Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Joyce: WOW! 37 weken. Zeker een hele mijlpaal... En diaree kan inderdaad een begin zijn, maar pin je er niet teveel op vast. Valt dan weer zo tegen als het niet gebeurt...

Anneliesje: mooie buik zag ik voorbij komen!

Linda: Gefeliciteerd met je verlof. Geniet ervan!

Marieke: fijn dat het toch nog goed gekomen is met je meubeltjes. Had van zo'n bedrijf trouwens niet verwacht dat ze zoveel verkeerd zouden doen...

Missfrodo: fijn dat alles zo goed gaat. En ze leert binnenkort vast wel dat nacht bedoeld is om te slapen!

Citroentje: Wat fijn dat ze uiteindelijk toch je vliezen hebben doorgeprikt en de bevalling toen voortzette. Is het je allemaal een beetje meegevallen? Nu lekker genieten he!

Geraldine: hoe is het nu met je? Nog steeds die krampen?

Marij: dat was een heel positief verhaal wat je schreef! Hopen dat het lukt om januari te halen, maar als dat niet zo zou zijn ben je al wel heel ver gekomen. Ik hoop dat alles zo goed blijft gaan!

Anitadejong: Altijd balen als er iets kapot is aan de auto. Die dingen horen het gewoon altijd te doen! Zeker in een periode als deze. Gewoon niet op die dag bevallen dan maar...!

Inkie: Veel succes meid! Het zal allemaal wel meevallen. En mocht je zw. suiker hebben is dat toch altijd weer weg na de geboorte. Je bent al zo ver, dus lang last zou je er niet van kunnen hebben. Ik hoop voor je dat er niks aan de hand is. Dat over dat weinig vruchtwater weet ik niet hoe het zit. Denk dat je gewoon extra in de gaten wordt gehouden om te kijken of de kleine het nog goed doet en anders inleiden.

Roxyrox: Wat een aparte foto met die schaduw. Erg leuk!

Volgens mij ben ik er nog een paar vergeten, maar kan me even niet meer herinneren :oops: Ik begin hoe langer hoe meer een zeef te worden. Heb tegenwoordig pen en papier op mijn nachtkastje liggen. Als ik dan in bed lig en me iets te binnen schiet moet ik het gelijk opschrijven. Het huis hangt nog net niet vol met allemaal gele memoblaadjes...

Hier eindelijk een keer de helft van de nacht die ik op bed lag daadwerkelijk geslapen. Heb nu alleen hoofdpijn. :( Gisteren hadden ze gezegd bij de extra controle dat als ik hoofdpijn zou krijgen ik moest bellen, maar ik denk dat het nu gewoon komt omdat ik wat dieper en langer heb geslapen als de laatste tijd. Straks weer even met een pcm op bed liggen en hopen dat het dan over gaat.

Voor iedereen een heel fijn weekend. Weet niet of ik nog wel zo veel online kom dit weekend. Zitten gaat me nog steeds niet zo makkelijk af (kont onder mijn ribben en druk op mijn onderkantje)

2. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Heeft die kleine bij jullie trouwens ook zo vaak de hik? Gisteren hier wel 4x. Vond het gewoon een beetje zielig. Verloskundige zei trouwens wel dat die kleintjes er verder niet veel last van hebben, dus daar ga ik dan maar vanuit!

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    joyce gefeliciteerd met je 37 weken!
    ik zit onder de 20 dagen! pfff...

Heb heerlijk geslapen van half 12 tot half 7 aan 1 stuk en toen nog tot kwart voor 9. Ik kan de dag weer aan!
    Mij zusje is lekker aan het lezen met de hond op schoot heerlijk rustig hier in huis. Straks op pad voor een tv denk ik en verder lekker niks

4. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Berna leuk een nieuwe tv uitzoeken! En verder helemaal niks doen klinkt ook lekker!

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hier ook nogg steeds de hik zo'n 1 keer per 2 dagen denk ik...

Sterkte he busy die laatste loodjes ook

6. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik zat me trouwens vannacht af te vragen. Ik heb een stuk of 18 hydrofielluiers, maar nog geen enkele flanellen luier. Hebben jullie die wel in huis en waar gebruiken jullie die dan voor? Zou ik die alsnog moeten aanschaffen?

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Gister hikte onze meid ook zeker 3x.

Ik heb eindelijk sinds vorige week dat ik ziek was, weer eens een hele nacht doorgehaald. Wel om de 2 a 3 uur eruit om te plassen, maar daarna direct weer in slaap vallen. Wat heerlijk zeg!
    Afgelopen dagen werd ik steeds wel wakker of door kriebelhoest of door maagzuur ed.
    Voel me een compleet ander mens na zo'n heerlijke nachtrust!

HEbben jullie dat trouwens ook, dat als het koud is en je komt buiten dat je bijna instant een harde buik krijgt? Dat viel mij gister op nl.

Joyce wat fijn voor je dat je de mijlpaal van 37week hebt gered! Dat zou voor mij ook echt een geruststelling zijn als ik daar kom.

8. Niet meer actief

Busy: ik hoop dat je hoofdpijn zakt en anders straks toch ff bellen hoor! Ik heb trouwens volgens mij wel een paar flanellen luiers in huis, maar geen idee waar ik ze voor ga gebruiken ;)

Ik ga strakjes even naar de Ikea met ons mam, vanavond hebben we een feestje. Morgen lekker rustig aan denk ik.

9. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    goeiemorgen! hier ook al zo'n lekkere nacht, van half twaalf tot 7 in een stuk geslap[en! heerlijK! voel me helemaal herboren! dus ja, herken jullie gevoelens!

LINDA, GEFELICITEERD MET JE VERLOF MEID! wat zal je er vast onwijs van gaan genieten! (ik vind het inmiddels zalig haha).

MARIJE, wat knap van je dat je nu wel met een goed gevoel naar huis kon gaan. Ik zei toch dat het langzamerhand echt wel prettig gaat zijn, verlof hebben? ;) Fijn voor je meid!

Guppie, jij moest toch de suiker enzo al laten staan? hoe gaat het daar nu mee? kan je het een beetje volhouden en merk je zelf verbetering?

Citroentje, dat klinkt echt als een pittige bevalling en vooral die weeen die al die dagen nauwelijks wat hebben gedaan.... het schijnt dat dat vaker gebeurt als je rond de 37 weken bevalt... Geniet van je mannetje Tim!

Busy, als je hoofdpijn niet zakt zou ik ook bellen. als je werkelijk pre-eclampsie hebt moeten ze je echt in de gaten houden namelijk. sterkte meid!

busy, ik heb geloof ik geen flanellenluiers. wel flanellen onderleggers, bedoel je die? (zelfde maat nml). die gebruik ik onder het hoeslakentje, want het geeft lekker wat warmte af. en in deze koude tijden met onze kleine hummels straks, schijnt dat heel lekker te zijn voor de baby's.

mamasu, wat fijn dat je ook nog ee nstukje 3d echo kreeg! waar blijven de foto's? 8) (ik ben niet nieuwschierig hoor haha).

mijn man is met de kids de kerstboom halen. we zijn een beetje laat, maar wachten altijd tot zijn zoontje er ook is, dan kunnen de kinderen helpen met optuigen nml. vinden ze erg leuk!

fijn weekend allemaal!

10. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Hoi, bedankt allemaal voor de felicitaties.
    In mijn album staat alvast een foto van Tim!

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo wat een mooie jongen! Genieten zeg!

12. Niet meer actief

Wat een mooi kereltje hoor!

13. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Citroentje wat een heerlijk kereltje! En wat een leuk truitje hahaha!
    Joyce 37 weken gefeliciteerd!

Vandaag hier een rustige dag, ik hou pyama dag heerlijkkk!

Flanellen luiers... uuhh...watte? Geen idee wat dat is... zeef :oops: . Ik heb wel 30 hydrofiele luiers omdat je ze zoveel nodig hebt, met spugen enz heel handig! Maar ja je bent er zo doorheen geloof me :) Vandaar 30 stuks dan kunnen we even vooruit :)

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ik heb 3 flanellen luiers die zijn wat zachter maar volgens mij heb je ze niet echt nodig hoor.

Heb de hele ochtend al een zeurend gevoel onderin mijn buik,geen krampen hoor het is contant. Nou ja zal er ook wel bijhoren

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hoi allemaal!

:idea: Linda, gefeliciteerd met je verlof!

:idea: Berna, wat lief van mark zeg! Heb helaas geen bad dus douche nu met rozemarijn douchegel van Kneipp. Heerlijk!

:idea: Marieke, wat kunnen ze dan tekeer gaan he?

:idea: Citroentje, Jij mocht echt snel naar huis! Ik was helemaal in de veronderstelling dat je thuis was bevallen. Zo te lezen is het met de persweeen ook snel gegaan! Fijn zeg!
    OOOOO Wat een prachtig kereltje!

:idea: Joyce, 37 weken! wie had dat nou verwacht!

ik heb 18 Hydro luiers en 6 flanellen. een wasje is zo gedraaid!

16. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Wat een mooi mannetje is Tim! En wat een geweldige trui heeft ie aan!

Hmm.. ik ga de flanellen luiers maar niet in huis halen denk ik. Mocht ik ze toch nog echt nodig hebben zal de kraamhulp er vanzelf wel iets over zeggen.

Heb net een lekkere appelbeignet op! Had mijn mannetje bij de bakker voor me gehaald. Mmmm....!

Ik ga mijn bedje weer opzoeken. Hoofdpijn is nog niet gezakt. Misschien dat dat gebeurt als ik even slaap.

17. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Citroentje, wat een mooi kereltje!

18. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    hey dames, hier nog ff snel een berichtje voor ik naar verjaardag ga...

ik pin me er idd niet te veel op vast hoor hihi zie wel wanneer het gebeurd... opwekken of tegenhouden kunnen we toch niet ;)

busybusy: hopelijk zakt je hoofdpijn meid en anders echt bellen hoor!

berna: geniet van je rustig dagje meid!

lexie: we hopen gewoon dat je zeker de 37 weken gaat halen meid!
    en is idd wel een geruststelling hoor... het idee dat je nu thuis mag bevallen is wel lekker vind ik!

00marij: veel plezier met de boom optuigen :)

citroentje: WAT EEN SCHEETJE! echt een mooi knulletje meid! geniet er lekker van!
    en idd een leuk truitje (hebben wij ook in de kast hangen hihi)

vivian: geniet van je pyjamadagje!

Ik ben er nu echt vandoor... ik spreek jullie morgen wel weer denk ik!
    (kom me sowieso eventjes melden hihi)

fijne dag allemaal!

19. Niet meer actief

Citroentje, wat een mooi mannetje!

Weet niet meer wie het vroeg (busy?) maar heb hier ook zo'n hikkertje, denk wel zo'n 5x op een dag. Nu op dit moment is het ook weer feest.
    Hihi!

Katertje was de dierenarts vergeten toen ie thuis lekkere paté kreeg.
    Haha, zo makkelijk om te kopen....

Ik heb geen flanellen luiers, alleen hydrofielen, stuk of 16

Meliske, krijgen we nog meer fotootjes van Dayenne?
    En Esther, hoest nou met Emi?

We hebben net een kerstboom gehaald, altijd zo leuk!
    En de proefdruk van de geboortekaartjes bekeken en die zag er super uit :D
    En nog een leuk positiebloesje gehaald voor kerst.
    Nou, nu al een geslaagd dagje 8)

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

mijne eet geen blikvoer of pate Marieke. Ze wil alleen maar droog voer, kattenmelk en water.

Maar tegen een stukje kipfilet of plakje kaas zegt mevrouw ook geen nee!

Deel Deze Pagina