Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    linda, geniet van je eerste dagje verlof! lekker he!

2. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    he linda gave kaart joh, ik heb in een deuk gelegen

in mijn droom zag ik het kleintje welk hij had veel zwarte haren, alleen gezichtje kon ik niet goed zien.

aach meliske misschien bellen ze nog wel terug.

linda onze hond zat bij een fokker, ze zaten emt 17 labradors opgesloten in eenhok. kregen 1 keer per week brood en water, rest van de dagen moesten ze hun eigen ontlasting opeten. anders kwamen ze om van de honger. de reuen werden verkocht en emt de teven wilde ze gaan fokken. dierenbescherming is er achter gekomen en heeft de honden in beslag genomen. onze hond heeft ook een groeiachterstand. we kregen de hond toen hij 7 maanden was maar was toen ent zo groot als een hond van 10 weken. we hebben de hond alles aan moeten leren. het is een schat van een hond. nu wilde ze dat de nieuwe baasjes in de uitzending kwamen evrtellen hoe het nu met de honden gaat en zo en hoe het met de hond ging toen je hem kreeg.

linda geniet van je 1e verlof dag.

ik ben 14.7 kilo aangekomen. ik ben aan mijn buik veel aangekomen maar op andere plaatsen weer afgevallen.

3. Niet meer actief

Jeetje wat een verhaal moppie!

Krijg net een bericht van onze Rechtsbijstand dat we 16-jan naar de rechtbank moeten. Is nog voor dat ene verhaal van ons appartement wat ik jullie geloof ik wel verteld heb. Ben benieuwd, zal blij zijn als we er eindelijk vanaf zijn! Als ik dan maar niet net dan ga bevallen ;)

4. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    Linda, jij zit op de 35 -35 grens! 35 weken en nog 35 dagen te gaan!

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zo toch maar naar de fysio gegaan wat een klus nu op de fiets haha

6. Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Joyce, moppie en kristy, ik hoop voor jullie dat het snel een beetje doorzet, we willen nog meer vers babynieuws ;)
    (mag ook van de rest hoor, ladies)

Guppie, shop ze vandaag voor je camera, ben benieuwd welke je uitkiest

Marije, gezellig met je schoonouders en dat tv kijken, hahaha, zie het al helemaal voor me, wat doen ze trouwens ook sneu over dat oppassen zeg, blehh zou er al helemaal gen zin meer hebben om mijn kindje daar te brengen, ik hoop dat jullie nog een goede andere oplossing vinden

Linda1980!!
    , geniet lekker van je verlof

San0976, voor jou je laatste weekje, dan ben je volgens mij de laatste die met verlof gaat

Moppie, wat een rare droom had jij, hahaha, en van dat tv programma is wel stoer ja, jammer dat je niet thuis was voor de telefoon, en super dat jullie jullie hond eigenlijk gered hebben, wat kunnen mensen toch vreselijk omgaan met dieren zeg, bah...

7. Niet meer actief

Hier komen wel wat meer pijntjes en rommeltjes, maar nog niets bijzonders, denk ik.

Ga even naar de markt, kijken of er nog iets leuks te vinden is.
    (ik kom nooit op de markt namelijk)

Spiek hier straks wel weer effe,

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    linda, zou je het aandurven om de 16de nog naar de rechtbank te gaan?

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    anita, shop ze op de markt!

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    van de stress zouden je vliezen breken haha

Nou Mark heeft nog even gebeld met de kraamzorg die doen niet moeilijk als het bed niet op klossen staat en kunnen het ook af met een extra matras.. maar de verloskundige deed wel moeilijk. Er zijn er 4 en Mark kreeg nu net degene aan de lijn die al een stuk ouder is en behoorlijk zwaar en last van haar rug heeft dus tja die zei het moet echt 70 cm zijn.. zul je net zien dat je die ook krijgt met de bevalling.. dus wordt toch naar de bouwmarkt ben ik bang haha

11. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hoi hoi

ik ben ook weer uit bed...
    vannacht voor ik ging slapen heb ik denk ik wel een half uur harde buiken gehad, pijn onder in de buik (en zijkant) en later in de rug. Ik zei tegen roland dit voelt bijna als weeen, nou zegt ie moet nog maar niet en ging slapen haha....
    en heb dus slecht geslapen want was de rest van de nacht ook veel wakker...niks aan. Lisa heeft langer geslapen dus kon ik dat ook ff gelukkig.

marije wat een verhaal van je schoonouders zeg, pfff zou ik ook niet leuk vinden als ze zo reageren.

Moppie, balen dat je niet thuis was, maar misschien bellen ze nog wel een keer....
    niet best trouwens hoe sommige mensen met beesten om gaan.

rommelende meiden, ik hoop dat het door gaat zetten voor jullie hoor, niks aan die onzekerheid zo.

linda, leuk dat kaartje zeg, en succes bij de rechtzaak, hoop dat julli er goed vanaf komen.

rox, waar ben je ik heb je nog niet gezien vandaag....(of heb ik er over heen gelezen)

ik ga rustig aan doen vandaag, straks ff wasje opvouwen en opruimen en de kamer en keuken beetje opruimen, voor de rest niks.
    Roland zal vandaag ff hout mee nemen, want ik wil een soort dressoir maken....(4 balken en losse planken er boven op en er tussen)
    zal mij benieuwen of het word wat ik in mijn hoofd heb haha....het moet dus geverfd worden en dan schuren en lakken...zodat je het hout weer ziet met een beetje verf...

nou ik zal vast iemand zijn vergeten.....

12. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Rox meld zich!

heb uitgeslapen en heb op mijn gemakje boodschappen gedaan!

13. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    moppie: spannend hee meid, hoop voor je dat het doorzet!
    Jammer dat je niet thuis was hee! misschien bellen ze vandaag nog :)

linda: geniet lekker van je eerste dagje verlof meid!
    en gefeliciteerd met de 35 weken meid!

berna: is je duizeligheid wat gezakt dan meid? wel uitkijken he!

anitadejong: jij ook een goedemorgen meid! beetje lekker kunnen slapen?
    Veel plezier op de markt!

anita1975: jeetje meid, hopelijk kun je vandaag toch een beetje je rust krijgen!
    en slaap je komende nacht weer super! dit is ook niks zo hee!
    en suc6 met je dressoir maken :)

Hier zo maar eventjes aan de was beginnen hihi en dan vanmiddag ff op de koffie bij Miranda... voor de rest hoop ik idd net als vele dat het door wil zetten, maar ben er bang voor...

Jullie spreken me strakkies nog wel ff

dikke kus!

14. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Lekker roxy! fijn dat je lekker uitgeslapen hebt!

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

had het beter niet kunnen doen Joyce, ben niet vooruit te branden!

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    wel iets maar ben helemaal niet lekker eigenlijk. Last van mijn darmen enzo dus ik hoop geen griep te krijgen...
    ik ga zo ff wat eten nog en dan lekker een uurtje plat

17. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    mmm dat is niet best dan roxy... hopelijk word het nog wat beter vandaag!

berna:doe maar lekker rustig aan meid! en rust idd maar ff lekker uit!

18. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Verzorg je maar goed Berna, griep zou idd niet leuk zijn nu.

Ik lees een hoop over gerommel. Hier vandaag nog geen indalingspijn gehad. Het kleintje is vrij rustig. Vanmiddag om vier uur hebben we een groeiecho bij mijn eigen gyn (het is haar eerste dag na haar bevallingsverlof). Hopelijk is ons kindje nu al wat ingedaald.

Het is echt ijskoud buiten! Ik was net even te voet om boodschappen geweest maar ik had er spijt van dat ik geen muts op had.

De laatste dagen blijf ik trouwens last hebben van die vage misselijkheid van in het begin. Ook mijn tegenzin voor brood is teruggekeerd. Ik hoop dan ook maar dat ik nu niet te lang meer moet doorlopen...

19. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Goeiemorgen,

Jaaa mijn zus is weer thuis! Heerlijk om weer heel eventjes bij te kletsen. Na de kerst komt ze gezellig een paar daagjes logeren.
    Mamasu, ik heb 1 andere zwangere gezien, wie weet was jij het wel? Wij waren er rond 13.00uur.

Verder vannacht weer niet geslapen :cry: Ben ook helemaal niet fit, Mark heeft me aangestoken denk ik.

Kristy, Spannend joh! Hoop voor je dat het snel doorzet.

Joyce, hoop iedere keer als ik even niet geweest ben te lezen dat je bevallen bent, maar helaas...

Berna, doe maar rustig aan, duizelig zijn is niet prettig!

Roxy, uitgepoetst ;)

Linda, lekker joh je eerste dag verlof! Geniet ervan. Leuke kaart!

San, nu jij nog!

Moppie, wat ee nverhaal van je hond, goed dat jullie die hebben opgevangen!

Anita1975, ben benieuwd naar je dressoir, succes!

Marije, jeetje zeg, ik zou die mensen ondertussen ook aardig zat zijn hoor! Zo stapelt alles zich op. EN inderdaad gast ouders is misschien weleen goede oplossing dan. En wat vervelend van je bekken, doe maar voorzichtig.

Guppie, ik vind het een mooie buik hoor! Laat iedereen maar lullen! Ben je er al uit welke camera het gaat worden?

Meliske, hebben jullie thuis het ritme al te pakken? Ben je alleen met Dayenne of is Jurgen ook nog thuis?

IK ga maar eens douchen, misschien dat ik me dan wat beter voel, en anders toch maar een pcm ben ik bang...

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Linda, das precies de camera die ik graag wil! Ben toch gaan twijfelen, dus zo op naar de combi fotowinkel!

Berna, doe maar rustig aan. Ik heb dat ook een paar dagen gehad, duizelig en niet lekker. De vk dacht aan te laag ijzer, maar op het einde kunnen ze daar niet echt veel aan doen.

Hier staat het bed op klossen, net geen 70 cm. Dikke pech dan hoor. Ik vind het hartstikke hoog en ook een beetje eng. Meteen opgemaakt met zeiltje, nou maar hopen dat ik zo een beetje kan slapen. Ik durf me nog niet eens om te draaien haha!

Vanmorgen nog dikke rel gemaakt in het ziekenhuis. Voor de eerste keer prikken dagcurve moet je nuchter zijn. Ik was hartstikke misselijk en duizelig van het niet eten, was echt ruim op tijd, maar die bloedprik-mutsen hadden maandagochtend, heb 45 min moeten wachten! Rinaldo heeft er 2 keer wat van gezegd, dat ik bijna van mijn stokje ging, maar het hielp dus niet. toen wilde we weggaan en de verloskundige bellen om te zeggen dat we hier niet op gingen wachten, mocht ik toch opeens voor. De andere patienten vonden het ook niet kunnen gelukkig, dus ik kreeg wel bijval.
    Net bij de 2e keer was ik wel meteen aan de beurt. Stom gedoe daar...

Deel Deze Pagina