Geraldine, maak je niet te druk hoor! Die thuismeters geven vaak andere waardes dan de kwikmeters. Vallen vaak wat hoger uit. Succes morgen bij de vk
Dank jullie wel! Zodra ik morgen weer terug ben laat ik het jullie wel even weten Hoop dat ik vanacht wel een beetje slaap.. Ik ga zo lekker slapen! Ben kapot! Truste! Liefs, Geraldine
Marije, woon je in Lemerveld, das vlakbij! Dan woon je wel mooi zeg! Het klopt dat hier op korte termijn wel plaats is, vind ik wel een lekker idee (hier is dus Zwolle). Berna, het HOEFT niet eerst te rommelen hoor. Het feest kan ook zomaar losbarsten, of wie weet breekt je vruchtwater gewoon... Bij mijn eerste bevallingsdroom beviel ik 18 december, dus ik ben benieuwd. Denk het niet hoor, kan ook niet want Rinaldo is morgen helemaal niet in de buurt tot 's avonds laat (zal je net zien....)
Inderdaad is Lememerveld een heel mooie omgeving. Mijn vriend komt uit Overijssel, en als we bij zijn ouders zijn spelen we vaak toeristje. Geraldine, hopelijk is morgen je bloeddruk goed en moet je niet in het ziekenhuis.
hahaha wie weet kennen we elkaar wel gewoon in het dagelijkse leven, hihihi we wonen ineens veel dichterbij dan ik altijd had gedacht....
ja succes Geraldine, hoop dat je niet hoeft te blijven, behalve als je dan meteen "even" gaat bevallen, natuurlijk hihi. Duim voor je meid!
ben nog steeds aan de poets, hihi, herken ineens jullie nesteldrang-rules! Joyce, hoestie nou? Ga ff de magnetron afmaken (staat in de week). Kijk ondertussen "the green mile" vind ik zo'n gave film he!
he lieve meiden! dank je wel voor jullie knuffels! doen me goed! Marije, maandag in het twenteborg voor echo? ikke ook! misschien komen we elkaar nog tegen. ik moet voor een groeiecho en een doplermeting ,met aansluitend een ctg. hoe laat mag jij? Ik zal ook eens opzoeken hoelaat ik mag. Is er in Raalte maar 1 KDV? ben je al eens wezen kijken? soms heb je van te voren een heel andere indruk dan werkelijk is. Ik kan me trouwens voorstelle ndat je het liefst een vaste oppas wilt. je wil toch met je kindje "leuren" straks, i know! Mijn ouders passen nu op mijn dochter en straks ook op de baby erbij. erg fijn. mijn schoonouders zijn ook veel moeilijker, is erg frustie, i know! je snapt gewoon niet dat opa's en oma's niet net zo gek zijn op je kindje als jijzelf he? althans, niet zo lijken te reageren. Mijn moeder is zo gek op mijn dochter dat ze mij niet eens meer ziet staan als we bij haar komen En ik vind het niet eens erg! haha jeetje, wel grappig dat we allemaal dicht bijelkaar lijken te wonen! dan kunnen we straks met onze ukkies bij elkaar op de koffie Heb nog lang met mijn moeder aan de telefoon gezeten. even flink gehuild. mijn moeder vind dat ik moet proberen wat meer vertrouwen te hebben en alles wat meer los te laten. maar dat vind ik, gezien onze vorige ervaring, zo ontzettend moeilijk. maar ja, ik kán het toch niet controleren allemaal.... móet wel vertrouwen proberen te hebben. in elk geval in ons manneke! bleh, zal blij zijn als alles achter de rug is!
nog ff lieve Marij.... je moeder heeft gelijk, het komt vast allemaal goed. Je zorgt zo goed voor je kleintje! Blijf vertrouwen hebben hoor! Dikke knuf! Wij moeten ook voor een groeiecho om 10:55 uur... wie weet treffen we elkaar wel! Nou zet 'm op. Ga ff met mijn lieve hondje naar buiten (brrrr, koud) en dan lekker plat! Welterusten allemaal (voor zover we nog slapen..) Liefs Marije
Goeiemorgen iedereen, hier alweer een paar uur wakker. Mijn mannetje ligt zo hard te ademen in bed dat het me niet meer gelukt is om in slaap te vallen. Dat wordt dus vanmiddag weer even liggen! Geraldine: veel succes bij de vk vandaag! Ik hoop dat je bloeddruk onder de 90 blijft. Mocht ie erboven zijn en je zou naar het ziekenhuis moeten doen ze daar ook weer testen. Ctg, urine-onderzoek en nogmaals bloeddruk meten. Als je dan geen eiwitten in je urine hebt en de ctg geeft aan dat ukkie het nog goed doet mag je meestal gewoon naar huis hoor! Als bloeddruk lang te hoog blijft kan het zijn dat je bloeddrukverlagende medicijnen gaat krijgen. Marij: laatste loodjes wegen het zwaarst. Probeer inderdaad vertrouwen te hebben! Marije: hahaha poetsdrang heeft ook bij jou toegeslagen zie ik. Hier gisteren de hele dag weer ongi-krampen gehad. Ukkie ligt al zo vast als een huis in het bekken, dus ben benieuwd waar dit dan van is. Nu is het weer even over. Vind ik niet erg hoor! Hele dag buikpijn hebben is ook niks... Pff... bij de decembermama's zijn er echt al een hoop bevallen!
Goedemorgen! Busybusy jij bent er vroeg bij! Ik herken het hoor, en die geluiden die ze af en toe nog meer produceren hahaha! Alle meiden die naar gyn en vk moeten heel veel succes! Ik heb weer een nachtje redelijk geslapen, maar ik kan niet wachten om weer eens op mijn rug of buik te slapen! Mijn zijkanten gaan zo'n zeer doen hebben jullie daar ook last van?
Goodmorning, Bed staat op klossen, mike vindh et helemaal niks. heb hem 3 keer verteld dat er niks kan gebeuren maargoed..... Volgens mij gaat het nu allemaal iets te snel voor hem hahahahha. Anita1975, elke vraag die je steld bij de VK's word automatisch gesloten zodat niet iedereen kan reageren Marij, dat is niet fijn meis hoe je behandeld bent gisteren! Zou dat van de week wel even melden bij je eigen gyn, misschien dat die er wat van kan zeggen. Juni, zwaar irri he die migraine. Heb er nog geen last van gehad de afgelopen maanden. Fijn dat de groeiecho er goed uit zag! Busy busy, idd raar verhaal he? ze is 20 en als ze weet hoe zo'n ding werkt weet ze ook wel hoe je zwanger kan worden toch? iedereen die naar controles moet heel veel succes! JOYCE! IS IE ER AL?
goedemorgen pff geen fijne nacht gehad. Last van mijn rug en mijn benen. Heb het idee dat de doorbloeding niet meer optimaal is in mijn benen of het is door het gewicht wat er nu op komt elke nacht. JOyce en en en? Je maakt het spannend en Kristy? Geraldine ik ben benieuwd hoe het was bij de vk
Berna ik herken het hoor, heb je dan ook dat je spierpijn houd in je benen en billen? Klinkt wel een beetje raar zo he haha Rox wat fijn dat je bed op klossen staat! Hier gaan ze er vandaag aan beginnen ik ben benieuwd!
hier geen last nog van de benen. werd alleen wakker met zere handen. pff er zit een hoop vocht in! klopt het dat brandnetelthee werkt om vocht af te drijven? Ja echt heerlijk zeg nu hij op lossen staat!
goeiemorgen, joyce hoe gaat het bij jou? is het doorgezet? spannend hoor! hier is het weer rustig mannetje is veels te eigenwijs. vanaf vandaag mag hij echt van mij komen.gisteren was de verjaardag van mijn vader dus dat wou ik liever niet. morgen 37 weken dus beeb kom maar op geraldine succes bij de vk meiden bij wie het nog meer rommelt ik hoop voor jullie dat het doorzet. allemaal een dikke knuff.
hier ook tintelende handen inderdaad moet ze echt goed bewegen en dan heb ik er weer gevoel in ga proberen echt heel veel water te drinken vandaag zodat het vocht een beetje afdrijft