nee niet druk maken hoor. geef je VK maar een drai om de oren! Heb ik ook gedaan, toen ik belde dat ik weeen had en ze me afwimpelde met een blaasontsteking
haha Berna, zoveel gedoe om je bed omhoog te krijgen, zal je net zien dat je groen vruchtwater hebt ofzo.. (zou wel echt iets voor mij zijn)
Berna, een paar krikken eronder? 120/70 is echt supernetjes, vage vk! Meliske, hoe gaat het met je en met Dayenne? Wij gaan nu met de kerstboom bezig
Hoi! Citroentje: gefeliciteerd met je mooie zoontje! Hier gaat alles zijn gangetje. Nog 1 week werken. Ik zit nu ineens met een flink aantal rode vlekken in mijn gezicht... Fijn weekend allemaal!
hoi uh wie was het ook alweer . ik had laatst ook zo'n soort bloeddruk 120 boven 75 oid en toen zei mijn vk ook dat het hoog was. twee weken later was het weer gezakt. ik heb het even nagevraagd en ze gaf aan dat mijn bloeddruk normaal ook veel lager ligt. misschien is dat bij jou ook wel het geval. Ik voelde met met een iets hogere druk wel beter, val je tenminste niet zo snel flauw. en wat schept mijn verbazing. lees even een weekje wat minder aandachtig is er een mooi kereltje Tim geboren. gefeliciteerd citroentje! fijn weekend allemaal
Roxy, mijn bloeddruk was afgelopen week 125/65 en dat was heel erg goed. Dus laat die rare VK maar kletsen hoor. Zal wel last hebben van winterblues, ofzo.... Berna hoe is het met je troon? Hihi moet wel een beetje lachen om het idee hoor. Wij zetten ons bed niet op klossen. Alleen het bed dat we beneden neerzetten voor de bevalling, en dat is een doodsimpel 1 persoonsbed. Ons eigen bed verschonen we zelf wel als de kraamhulp dat niet wil doen. Ons bed is al vrij hoog, dus voor mijzelf is het echt niet nodig nu. Oh meiden, ik ben zo gelukkig (afkloppen) heb echt het idee dat mijn bekken minder pijnlijk worden. Ben lang zo stijf niet meer en heb veel minder last als ik loop.... Hier ook een IDOLS volger hoor. Niet dat ik het nou heel erg bijzonder vind, maar wel de drang om het te blijven volgen (als ik eenmaal bezig ben met volgen dan doe ik dat ook door, zo ook "de gouden kooi" vind het echt niets aan, maar toch moet ik om de een of andere reden elke dag kijken.... hoezo muts?)
hahaha, marije, dat hebben wij hier dus ook met de gouden kooi, volg het zelfs op internet... schaam...schaam...
Goeiemorgen! Gister dus met pcm naar bed gegaan. Heerlijk geslapen, hoofdpijn weg, alleen ben ik nu alweer zo'n 3 uur wakker. Weg ritme dus. Ach ja, beter dan die hoofdpijn. Straks na de bevalling zal er ook weinig sprake zijn van een ritme denk ik! Hier trouwens nog een idols-volger, maar heb het gisteren helemaal gemist. Ga vanavond de herhaling dus maar kijken... Roxy: bloeddruk van jou is toch een hardstikke mooie! Hier was de onderdruk van de week 2x90 en 1x95. Met de extra controle was ie gelukkig terug gezakt naar 85 (dit is normaal voor mij al deze hele zwangerschap). Moest het wel wat rustiger aan gaan doen en niet teveel willen op een dag (lekker hoor als je nesteldrang hebt ) Berna: hopelijk lukt het met je bed! San: rode vlekken? allergie, koorts of iets anders? Meliske: belachelijk dat de vk je niet serieus nam en je wilde afwimpelen met een blaasontsteking!
Mag ik ook bij de club van niet slapende mensen? Ben er een uurtje geleden maar uit gegaan, heel de nacht wakker gelegen, misschien door het verplichte zeiltje of omdat we het winterdekbed weer op bed hebben? Nou ja ik heb de kerstboom maar aangedaan en zit met een kopje thee alles bij te lezen. Citroentje lekker genieten van jullie mannetje! Wat een schatje zeg! Mamasu, fijn dat alles nog goed is, leuk van die 3d fotos! Marije, goed van je zeg! Zo maar met een goed gevoel weg lopen op school. Joyce, gisteren 37 weken dus ik hoop te lezen dat je inmiddels bevallen bent! Wel een beetje rustig aan doen he! Linda, een hond die het leuk vind om naar de dierenarts te gaan? Haha nou als ze hier maar door hebben waar ze heen gaan is het mis. Busy, zo te lezen mag het bij jou ook wel komen, het zit niet mee de laatste weken he? Hier geen flanellen luiers alleen hydrofiel. Lexy, geen last van harde buiken in de kou, je kleintje is zeker een kou kleum Marij, wij hebben ook gisteren de kerstboom neergezet, gezellig altijd! Marieke, wij hebben gisteren ook proefkaartje opgehaald, kreeg tranen in mijn ogen toen ik ons kaartje met onze namen zag! Berna, misschien dat het op kratjes wel lukt? Ik ben niet de enige met die tip zie ik! Marieke, heerlijk he dat gerommel in het kamertje! Anitadejong, breien, grappig, een goeie om de slapeloze nachten door te komen? Mijn zus heeft 2 uur vertraging zie ik net! Komt om 12.45 aan als het goed is!
Anneliesje vervelend dat je niet hebt geslapen vanavond er maar vroeg in dan! Hier wel redelijk geslapen hoor. Zeurende gevoel houd ik wel in mijn buik zal wel door het indalen komen ofzo? Ik ga ook maar eens een kopje thee zetten
Berna, ik heb ook veel last van zo'n zeurend gevoel, ga er ook maar van uit dat het van indalen is. Af en toe ook zo'n steek die helemaal doortrekt naar mijn schaamlippen... Alles wat ik nu voel denk ik wat zou het zijn?
dat probeer ik nog maar niet te denken dan duren die 4 weken wel heel erg lang.. en het mag nog niet het bed is nog niet omhoog haha
HIer staat ook het bed nog niet omhoog! Hoop dat Mark er vandaag zin in heeft, maar die is een beetje ziekjes. Ik ga ontbijt maken! En op bed brengen, straks mag hij dat bij mij doen! FIjne dag allemaal, denk niet dat ik hier nog ben, eerst naar Schiphol, daarna krijgen we nog visite...
Goeiemorgen! Hier ook aan de thee.... Heb je verlof, ben je ziek Vannacht toch maar een pcm genomen, kon ik tenminste iets relaxter slapen. Blergh! Ik haat virusjes.... Maar de boom staat en er staan weer leuke frutsels en lichtjes, helemaal gezellig
Citroentje: wat een mooi mannetje! En wat een super grappig shirt! Geraldine: hoe is het nu meid? Berna: ik denk dat wij ook een probleem krijgen met ons bed op klossen zetten. Zijn jullie niet geholpen met limonadekratten? Oh ik zie dat Mark al kratten gaat halen! Ik heb ook bijna constant een zeurend gevoel laag in mn buik, ik denk echt dat het van het indalen komt, hoewel de vk zei dat ie al helemaal ingedaald zit. Mamasu: wat belachelijk dat er niemand opstond in de tram! Dat zou ik dus echt wel doen... (nu even niet, maar normaal gesproken wel haha) Roxy: mijn bloeddruk was 120/80 en dat was iets hoger ten opzichte van de vorige keer, maar verder nog niets te hoog! Marieke: en hoe is de kerstboom geworden? San: rode vlekken in je gezicht? Heb je er ook last van? Marije: wat fijn dat je niet zoveel last meer hebt van je bekken! AnneLiesje: vandaag komt je zusje aan hè?! Veel plezier! Geen bevallingen meer, jammer! Of zou Joyce aan de gang zijn
Gezellig MArieke wel vervelend dat je ziek bent geworden.. Linda hoe bevalt het idee dat je deze week lekker helemaal niks hoeft?