Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

las hier laatst in het topic over lege kratten halen. straks is mark dronken en breken je vliezen!

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zou je die zo meekrijgen bij de supermarkt?

3. ProudMum

je betaalt alleen het statiegeld voor het lege krat zonder flesjes

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja Mark gaat maandag wel ff langs... ga er niet vanuit dat ik dit weekend al ga bevallen

5. ProudMum

nee toch niet? hihi LOL

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    nee... pff gedoe zeg dit... denk je alles geregeld te hebben

7. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    haha, lachen dat klossen verhaal zeg! ons bed kan ook niet op klossen. maar we hebben al een erg hoog bed, iets van 69 cm terwijl het 70 cm moet zijn ofzo. jammer dan, ik beval toch niet thuis dus voor ons maakt het niet zovele uit. mijn man kan het bed wel verschonen straks als de kraamhulp dat niet wil/kan vanwege de hoogte. dat is natuurlijk wel ff anders als je thuis wil bevallen.

Citroentje, wat een schatje is tim zeg! wauw! en dat truitje is inderdaad geweldig! (waar gekocht? ikke wil ook!) Ben ook jaloers dat jullie je ukkie al hebben en ook al thuis hebben! meiden, wij nog een paar weekjes, dan zijn we er allemaal! ben ook zo nieuwschierig naar iedereens beeb, naar de foto's en de bevallingsverhalen! en ook naar de eerste tijd hoe dat allemaal zal gaan. wel leuk toch he, zo'n forum met gelijkgestemden!

busy, heb je al gebeld? maak me een beetje zorgen om je hoofdpijn!

geraldine, goed dat je extra bent wezen meten. zeker bellen als ie zo hoog blijft!

ik heb net 2 uur liggen pitten. wat ben ik toch een luilak. doe niks anders als slapen haha. ik vind het zo gek, ik ben nog nooit bijna 35 weken zwanger geweest en nog thuis! leuk hoor, geniet erg van!

mamasu, ik ga ook maar eens naar de action voor dat molton ding. houdt dat wel al het water tegen als je vliezen breken? heb nu nog niks op mijn bed liggen en ben elke keer bang dat ik ineens de bekende plop hoor en dan mijn matras heb verpest! :confused: maandag gelijk maar eens gaan kijken!

we hebben trouwens ook het geboortekaartje besteld. leuk hoor om de namen enzo al aan iemand door te geven. we krijgen als het goed is maandag de proefdruk.

vanavond idols, de eerste live show! nog meer mensen verslaafd aan idols toevallig?

8. Niet meer actief

Berna, kratjes, was het eerste wat ik dacht, gaan wij ook doen hier!
    Als het goed is kun je gewoon lege halen bij de supermarkt, maar goed, dat heeft Roxy je ook al verteld zie ik nu....

Mamasu, lekker lomp idd in de tram. Ik kan me daar erg aan irriteren :rolleyes:

Marij leuk is dat he als je de naam dan hardop uitspreekt. En helemaal als je het op de proefdruk ziet staan :D
    En geniet maar lekker van je luiheid enzo.

Ik heb trouwens, toen ik laatst voor Jan &*& bij de thuiszorgwinkel was, een hoes gekocht voor om het matras, waterdicht. Kraakt niet, je zweet je wel een tierelier vervolgens :confused:

Heb net weer lopen rommelen op het babykamertje.
    Waar leg ik de luiers, waar de hydrofiel, waar de doekjes? Op zoek naar de handige plekjes. En zo leuk, al die kleine rompertjes etc. Heb laatst echt een heel klein maillotje gehaald, zo koddig! Kan daar echt van genieten :D

9. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    @Berna.. Ons bed kan ook niet op klossen.. We hebben een ingebouwd bed en zit dus ook vast aan de grond.. Nu hebben wij een tip gekregen van de kraamzorg.. Extra matras op bed leggen.. Dus dat gaan wij doen! Misschien dat je er wat aan hebt!
    Liefs, Geraldine

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ja dank je maar ben zo bang dat ik er dan af donder omdat ie aan de zijkanten geen steun heeft.. en dan nog kom ik niet aan de 75 cm

11. ProudMum

of een paar stoeptegels eronder?

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    denk dat het bierkratjes worden met houten planken daarover... Mark bouwt gewoon een podium voor me haha

13. ProudMum

14. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    Dat heb ik ook wel.. Maar voor ons is er geen andere oplossing en de kraamzorg zei dat het dan wel hoog genoeg zal zijn omdat we alles al geprobeert hebben!
    Liefs, Geraldine

15. Niet meer actief

Berna,wat een gedoe met die klossen zeg, ben benieuwd wanneer je podium klaar is! ;)

Marij, ben hier ook maar begonnen met idols te kijken, toch wel leuk ja :) .

Hier vanochtend lekker in bad geweest, heerlijk, nog even met de angelsound geluisterd naar ons ventje, want vandaag is ie wat rustiger qua beweging.

Vanmiddag kregen we nog visite en heb ik nog een leuk setje gekregen, mutsje/rompertje/broekje en sokjes en een leuk knuffeltje, superschattig!

Ik heb weer eens een cake gebakken, chocolade deze keer. :p

O ja, ben weer begonnen met mijn breiwerkje, jaja truttig he :oops: , een roze met zwart/zilvere sjaal ben ik mee bezig, was de bedoeling dat het een kerstsjaaltje werd, 2 jaar geleden, hahaha misschien ga ik het nu nog halen. :rolleyes:

16. Niet meer actief

geraldine, hou je bloeddruk goed in de gaten meid, hij is wel vrij hoor, de onderdruk dan he!

17. ProudMum

je hebt er nu iig genoeg tijd voor anitaJ

18. ProudMum

mijn bloeddruk was 120/70 en dat vonden ze te hoog, valt toch best mee toch?

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    roxy, das heel normaal! heel netjes zelfs!

20. ProudMum

ja dat dacht ik ook. maar de VK zei dat ie te hoog was! ik snap m niet meer hoor!

Deel Deze Pagina