Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Heerlijk Berna :D Normaal dan denk ik op zondag altijd: bah, morgen weer werken. Maar nu maakt het niets uit.

En normaal doe ik altijd op zaterdag alle boodschappen, maar gisteren dacht ik: ik ga maandag wel, dan is het een stuk rustiger in de winkel!

Heerlijk!

2. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    hey meiden,

ik meld me ook weer eventjes!
    Hier wel wat krampen, maar niks speciaals aan de hand...
    Denk niet dat ik vandaag veel online zal zijn... krijgen vanmiddag viviste... zo eerst ff lekker eten en dan ff douchen hihi (of in badje...ik twijfel nog een beetje hihi)

anneliesje: suc6 met je zus ophalen strakkies meid!

marieke: balen hee dat je ziek geworden bent... beterschappies!

Linda: hihi nee helaas nog niet... maar mocht het gebeuren zijn jullie een van de eerste die het te horen krijgen hoor hihi :)

voor de rest weet ik het zo ff niet meer...

wil jullie allemaal een hele fijne zondag toewensen!

Dikke kus

3. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    ben ik weer effies,

reageer ff niet.

joyce ik heb hier vanacht ook flink gerommel gehad.
    denk dat het echt opschiet voor ons.
    benieuwd wie er eerder gaat bevallen :D

meiden ik doe vandaag rustig aan.
    mocht er nieuws zijn laat ik het weten

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Spannend kristy zou zeker rustig aan doen! uitgerust zijn voor de evt bevalling!

5. Niet meer actief

Spannend Kristy!

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Zo ik ga ff lekker in bad met mijn nieuwe olie en een lekker tijdschrift en straks even langs mijn omaatje vast voor kerst

7. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    lekker kristy! (alleen het zou fijn zijn als het dan ook gewoon doorzet he vind je niet ;) )

berna: badder ze en veel plezier bij oma strakkies!

8. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    Morning meiden, ik was maar weer even terug gegaan in bedje. Aangezien ik standaard om 5 uur klaar wakker ben! Maar gelukkig niet de enige met die klachten. Lekker dagje, mooi weer.
    Gisteren behoorlijk buikpijn/krampen gehad! Maar denk dat dit terug te voeren is op het feit dat ik misschien maar eens roosvicee laxo moet gaan nemen! :confused:

Verder zit die kleine vast in mijn bekken, dus als de vliezen breken hoef ik niet te liggen! Maaaaar de VK denk ook dat deze kleine nog voldoende ruimte heeft en net als mijn dochter lekker blijft huizen in mijn baarmoeder! Tara is toen opgewekt na 2 weken.

Bloeddruk is bij mij ook rond de 125/85-90, rust rust rust is voorlopig de remedie. Heb wel een beladvies mee omdat ik wel steeds duizelig ben. Maar urine is schoon.

Buik is groot! Maar ondertussen val ik dus nog steeds af. (+ 3 kilo) Zal ook eens een foto plaatsen.
    Wel gek om te lezen dat de datum-meiden om mij heen al rommelen...maar ik denk dat het hier dus nog even uit blijft! Goed ik ga weer in de meelees stand!
    Groetjes Tamara

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nog niemand bevallen hier? :)
    Spannend hoor!
    Bij sommige meiden rommelt het al behoorlijk snachts!

Berna, veel plezier bij je oma!

Dayenne begint steeds meer geluiden te maken.
    Leuk is dat!
    Ze is ook wat meer wakker nu als de afgelopen paar dagen.
    Heerlijk die kleine meid thuis!

10. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Kan het me voorstellen Meliske, dat het heel leuk is. Geniet ervan!

Citroentje: wat een mooi knulletje is Tim!

Ik heb anderhalve dag niet kunnen meelezen en er is al heel wat bijgekomen. Moet alles nog eens aandachtig lezen. Wij hebben net mijn schoonouders uitgezwaaid die hier een nachtje hebben geslapen. Het ws wel gezellig. Als ze nu de volgende keer komen zal ik normaal gezien bevallen zijn.
    Ik was wel bang dat de bevalling gisteren/vannacht op gang zou komen. Voor het eerst had ik echt veel pijn helemaal onderaan. En vrij regelmatig. Maar het zal wel indalen geweest zijn.
    Vandaag ben ik 37 weken! Het schiet echt op nu.

Vrijdagavond heb ik hier nog de kerstboom gezet. Ik zou vandaag (koopzondag) nog wat ballen willen bijhalen.

Zo, effe een broodje eten en dan naar de stad.

Fijne zondag allemaal!

11. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Linda en busy: rode vlekken worden gelukkig minder.
    Slapen gaat weer wat beter. Ik was v/d week zwaar gekwetst door mijn baas (te lang verhaal) en heb er echt niet van kunnen slapen. Gelukkig (na een mailtje van mijn kant) begreep de baas dat ik van de hele situatie niet gelukkig werd en zijn de scherpe kantjes er van af.
    Mijn bloeddruk is 130/60 en dat is volgens de VK gped... Het zal allemaal wel! Ik denk dat het met je bouw te maken heeft. Persoonlijk vind ik mijn 130 erg hoog..
    We gaan de boom optuigen en daarna in het dorp winkelen. Ik wilde eigenlijk naar Alkmaar, maar manlief vind dat ik toch gauw waggel als ik wat langer loop en dan heb ik 's avonds last.
    Het is nu aan mijn buik echt te zien dat de uk is ingedaald. Oja, nog een leuk antwoord van een leerling op een sovraag:
    Wat gebeurt er bij de indaling? Antw: Gaat de baby met het hoofd naar de uitgang.
    In gedachten zie ik al het bordje exit staan hahaha. Ik heb de vraag goedgekeurd.
    Meliske: heerlijk dat je meisje nu thuis is!
    Juni: succes met het shoppen!

12. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hey meiden, heb alles vluchtig doorgelezen maar heb geen zin om te reageren. volgens mij is het echt zondag. Mike is naar het voetbal dus ik heb het rijk voor mij alleen.

Vanavond lekker patat gyros halen, hebik zo'n zin in!

13. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ja echt een zondag. Ga er zo maar weer eens een wasje in knallen en dan lekker voor een uur of twee in bad. Het leven van een zwangere vrouw is zo slecht... ZUCHT! :D

14. Niet meer actief

Ik weet niet of ik het hier mag posten, maar dan moet een modje het maar verwijderen....

http://www.4-voeters.nl/nertsen

Willen jullie deze petitie tekenen? Super! :D

Iedereen fijne zondag verder!

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hier een foto van mijn buik, ben er weer enorm van geschrokken. Laat de opmerkingen maar komen ("weet je zeker dat het er geen 2 zijn?")

hmm lukt niet, hij staat in mijn album!

16. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    He Anneliesje, ondertussen heb je je zus denk ik al weer lang en breed platgeknuffeld. Fijn dat jullie vandaag weer herenigd zijn! Wat betreft die steken naar je schaamlippen. Dat heb ik ook. Volgens mijn VK is dat het koppie dat nog wat ruimte heeft (dus nog niet vast in het bekken) en wat draait. Het kan dan tegen je urinebuis "stoten" wat een heel vervelend stekend gevoel kan geven. Dus ik houd het daar maar op dan....

Oeh Kristy wat spannend meid. Hoop voor je dat je bevalling begonnen is!

Meliske wat fijn dat jullie kleine meid het zo heerlijk doet thuis. Genieten hoor! Hoe is het met de bemoeizuchtige opa/ oma?

Verder weet ik even niet meer *schaam*

Helaas gaat het met mijn bekken vandaag weer minder.... grrrr.... ik ook altijd met mijn grote mond!
    Nou meiden, hopelijk genieten jullie ook nog van deze zonnige zondag. Ga dat ook maar eens doen, vanaf de bank....
    Lief zijn!

Dikke knuf van mij

17. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    he guppie, mooi buikie toch?! Tja, nu wordt het allemaal wat boller he, goed teken toch? Vind het alleen maar leuk hoor...

18. Niet meer actief

Guppie, mooie buik hoor, vindt hem helemaal niet zo groot hoor! (geen tweeling buik in ieder geval ;))

19. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    sterretjes: doe maar lekker rustig aan idd meid!

meliske: oh lekker hee... fijn dat ze het zo goed doet!
    Lekker van genieten meid!

juni: gefeliciteerd met de 37 weken meid! begint idd op te schieten nu he!

san079: haha bordje exit hihi moet er wel om lachen meid... geweldig!
    en die 130 van je bloeddruk is erg wisselend, dat hangt af van wat je net daarvoor
    gedaan hebt...(als je hebt gefietst is hij hoger dan wanneer je hebt liggen
    rusten voor ze m opnemen) je onder druk (bij jou dus 60) is het belangrijkste...

roxyrox: geniet van je lekkere rustige zondag meid!

busybusy: geniet van je bad meid!

marieke: ik heb getekend meid!

guppie: ik vind het wel meevallen hoor meid... wel een prachtige buik hoor!

marije: doe maar rustig aan meid als je weer zo'n last hebt van je bekken!

Hier is het weer aan het rommelen... hoop echt dat het nu door gaat zetten hoor! ben dit echt helemaal beu... heb ff lekker gejankt toen de visite net weg was hihi... ga zo ff het bed verschonen en een wasje aanzetten... Jullie spreken me strakkies nog wel ff...

Dikke kus

20. Niet meer actief

Joyce, ik zal voor je duimen

Deel Deze Pagina