Pff, sinds vanmorgen heb ik precies weer last van de misselijkheid en walging van in het begin. IK heb net geslapen maar voel me nog niet goed. Ik heb een hartslag van 106 per minuut, nadat ik geslapen heb. En vanavond zit ik alleen, want mijn vriend gaat met een vriend de stad in
inkie ik hoop voor je dat alles gewoon goed blijft gaan. wat ik nu toch heb. komt de postbode met een blije doos aanzetten doos nr 2 van deze zwangerschap. ach hij is welkom hoor. heb nu dus de inhoud van 3 blije dozen in huis
zo zat ik 14 dagen terug <kan ook een weer daarvoor nog zijn> toen had meneer een bedrijfsetentje en besloot daarna nog ff de stad in te gaan.... heb hem toen de volgende ochtend duidelijk gemaakt dat ik dat niet meer zo prettig vond!
Hoi! vannacht maar 4 uur geslapen, ik heb van narigheid maar de kerstkaarten geschreven en een proefwerk nagekeken. Nu ga ik met de schoolkrant verder....
So ik heb echt heel lang geslapen vanmorgen! Was echt moet van gisteren denk ik. Gelukkig geen pijntjes, dus ik ben gelukkig mens! Poets gewoon heel vaak mn tanden, dat heeft me wel vaker geholpen haha! Lefbekkie dat meen je toch niet, wat slordig van je verzekering! Ik hoop dat het snel geregeld wordt voor je! Marieke, wat een verschil dan he! Ik had het ook liever op kleding gedaan! joyce, thanks voor de tip, maar waar koop je dat? Kristy, het is toch niet erg als je bij je eigen bevalling moet huilen? Ik ken mezelf en jank meestal de ogen uit mijn kop als ik blij en opgelucht ben. Ga ik me echt niet voor schamen hoor! roxy ik ben te laat met duimen, maar ik hoop dat het goed gegaan is! Mooie foto's anneliesje! haha anita, ik dacht ook al straks gaat de beeb ook reageren op het geluidje van de DS. Nu ook schopt ze ertegenaan als ik het op mn buik hou! Geraldine, wedstrijdje wie de meeste straie heeft? hahaha Inkie, is dat erg, teveel vruchtwater? Ik moet maandag ook voor dagcurve, niks an! Heb al 2 keer eerder geprikt. Als je zwangerschapssuiker hebt kom je onder controle van een gyn en als de beeb erg groot dreigt te worden kan je ingeleid worden.
Haha ja zullen we doen? Win ik toch wel mijn bleutooth van de pc doet het ff niet dus ik kan de foto niet op mn pc zetten Even mn mannetje vragen of hij er even naar wil kijken... Liefs, Geraldine
het is een praktijkexamen, hij moet in een hoogwerker, op een hangladder, gewone ladder, steiger opbouwen en afbreken, en natuurlijk ook raampies zemen!
Inkie, dan duim ik voor je dat je snel mag bevallen zodat je kindje niet te groot wordt. Ik kan trouwens ook niet tegen bevallingsverhalen hoor; ik word er zo bang door. Ik ben eigenlijk vooral bang dat ik me misselijk en kortademig zou voelen, of dat ik zou gaan hyperventileren.
Ik heb dan wel geen strepen op mijn buik, maar wel op mijn onderrug! Ben vroeger heel hard gegroeid, is ook heel lelijk, maar ja je doet er niets aan! Ja daar was ik weer, lig niet lekker op de bank.. bah zit mezelf in de weg. Guppie, fijn dat het met de pijn beter gaat! Ik ben niet bang voor de bevalling, ik laat het gewoon over me heen komen, pijn zal het vast wel doen! Juni, heb je geen zw. gym ofzo gedaan, daar leer je je adem onder controle te houden, is wel een fijn idee! Inkie, je kleintje heeft het goed bij mama! Hoop dat je geen suiker hebt. Mamasu en Berna moesten vanmiddag toch ook? Ben ook benieuwd hoe het met Marij is, spannend hoor.
ik heb de cadeautjes van marco's kerstpakket al binnen! het nijntje servies bestaat uit: een fles, een tuitbeker, diep bordje, plat bord, plastic beker en vork/lepel/mesje, best wel schattig!