Joyce, heb ik iets gemist? Ben je echt begonnen? Spannend! Marij, wat irritant zeg! Sommige artsen, grrrrrrr :x Ik zou morgen gewoon even erachteraan bellen hoor! Stress kun je nu echt niet gebruiken. Knuffel van mij! Het ruikt hier heerlijk naar verse appeltaart, mjammie! Strax lekker een stukje, slagroom erop, lekker lekker
Ik meld me vlug even maar ga zo op de bank liggen want heb migraine. De groeiecho zag er goed uit, kleintje is nu ong. 2800 g en zal wellicht iets over de 3000 g worden. Verder was ze volledig ingedaald maar ik had nog maar 1 cm ontsluiting. Ik ben eerst een halve dag erg misselijk geweest en nu heb ik migraine. Morgen heb ik nog een sollicitatiegesprek, pff, ik ga plat.
nou goed gewicht toch Juni.. en toch al 1 cm ontsluiting die hoeft straks niet meer ben benieuwd wanneer ik mijn eerste inwendige onderzoek ga krijgen
Jee Marij, das minder van die gyn, je mag toch verwachten dat er enig begrip is voor je. Van mij ook een virtuele hug. Joyce, en en en ? Kom op ukkie en kom uit Joyce vandaan.
Heey meiden.. Hmm ff een vraagje! Krijg je bij de verloskundige een inwendig onderzoek? Zo ja vanaf wanneer? Liefs, Geraldine
Joyce: je houdt het wel spannend hoor! Ben benieuwd wanneer het door gaat zetten... Juni: die 1 cm heb je al mooi te pakken Geraldine: ik weet niet wanneer je een inwendig onderzoek bij de vk krijgt. Ze proberen het tegenwoordig steeds vaker uit te stellen. Ik hoop dat ik hem pas krijg op het moment dat ik denk dat de bevalling is begonnen. Of zou dit te naief gedacht zijn? Marij: Heel veel sterkte! Marieke: smakelijk eten! Klinkt goed een appeltaart! Wat een gek verhaal was dat over die zelfbevrediging en die mogelijke zwangerschap. Denk dat ze beter even naar de bieb kan gaan om wat boekjes te halen. Die heeft er volgens mij nog niet veel kaas van gegeten (of ik snap niet wat ze bedoelt met haar verhaal) Hier de rest van de dag maar rustig aan gedaan. Heb het idee dat ik misschien wel een griepje krijg. Beetje misselijk en heb al een aantal keer op de wc gezeten vandaag
Ahhh lieve Marij..... een hele dikke knuffel voor jou meid! Kan me heel goed voorstellen dat je je zo'n zorgen maakt, vooral omdat je helemaal weer voor ogen krijgt hoe het de vorige keer op het nippertje goed is gegaan. Dat zo iemand zich gynaecoloog mag noemen zeg... schandalig gewoon. Ik zou het ook echt aangeven hoor aan je eigen gyn. Ik zou toch ook morgen vast proberen contact te krijgen met hem/ haar hoor. Alleen al voor je eigen gemoedsrust. Kom op meid, houd je taai he! Ik denk aan je. Ik woon zelf in Lemelerveld (vlakbij raalte). Het is maar een klein dorpje met 1 KDV ('t ukkie). Deze heeft wel meerdere vestigingen, maar alleen in Zwolle is dus op korte termijn plek. En dat is echt niet te doen voor ons. Het KDV wat in Raalte zit, waar ik werk, lijkt me niet zo geweldig (geen goed gevoel bij, waarom weet ik eigenlijk niet ). Dus we gaan nu maar eerst eens kijken wat het gastouder gebeuren precies is hier. Opzich hebben we genoeg mensen die op zouden willen passen. Maar we willen liever iemand die dan ook echt vast op kan passen zolang er geen plek is op het KDV, zodat Kruimeltje niet van de ene oppas naar de andere geslingerd hoeft te worden. Ach, we komen er wel, alleen had ik het me iets anders voorgesteld. Marij wij moeten maandag trouwens naar Almelo voor een echo (Twenteborg ziekenhuis)...... Oh lieve Joyce, ik hoop dat het nu echt goed doorzet meid. We blijven duimen hier! Juni, vervelend zeg die migraine. Hoop dat je je morgen weer beter voelt voor de sollicitatie. Heel veel succes alvast. Oh hier is trouwens de nesteldrang toegeslagen! hahaha, ja toch nog.... Heb flink doorgehaald vandaag (ja wel met tussenpozen hoor, ik doe het rustig..) Alles beneden afgestoft, oppervlakkig stof gezogen (mag niets verzetten, dus niet onder de banken en kast kijken a.u.b. ), wc gedaan, was gedraaid en diepvries ontdooit. Nou ik moet zeggen dat ik best een beetje trots ben. Voelde me wel een beetje schuldig tov Edwin die echt een mega-drukke baan heeft en daarnaast ook het huishouden nog probeert te doen (de schat!). maar ja, hij weet ook wel dat ik het zelf ook liever anders zie, komt wel weer. HIEPHIEPHOERA, vandaag geen schoonpa gezien, fffffffffffft wat een HEERLIJKE DAG! Melis, ben je trouwens al alleen met je meiske? Hoe gaat het nu met jullie? Hoop dat je volop aan het genieten bent meid! Esther ben erg benieuwd naar de foto van Emi in kersttenue! hihihi lijkt me wel erg lief! Dames, ik kruip op de bank..... lief zijn.... Liefs Marije
Ahhh lieve Marij..... een hele dikke knuffel voor jou meid! Kan me heel goed voorstellen dat je je zo'n zorgen maakt, vooral omdat je helemaal weer voor ogen krijgt hoe het de vorige keer op het nippertje goed is gegaan. Dat zo iemand zich gynaecoloog mag noemen zeg... schandalig gewoon. Ik zou het ook echt aangeven hoor aan je eigen gyn. Ik zou toch ook morgen vast proberen contact te krijgen met hem/ haar hoor. Alleen al voor je eigen gemoedsrust. Kom op meid, houd je taai he! Ik denk aan je. Ik woon zelf in Lemelerveld (vlakbij raalte). Het is maar een klein dorpje met 1 KDV ('t ukkie). Deze heeft wel meerdere vestigingen, maar alleen in Zwolle is dus op korte termijn plek. En dat is echt niet te doen voor ons. Het KDV wat in Raalte zit, waar ik werk, lijkt me niet zo geweldig (geen goed gevoel bij, waarom weet ik eigenlijk niet ). Dus we gaan nu maar eerst eens kijken wat het gastouder gebeuren precies is hier. Opzich hebben we genoeg mensen die op zouden willen passen. Maar we willen liever iemand die dan ook echt vast op kan passen zolang er geen plek is op het KDV, zodat Kruimeltje niet van de ene oppas naar de andere geslingerd hoeft te worden. Ach, we komen er wel, alleen had ik het me iets anders voorgesteld. Marij wij moeten maandag trouwens naar Almelo voor een echo (Twenteborg ziekenhuis)...... Oh lieve Joyce, ik hoop dat het nu echt goed doorzet meid. We blijven duimen hier! Juni, vervelend zeg die migraine. Hoop dat je je morgen weer beter voelt voor de sollicitatie. Heel veel succes alvast. Oh hier is trouwens de nesteldrang toegeslagen! hahaha, ja toch nog.... Heb flink doorgehaald vandaag (ja wel met tussenpozen hoor, ik doe het rustig..) Alles beneden afgestoft, oppervlakkig stof gezogen (mag niets verzetten, dus niet onder de banken en kast kijken a.u.b. ), wc gedaan, was gedraaid en diepvries ontdooit. Nou ik moet zeggen dat ik best een beetje trots ben. Voelde me wel een beetje schuldig tov Edwin die echt een mega-drukke baan heeft en daarnaast ook het huishouden nog probeert te doen (de schat!). maar ja, hij weet ook wel dat ik het zelf ook liever anders zie, komt wel weer. HIEPHIEPHOERA, vandaag geen schoonpa gezien, fffffffffffft wat een HEERLIJKE DAG! Melis, ben je trouwens al alleen met je meiske? Hoe gaat het nu met jullie? Hoop dat je volop aan het genieten bent meid! Esther ben erg benieuwd naar de foto van Emi in kersttenue! hihihi lijkt me wel erg lief! Dames, ik kruip op de bank..... lief zijn.... Liefs Marije
Aah gezellie hier nog een twentenaar Ik woon in Markelo en ga bevallen in Hengelo.. het zotel Grappig Maar goed ik moet morgen heel vroeg naar de vk! Kwart voor 9.. Dus kan ik weer ff mn ei kwijt! Ik ben nu al 3 nachten aan het rommelen.. Krampen en harde buik.. Pff Zal dat het begin zijn? Laat dr maar komen dan pff dit is echt vervelend! Liefs, Geraldine
o wat rommelt het toch alveel bij de meiden die de 37 weken gepasseerd zijn hier nog niks hoor, maar ja zegt ook niet altijd iets ik hoorde vandaag dat het 24 december volle maan is nou van mij mag het!
ja nog steeds.. Mijn schoonvader heeft een bloeddruk meter en gister mete ik een onder druk van 91 en vanavond was het weer 90.. Dus ja ik maak me wel een beetje druk! Als het om een zwangerschapsvergifteging gaat moet je ook eiwit in de urine hebben en dat had ik vorige week niet.. Ik weet eigenlijk niet of het dan als nog een vergifteging kan wezen..
morgen ochtend om 8.45 gelukkig! Maar ik ben zo bang dat ik naar het zh moet! Heb z'on last van heimwee
o ik kan het me goed voorstellen moet er niet aan denken een paar nachten zonder MArk te slapen. Maak je niet te druk die thuismeters geven wel eens wat hoger aan dan normaal heb ik gehoord