Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Goedemorgen allemaal,

Werd vanochtend ineens wakker van een enorme pijnlijke steek ergens onder in mijn buik! Ik lag gewoon te slapen dus weet ook niet precies wat er nou gebeurde (of ik me omdraaide of wat dan ook) maar ik werd wakker en riep alleen maar: auwauwauw! En daarna trok het weer weg... Gelukkig bleef het ook weg. Geen idee wat het nou was; gelukkig heb ik ons ukje daarna nog wel weer voelen bewegen!

Hoe is het met alle 'rommelende' dames? Joyce, Moppie, Kristy? Ben reuze benieuwd wie er nu als volgende gaat bevallen.

Ik last nog iets over bloeddruk, en het is idd echt de onderdruk waar je je druk om moet maken. Bovendruk kan varieren, als je hard hebt gefietst, of je druk maakt of wat dan ook. Als de onderdruk netjes laag blijft is het goed!

Marije ik snap dat je bij dat oppassen niet zo'n prettig gevoel krijgt... Vervelend dat het zo moet lopen!

Anneliesje (was het toch?) je zus zal nu wel weer terug zijn! Fijn hoor. Het grappige is dat ik gisteren ook op Schiphol was.... om mijn zus op te halen! Die woont in Spanje en komt met kerst en oud&nieuw lekker hier. Dus lekker alle zussen weer in Nederland!

2. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Oh ja Marieke, ik heb de petitie ondertekend hoor!

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    MArij wat vervelend zeg pff zou inderdaad ook op zoek gaan naar een gastouder.

Ik werd net wakker stond op en ben me toch duizelig bah, daar heb ik nooit last van.. heb net wat gegeten maar het blijft. Moet om kwart over 10 naar de fysio op de fiets maar als ik zo duizelig blijf stap ik niet op de fiets...

4. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    kristy: spannend meid! ik duim voor je dat eigenwijsje er snel is :)

mamasu: fijn dat je zus nu ook hier is meid! Geniet van die tijd samen!

Moppie: hoe is het daar bij jou meid? zet het door?

Hier alles nog hetzelfde... wel vervelende pijnlijke krampen,
    maar geen regelmaat te bekennen GRRR... :x :x :x
    Dus echt doorzetten wil het hier niet... :cry:
    Vandaag een rustig dagje voor de boeg... zo komt mamsie nog ff een
    bakkie doen en daarna loop ik denk ik ff naar Miranda voor een bakkie leut als ze thuis is...

straks eventjes een wasje opvouwen en dan is het weer klaar hier...

Dus zal jullie vandaag nog wel vaker spreken hihi

5. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    berna: kijk idd maar uit jah... duizelig op de fiets is geen suc6! hopelijk zakt het snel meid!

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Jeetje joyce en Kristy vervelend dat het niet doorzet dames....

7. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Ja idd, hier (en denk bij kristy ook) mag het wel voort doorzetten...

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    kristy en joyce, wat vervelend dat het niet doorzet! Mijn collega had dat ook...dat duurde nog 2 weken voordat de kleine er was...
    Niet echt een hoopvol bericht voor jullie... :oops: jullie gaan gewoon allebei vanacht bevallen ;)

9. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    goedemorgen hier zet het ook niet door.
    buikpijn/ongesteldheidsgevoel wordt wel steeds erger. we wachten wel af.

bij jullie zet het dus ook niet door.
    mijn ouders hopen dat de kleine komt as woensdag want dan is het hun trouwdag. maar ik denk dat het gewoon jan wordt. ik hoop wel dat het doorzet. dit gevoel heb ik nog niet gehad.

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Jeetje moppie ook al zo spannend dus!

hier echt niks behalve zeurend gevoel onderin maar dat zijn geen krampen ofzo dus ik denk dat wij sowieso een 2008 kindje krijgen

11. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    ik heb vannacht gedroomd dat ik op de wc zat en geen weeen had en ineens moest ik poepen en toen kwam de baby eruit. ik gillen naar ronald hij vlug een omslagdoek en een mutsje gepakt. toen zat ik daar op de wc met ons kind. vk gebeld en dat duurde een kwartier. kraamhulp kwam en de placenta is op bed geboren. ronald heeft op de wc de navelstreng doorgeknip. maar ik hoefde niet naar het ziekenhuis. ze zei je moet nog 3 dagen voor je 37 weken dus blijf maar lekekr thuis.

wat kan je raar dromen he

12. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    dat had ik jullie trouwens ook nog niet evrteld.

ik heb jullie toch evrteld dat wij onze hond uit het asiel hebben als pup en dat hij in beslag genomen was.

nou belde 2 weken geleden de dierenbescherming op dat ze alle neiuwe baasjes van de in beslag genomen honden uit wilde nodigen om in het programma van max en loretta te komen. om uit te leggen hoe het nu met je gaat en of ze me telefoonnummer door mocht geven.
    ik zei das goed maar kan niet naar de studio komen ivm zwanger zijn. toen zei ze geeft niets we kunnen ook bij jullie thuis filmen of telefonisch in de studio. loretta schrijver zou me dan zelf bellen. nou was ik niet vewel thuis afgelopen weken en tig keer gebeld door een verborgen nummer. weet niet of hun dat waren. de opnames zijn ergens in decemebr en in januari wordt het uitgezonden.
    mijn zusje zei gelijk dan ga ik wel naar de studio emt de hond dan kom ik op tv. ik moest zo lachen.

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    moppie, owwww bij jou ook gerommel! spannend hoor!
    hee wat leuk zeg dat je in dat programma had kunnen komen, jammer dat je niet thuis was om de telefoon op te nemen!

14. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Ik lees een hoop gerommel.. spannend! Ik hoop voor jullie echt dta het doorzet! Duim..duim

O ik ben echt een zeef wie schreef dat ook alweer over die schoonouders en die kooi.. :oops: Maar goed wat ik wilde zeggen als je, je er niet goed bij voelt niet doen! Ik hoop dat je nog een plekje geregeld krijgt ergens!

Pacific woon jij ook in Almere dan? Ik zit bij de Haak, jij?

Nou ik zit nog in pyama ga me zo maar is omkleden en douchen, gezien het feit dat ik gisteren ook al de hele dag in dit chique outfitje heb gezeten 8)

15. Niet meer actief

Sterretjes: zo dat is echt weinig, nog maar 3 kilo aangekomen! Je bent ook al een heel eind op weg naar het einde, nog maar 18 dagen te gaan ;)

San: wat naar van je baas... Hoop dat het nu opgelost is. Haha het antwoord op die vraag klopt ook wel toch?! Zou hem ook goedkeuren ;)

Marieke: heb de petitie getekend...

Guppie: mooi buikje toch?! Ik schrik er ook iedere keer van als ik mn buik in de spiegel zie. Maar het is een mooi buikje hoor!
    Wij hebben trouwens pas een nieuwe camera gekocht. Het is een Lumix (Panasonic) geworden, de FZ8. Echt een hele fijne camera!

Mamalou: het wordt echt spannend nu hè :)

Marije: jezus wat een gedoe weer met je schoonouders. Jullie hebben dan al vaker botsingen, dus kan me dan helemaal voorstellen dat je je heel snel weer ergert en dan niet meer in kan houden. En kan me voorstellen dat je je voor Edwin een beetje in wilt houden, omdat het toch zijn ouders zijn, maar kan me ook héél erg voorstellen dat je je af en toe niet meer in kan houden! En wat een verschrikkelijk lange wachttijd op dat kdv zeg!

Kristy: spannend zeg! Hoe gaat het nu? Probeer maar goed te ontspannen, want als je goed ontspannen bent zet het misschien door zeggen ze toch?

Moppie: die dromen idd! En zo realistisch zijn ze dan hè?! Dat verhaal van jullie hond kan ik me ff niet voor de geest halen, wat was dat dan?

Oh zo heerlijk mn eerste verlofdagje! Zit nu al lekker te genieten. Ga vandaag ff wat kerstkaarten schrijven en boodschapjes doen en natuurlijk wat wasjes draaien!

16. vivianbraak

O en Moppie geweldige droom hahaha! :) :) Heb je ook gezien hoe je kleintje eruit ziet?

Linda geniet van je eerste dagie verlof!

17. Niet meer actief

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    whaha Linda geweldig!

19. vivianbraak

Hahaha! Leuk Linda!

20. Niet meer actief

Ja haha hij is leuk hè :D, ik blijf er zelf ook om lachen...

Deel Deze Pagina