Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nou ja zeg Guppie kan me voorstellen dat je ff uit je pan ging zeg tsss

Pff hier is trouwens de striae toegeslagen bah bah net op laatste moment nog ziet er niet uit grrr

BEn bezig met de laatste geboortekaartjes... dacht ruim genoeg te hebben nou het is net aan zo... en dan gaat mijn schoonvader nog even adressen doormailen van mensen die wij helemaal niet kennen die wij ook een kaar tmoeten sturen ja daag die belt ie zelf maar op dan

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Heb maar een cake in de oven gezet. heb de nieuwe viva mama gekocht voor vanmiddag op de bank.

Mike zijn nichtje kwam dit weekend aan met zo'n badzitje. Hartstikke lief dat we hem mogen lenen, maar dat ding is zo vet als spek. hij staat al 2 dagen te weken in alles reiniger en ook al een dag in de ammoniak maar krijg het er niet af. nou, dan doe ik daar echt mijn kleintje niet mee in bad! JAKKES!

3. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Berna, dat hebben wij ook had er bijna 20 extra besteld, maar die zijn er bijna doorheen... We kregen ook ineen keer te horen ja die en die moet ook een kaartje, ik had nog nooit van die mensen gehoord. Jammer dan hoor!

Guppie, vervelend zeg van dat ziekenhuis. Hoop dat het goed is en je weer wat mag snoepen!

4. ProudMum

Berna, jij bepaald toch zelf wie je een kaartje stuurt! Hij toch niet?

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    jazeker! doen we ook niet hoor haha

6. anita1975

anita1975 Niet meer actief

berna, hoop niet dat je ziek wordt meid, nou in ieder geval beterschap voor nu alvast.

Anneliesje, jij ook ziek? en weer niet geslapen...
    misschien helpt een douche en kan je straks ff gaan liggen.

guppie, das ook wat in het ziekenhuis, nie best dat ze je dan zo lang laten w88

ik kijk helemaal uit naar de vakantie...ik zei gister tehen roland pfff over 2 weken is het al oud en nieuw en dan zijn we al januari....gaaaaaaat snel zo met deze dagen...

zoals jullie weten werk ik in een kantine, nu werk ik er nog wel maar Roland gaat mee en die doet het meeste werk, wat ik doe is wat bakken in de keuken en op de stoel zitten haha...
    nu zaten mijn ouders gister zo te zeuren dat ik niet meer kon werken....nou ik dacht ik doe weinig en zit als ik denk dat het ff niet meer gaat.
    en ik zei dat we 2e kerstdag de kinderwagen op gaan halen, (stomme babydump is elke dag om 5 uur dicht, behalve op donderdag maar dan ben ik in de kantine)
    nou ze keek ff en zei en je andere dan, ja zei ik die staat boven maar die gaat op zolder....(dacht ff dat ze ging zeggen (kan nog wel trouwens) dat mijn zusje die maar moet lenen, nou mooi niet) Maar we zouden de helft van hu krijgen, maar dat word hem ook niet haha....ze deed net of wist ze niet dat we een nieuwe gingen halen.

7. anita1975

nou ik ga mijn ooms en tantes ook geen kaart sturen die mensen zie ik anders ook niet......
    heb zaterdag wel alle postzegels geplakt op de geboorte enveloppen, dus dat is allemaal klaar... de kaartjes kunnen er zo in.

8. Niet meer actief

Hallo,

Ben ik weer.

Anita1975, ook al zo creatief bezig, een dressoir maken, leuk!

Roxy, lekker uitgeslapen, hoe is mike zijn examen eigenlijk gegaan? En wat hebben ze met het badzitje uitgespookt dan? dat ie zo vet is?

Berna, ik hoop niet dat je ziek wordt, rust maar lekker uit. Oh ja, en je schoonvader bepaald toch niet wie je een kaartje stuurt? lekker zelf weten hoor

Juni, hier ook al zo koud, ben maar 3 kwartier weggeweest, lopend, maar had geen handschoenen aan, ben helemaal verkleumd nu.

Anneliesje, vervelend dat je niet kunt slapen, en ook een beetje ziek, bah, doe lekker rustig aan.

Guppie, echt stom van het ziekenhuis zeg, je zou voor pampus gaan, grrrr.....

Nou de markt kunnen ze hier ook beter afschaffen, wat waardeloos zeg, ze hadden niks. Een paar kraampjes, en ze zetten zowat de halve winkelstraat ervoor af, belachelijk...
    Ben maar even naar de Wibra gelopen voor wat wol, voor een nieuwe sjaal.

9. ProudMum

Zijn examen verliep niet helemaal zoals hij het graag wilde, maar hij deed alles volgens het boekje. Hij is er zeker van dat hij is geslaagd maar dat krijgt hij binnen nu en 4 weken te horen!

ik zou niet weten wat ze ermee hebben gedaan, maar neem aan dat als het als badzitje word gebruikt het dan niet onder de gele plakkerige smeer zit! wil er eigenlijk niet verder over nadenken, vieze smotsen zijn het!

10. Niet meer actief

Oh mooi, dat hij denkt dat het toch wel goed is gegaan, spannend!

Vies ja, bleh ik deed mijn kindje er ook niet mee in bad. Maar je moet het toch schoonkrijgen zou je denken?

11. ProudMum

ja dat vond ik nou ook!

Mike neemt nu iets mee van zijn werk om het te ontvetten. als het daarmee ook niet lukt gebruik ik hem gewoon niet! vroeger hadden ze die zitjes ook niet en toen lukte het ook goed!

owja nieuwtje: Lotte en Jan, beheerders van deze site krijgen een 2e kleine!

12. Niet meer actief

roxy, even off topic, registreer jij je ds spellen ook in de nintendo club voor sterren?

13. anita1975

rox, volgens mij hebben ze dat ding naast de frituurpan gehad ofzo haha....en indd vroeger was het er ook niet....misschien handigt het je niet eens..
    oh en ik hoop dat mike geslaagd is.

anita, is je andere sjaal al af?
    en ja nou creatief ik zag laatst wat staan bij een winkel...en vond het wel leuk...ik zei dat kan ik ook wel maken...het is in principe simpel...

14. anita1975

heb mijn laatste babywasje in de wasmachine gedaan, die zou ik vorige week al doen maar ja kon niet.
    Had vorige week trouwens nog 2 jersey hoeslakentjes voor het ledikantje gekocht bij de zeeman volgens mij 4 euro ofzo....en wel leuk...

zal zo mijn haar ff doen en wat eten, moet vanmiddag weer met lisa naar logopedie.

ging vanmorgen de telefoon 3 keer achter elkaar met nummer onbekend, ja ik neem niet op, ging hij net weer en ik zeg tegen mariet neem maar op en ik ben er niet, haha....was het mijn exvriend....dus ik zeg tegen hem waarom bel je onbekend...ooh dat moest er nog ff uit zei ie...

15. anita1975

anita, mijn dochter heeft haar ds wel geregistreerd, maar nog geen spellen....geloof ik wat houd dat in dan?

16. ProudMum

eeuuh nee, wat houd dat in dan? :oops:

Anita1975, de instructeurs hebben nog nooit meegemaakt dat er iemand zakte. tenminste dat vertelde mike mij. de kans was grote dat hij zou slagen dan dat ie zou zakken hahaha

17. Niet meer actief

anita 1975, Nee mijn andere sjaal is nog niet af, maar die is van te dunne wol en met te dunne breipennen, dus dat duurt een eeuwigheid, heb nu wat dikkere wol gekocht, dat gaat veel sneller!

18. anita1975

hihi beide blond want we weten niet wat het in houd...

nou mooi dan zal hij ook wel slagen toch?

19. anita1975

haha dan kan die andere wel voor de kleine, of zijn het meisjeskleuren?

20. Niet meer actief

Meliske: ik zal blij zijn als we er vanaf zijn, dus ga wel naar de rechtbank ja. Het duurt maar een half uurtje of zo hoor. Maar ik heb wel al gezegd dat er een kans in zit dat we af moeten zeggen omdat ik aan het bevallen ben of net bevallen ben, dan wordt er uitstel aangevraagd.
    Zou wat zijn als mn vliezen in de rechtbank breken!

Anita: lekker creatief! Ben benieuwd naar het resultaat!

Guppie: het is ook een hele fijne camera! Oh wat een belachelijk gedoe weer daar in het ziekenhuis! We hebben het er gisteren toevallig nog op een verjaardag over gehad, hoe frustrerend sommige ziekenhuizen zijn. Roy moet morgen naar het ziekenhuis voor het gesprek met de neuroloog... Ben erg benieuwd wat daar uit gaat komen.

Berna: die mensen die je niet kent zou ik ook geen kaartje sturen hoor! Die moeten ze anders maar een mailtje sturen of zo!

Roxy: nee daar zou ik mn kleintje ook niet mee in bad doen! Lief aangeboden, maar no thanks! Ik hoop dat Mike geslaagd is!

Deel Deze Pagina