Hoi! Linda: het is nog niet helemaal opgelost met mijn baas, maar ik wacht nog even met de dingen echt uit te spreken als mijn ergste boosheid weg is, want door de hormonen huil ik al zo snel.....ik ga woensdag wel een gesprek aan. Annelies: nog 4 dagen werken ja, vandaag zei een leerling wat ik met die dikke buik nog op school deed. De 4e klas had een presentatie met powerpoint gedaan en ik lag languit op de grond om de snoeren uit het stopcontact te halen. Voor snoer 2 heeft een leerling mij verboden om nog een keer languit te liggen, want ze vond het stom dat ik het zelf wilde doen.... Ok, ze had gelijk hahaha. Ik ga nog wat werk doen en dan op naar huis....
Citroentje, gefeliciteerd met jullie prachtige kereltje! Verder niemand meer bevallen intussen? Ik heb net alsnog kerstkaarten geregeld, Emi heeft een kerstmanpakje en daarmee heb ik haar op de foto gezet en daarvan worden nu kaarten gemaakt. Leuk en handig aangezien iedereen wacht op ons bericht met op kraamvisite komen. San, rustig aan hoor met al die snoeren. Wat die Nintendopunten betreft, volgens mij is het alleen bij fullprice spellen. Enne moet je er niet onwijs veel hebben voor een kadootje? Verder weet ik het weer even niet meer, sorry!
zo ff lekker geslapen, gaat weer wat beter nu. Zo lekker voor de buis hangen denk ik... Heb nu echt alles gewassen voor de kleine en eigen was ook bij. wel lekker gevoel.
Jaaaaaaa we hebben een camera gekocht! Toch voor de spiegelreflex gegaan, maakt wel onwijs mooie foto's op de auto stand al! Nu nog dat boekje doorspitten haha! Zelfs Rinaldo vind het erg interessant, zou ook eens tijd worden, want hij schiet niet echt mooie plaatjes
Guppie, gefeliciteerd met je nieuwe camera, we verwachten wel wat mooie plaatjes van jullie kleine straks hier
ik kwam even kijken of er al babynieuws was, maar volgens mij blijft het bij rommelen. Hier vanmorgen een kunstkerstboom gehaald bij mensen via marktplaats. Was echt een koopje, want het is een hele mooie boom! Daarna nog ballen en slingers gehaald voor erin. Ben nu op de helft met optuigen, maar kreeg een aantal harde buiken achter elkaar dat ik denk dat ik later vandaag maar verder ga. Ik ga maar weer ff op de bank met de beentjes omhoog (olifantenpootjes hebben het ook even gehad geloof ik)
lach maar rox, het ziet er gewoon niet uit. Ik zou zweren dat ik met enkels was geboren, maar die zijn dus mooi verdwenen... Verliezen jullie trouwens op het moment ook meer afscheiding? Ik ben maar weer overgegaan op de inlegkruisjes...
nou, hier zijn de enkels nog te vinden maar als ik smorgens wakker word heb ik handen als kolenschoppen! en dat doet zoooo zeer!
ja die handen heb ik ook. Het is net of er een nieuwe diersoort ontstaat hier. Heb nog net geen staart. hihihi
maar heb nog geen plofkop gelukkig, daar was ik echt bang voor namelijk. maar gelukkig valt dat reuze mee <ff afklopen....>
anneliesje: ja idd, hopelijk morgen meer nieuws van hier uit... hihi en beterschappies meid, is niet zo mooi... guppie: schandalig hee van het ziekenhuis... snap goed dat je kwaad geworden bent! en leuk hee nieuwe camera, toch geslaagd! Veel mooie kiekjes toegewenst dadelijk hoor! busybusy: doe rustig aan meid! roxyrox: nee die ene dag zal ook niet meer uitmaken... Ik moet morgen die ondersteek gaan halen... vorige week helemaal vergeten *schaam* Dus dat regelen we morgen maar ff dan hihi Hier worden de krampen steeds erger zou het dan toch doorzetten? Ik hoop het echt hihi we wachten maar geduldig af hihi (nou ja geduldig... hihi)
hallo dames, zo te zien zijn er bij jullie ook al bevallen. Sterkte met de laatste loodjes waarschijnlijk zal ik ook pas in januari bevallen omdat ik 3112 uitgerekend ben. groetjes van een december mama
busy busy: hier ook olifantenpootjes zonder enkels hoor. En ook die afscheiding, ook inlegkruisjes. Tegen mn jarenlange principes in maar dit was niet meer grappig! Succes ook nog!
Busy; de afscheiding is hier nooit opgehouden, heb ikd e hele zwangerschap doro al last van. Oké ene dag wellicht iets minder als de andere dag, maar verschonen van slip moet ik zeker 2x per dag wel. INlegkruisjes raadden ze af, dus die gebruik ik niet ivm infectiegevaar. Ach heb meer slips gekocht, dus kan vaak genoeg wisselen. Maar irritant ist wel. Enneh wie hoor ik nou over schoonvaders die uitmaken wie er een geboortekaarjte moet krijgen? Wat is dat voor belachelijk iets? De enigen die dat besluiten zijn de ouders van het kind nog altijd. Als iemand anders dat voor ons wil bepalen, mogen ze ze ook betalen. Moet niet gekker worden zeg! Vanochtend bij de action ook zo'n waterdichte molton gescoort, dus meteen samen emt manlief bed verschoont en aan mijn kant voorzien van die molton. De Aldi zit hier vlak naast de Action, dus meteen flink inkopen gedaan, alvast flink veel suiker, koffiemelk beschuit ed. Wij komen de winter wel door Verder zou ik ook wel een Wii willen, maar ja kunnen ons geld nu wel beter gebruiken idd. We hebben pas de psp verpatst, we deden er toch eik best weinig mee. Zo nu ga ik ff lekker douchen, ik lees vanavond wel even weer hier. Groejtes dames!