Hihi, katten zijn helemaal niet kieskeurig he.... Hier krijgen ze altijd droogvoer en water en voor de luxe af en toe kalinka (imitatie sheba) of kattenmelk. Dan is het dus echt feest, krijgen we hele concerten te horen
Heey meiden, Ja die krampen heb ik nog steeds :S maar niet regelmatig.. Dus ik ga er van uit dat het oefen weeen zijn.. Ik heb ze wel de heledag door.. Elke keer denk ik, laat ik de vk maar bellen maar dan trekt het weer weg heel raar! Of het is half 2 s'nachts Maar goed douchen helpt ook goed! Ik hou jullie op de hoogte.. Bloeddruk was vanmorgen weer erg hoog.. 133/92 weer! Ga vanavond weer meten en als het nog te hoog is bel ik even.. Vertrouw dat nog niet echt! Liefs, Geraldine
Ik heb 3 flanellen luiers. Heb het een keer gevraagd bij babyuitzet en daar werd gezegd dat het de eerste weken heel fijn is om je beeb in te wikkelen na het badderen ofzo. Ze voelen ook wel lekker zacht moet ik zeggen. Ik zal maar niet zeggen hoelang ik geslapen heb, ik ben niet zo goed meer in wakker worden haha! Ik heb gigantisch de blues vandaag, gisteravond ook al. Beetje chaggie, nergens zin in en gewoon de balen. Denk dat ik me toch een beetje begin te vervelen. Volgende week heeft Rinaldo het heel druk op werk dus laat thuis en daar kan ik echt tegenop zien. Oh en trouwens, ik had vanmorgen weer voorweeen. Ze kwamen heel snel, maar nog veel te zwak voor echte weeen. Na een half uurtje was het weer weg, gelukkig! Ik wil echt nog een weekje wachten hoor!
owww, ik weet al niet meer wat ik allemaal wilde reageren. grrrrr.... Oh ja, Citroentje..... wat een prachtig mannetje hebben jullie op de wereld gezet. Ben echt SUPER JALOERS! ( in positieve zin natuurlijk he?!) Wat een gaaf truitje zeg, waar heb je die vandaan? Vind ik wel leuk cadeautje voor de kerst, hihihi. Busy, meid, als ik jou was zou ik al bellen hoor. Je stelt nu steeds uit omdat je denkt dat de hoofdpijn wel wegtrekt. Maar ze hebben je toch verteld dat je moest bellen als je hoofdpijn zou krijgen. Niet denken dat je zeurt hoor! Pas op... Sterkte meid. Geraldine, inderdaad erg hoog die bloeddruk. Zou ook bellen als ik jou was.... beter te vaak bellen dan 1x te weinig, toch? Nou ik voel me prima, weer lekker doorgeslapen. Heb trouwens ook al een paar dagen diarree, zou dat een voorteken kunnen zijn? Wist ik helemaal niet. Nou van mij mag het hoor. Meneertje is echt mega-druk de laatste dagen. Je ziet gewoon mijn buike heen en weer gaan. Heb gewoon spierpijn in mijn buik van al dat getrappel. Volgens mij doet ie mee aan een voetbaltoernooi, hahaha. Nou ik ga nog even de notulen uitwerken van de vergadering. Kom later wel even weer spieken.... Lief zijn! Dikke kus van mij
ik heb trouwens ook 3 flanellenluiers. In het boekje van de kraamzorg stond dat dat fijn was om de baby straks in te wikkelen na de geboorte. En lijkt me inderdaad ook wel lekker na het badderen.... Maar geloof niet dat zoiets "verplicht" is hoor. Kunnen volgens mij ook net zo goed gewone luiers zijn, maar deze zijn wel wat dikker/ warmer.
hey meiden, ik kom me ook ff weer melden.... moest gisteravond ook werken, was er om 6 uur en eerst was het wel rustig maar later werd het drukker.... was blij dat ik om kwart voor 2 weg kon...pfff wat lang zeg...en dan had ik mijn gympen ook nog aan, vergeten mijn slippers mee te nemen, die lopen beter als ik lang moet. maar goed vanmorgen uitgeslapen tot kwart over 10...daarna ff wat gedaan hier en babyboom gekeken en ff in bad gezeten en dan weer verder in huis. Alles is aan de kant in de kamer, moet alleen nog aanvegen.... Ga nu de was opvouwen.... Ga dus niet op iedereen reageren want er was heeeeel wat te lezen weer.... alleen: Citroentje, mooi kereltje hoor is Tim, geniet lekker van hem. Heb je verhaal ook nog gelezen en ben blij dat ze toch uiteindelijk de vliezen hebben gebroken bij je. Roxy, mooie buikfoto zo zeg....hihi.. verder weet iik het niet meer, sorry....!
pff bed krijgen we niet op klossen.. we hebben een vierkante ombouw met in het midden nog eens 2 stalen frames met 6 pootjes die 6 pootjes vullen dus wel in de klossen maar die vierkante ombouwniet zodat het bed wankelt... grr baal hiervan... maandag de thuiszorg maar eens bellen
te klein voor de ombouw die ijzeren randen steken dan in de houtenombouw waardoor het hele bed beschadigt... de metalen pootjes in het midden van het bed vallen wel weer in de klossen waardoor je dus hoogteverschil krijgt Ben bijna in staat om een nieuw bed bij ikea te kopen haha
Citroentje, wat een lief jochie zeg, die Tim van jou! Blijf het altijd zo'n gek idee vinden dat zo'n beebje een paar dagen geleden nog in de buik zat. Echt bijzonder! Flanellen luiers zijn fijn om het kindje inderdaad in te wikkelen, bijvoorbeeld op het consultatiebureau of na het badderen. Lekker zacht. Maar echt veel gebruikte ik ze ook niet hoor. Oh ja en volgens mij ook op het bedje, toen mijn zoontje nog heel klein was! Vandaag ook klossen gehaald, en een ondersteek en ruggensteun. Dus dat hebben we ook maar vast weer binnen! Iemand hier van het forum kwam laatst met de tip van waterdichte moltons bij de Action, die heb ik dus gehaald en ik vind het echt een fijn ding! Hij kraakt bijna niet en ik vind het toch een prettig idee, mochten mijn vliezen ineens breken. Dus wie het ook was, bedankt voor de tip! Zat me weer eens te ergeren in de tram daarstraks. Ik stond daar toch pontificaal zwanger te wezen en de tram zat vol met jonge mensen. En niemand die opstond... Zo stom vind ik dat! Hopelijk komen ze er op een dag zelf ook achter dat het fijn is als mensen in zo'n geval voor je opstaan... Verder ben ik ook fijn weer even naar de kapper geweest. Heb ik dat ook nog eventjes gedaan! Mijn kapster was zelf 10 weken zwanger dus lekker zitten beppen over zwangerschapsdingetjes, haha!
onee gelukkig niet hij wil 8 bierkratten halen en daar stuk mdf op en dan het bed erop.. maar ja ff 8 kratten leegzuipen hahahaha