.
Ik denk dat ik voor de variatie maar eens ga strijken :x Mèn wat komen die lakens gekreukt uit de machine. (En zie je daarna dat je ook een kreukherstellend programma hebt, hoe bedoel je zwanger?!) Lin, geniet van je laatste dagje!
Een plop navel, met heel lelijk litteken van piercing, hebben jullie dat ook? Leuk he Marieke, ik dacht dat mijn buik niet echt gegroeid was tot Mark gisteren foto's maakte, ik dacht echt is dat mijn buik!
Ik heb geen piercing gehad daar, dus geen litteken, navel is ook nog niet geplopperd, wel een beetje. Die foto's zijn zo leuk voor later en ook leuk om aan je kindje te laten zien dan