Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    oh ja, twee keer een berichtje... lekker handig! ik heb de eerste verwijderd, want ik was nog niet klaar met typen... hieronder dus mijn bericht wat klaar is... . ;)

2. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    pff Lexie, kan me voorstellen dat je goed gespannen bent nu! 3 miskramen is niet niks! fijn dat je morgen al een echo mag. ik hoop dat je een prachtig hartje zult zien! Gefeliciteerd nog trouwens! het is wel een erg goed teken dat je zwangerschap nu al heel anders verloopt! (geen bloedverlies dus! hoera!)

Wie doet er eigenlijk allemaal mee met moeders voor moeders? Ik pies me ongans zeg! :) Krijg die flessen wel vol.... zelfs als neem ik ze niet mee naar mijn werk... Voelt wel fijn om mee te doen. Ook omdat ik zelf die medicijnen ook nodig heb gehad om zwanger te kunnen worden. Voelt fijn om ook wat terug te kunnen doen. En mocht deze zwangerschap niet in stand blijven om wat voor reden dan ook (ik hoop het niet!) dan heeft deze zwangerschap toch zin gehad, want heb ik in elk geval HCG kunenn verzamelen!

ik heb trouwens de DVD gekozen als kado. ben ontzettend benieuwd! iemand die al in huis toevallig? ze zeggen dat ik hem bij een van de eerste ophaaldagen krijg.... leuk!

3. 12309

12309 Niet meer actief

hoi,

ben nu aan het uitvogelen wat de extra kosten zullen zijn als junior er is bv kinderopvang. Het rekenprogramma deed het niet goed, het zou me maar 20 euro per maand kosten voor 24 uur in de week.................
    Op de site v/d belastingdienst is de tekst slecht te lezen.
    Marij: ik ben zeker supertrots op mezelf. Mijn laatste weegstand was 77 kg en ik ben 1.85 m.
    Guppie: af en toe loop ik ook hard (moet er nu even niet an denken....)
    Ik heb het voordeel dat ik sporten leuk vind. In mijn toptijd sportte ik zeker 7 x per week intensief. Dat werd later 4x per week.
    Ik ben net door mijn konijn in mijn nagel gebeten, auw! Ze wordt oud en ze zag mijn vinger niet toen ze het klokhuis wilde pakken....

4. annika1985

annika1985 Niet meer actief

haaaaaaaaaaaaaaaaaallllllllllllooooooooooooooo

a ik weer terug van een weekendje schoonouders :p

hoe is het hier?
    her us de misselijkheid lijkt het af te zakken heb dit weekend goed kunnen eten :p schoonmoeder propte me lekker vol.

En ben bij de Toppers geweest gister was ookecht super.

Hebben jullie ook al zo'n hoofdpijn? pffffffff ik word er wel beetje gek van.

veel liefs Annika

5. sterretjes

sterretjes Actief lid

24 aug 2006
    199
    0
    0
    He Guppie81, stiekem weet ik al dat het hartje klopt, kan op mijn werk met echo kijken....zag een week geleden een mooi zwart bolletje met een knipperlichtje! Dus voor mij was het niet zo heel bitter, maar inderdaad had ik ook wel zoiets van..."zoek maar even dan!!" Je kan toch een percentage misschien wel vinden en die moeders wel geruststellen. Over een week krijg ik trouwens mijn legale termijn echo

6. lapeldoorn

lapeldoorn Actief lid

4 jan 2007
    157
    0
    0
    Sterretjes, werk je in het ziekenhuis?

7. nienke80

nienke80 Actief lid

23 mei 2007
    165
    0
    0
    Hoi san
    de kinderopvang valt best wel mee door de regeling die dit jaar in is gegaan, tis inkomensafhankelijk maar wij verdienen boven modaal en wij zijn voor 2 dagen 60 euro kwijt dus vind het reuze meevallen
    Leuk annika de toppers, wil ook steeds gaan maar dan vergeet ik kaarten te bestellen en dan is het weer uitverkocht
    Hoi sterretjes, fijn dat je het hartje al gezien hebt, met hoeveel weken? Dat steld dan toch weer gerust he
    0marij, hoef je die flessen niet mee te nemen naar je werk dan>> IK twijfel of ik mee doen, maar heb geen zin die flessen overal mee naar toe te nemen.
    Succes met de echo morgen.
    Hoi Lexie, gefeliciteerd, spannen hoor, ik hoop dat het deze keer goed blijft gaan, ik zal duimen voor je. Succes morgen met de echo!
    Sporty78, succes morgen bij de vk.
    Hoi Lapeldoorn, ik zou gewoon geen dingen doen die niet goed voelen, ik zou denk ik geen jeepsafarie maken als ik jou was, al is het alleen maar voor de zekerheid, veel plezier in ieder geval.
    Mariekepieke, lekker he zo'n patatje.
    Ik begin me steeds meer zenuwachtig te maken voor de eerste echo voor woensdag, ik hoop maar dat alles goed zit.
    Verder alles prima, geen klachten alleen moe!
    Fijne avond
    Fluiter, succes met klussen.

8. nienke80

nienke80 Actief lid

23 mei 2007
    165
    0
    0
    Hoi san
    de kinderopvang valt best wel mee door de regeling die dit jaar in is gegaan, tis inkomensafhankelijk maar wij verdienen boven modaal en wij zijn voor 2 dagen 60 euro kwijt dus vind het reuze meevallen
    Leuk annika de toppers, wil ook steeds gaan maar dan vergeet ik kaarten te bestellen en dan is het weer uitverkocht
    Hoi sterretjes, fijn dat je het hartje al gezien hebt, met hoeveel weken? Dat steld dan toch weer gerust he
    0marij, hoef je die flessen niet mee te nemen naar je werk dan>> IK twijfel of ik mee doen, maar heb geen zin die flessen overal mee naar toe te nemen.
    Succes met de echo morgen.
    Hoi Lexie, gefeliciteerd, spannen hoor, ik hoop dat het deze keer goed blijft gaan, ik zal duimen voor je. Succes morgen met de echo!
    Sporty78, succes morgen bij de vk.
    Hoi Lapeldoorn, ik zou gewoon geen dingen doen die niet goed voelen, ik zou denk ik geen jeepsafarie maken als ik jou was, al is het alleen maar voor de zekerheid, veel plezier in ieder geval.
    Mariekepieke, lekker he zo'n patatje.
    Ik begin me steeds meer zenuwachtig te maken voor de eerste echo voor woensdag, ik hoop maar dat alles goed zit.
    Verder alles prima, geen klachten alleen moe!
    Fijne avond
    Fluiter, succes met klussen.

9. Niet meer actief

Ik pies ook vrolijk in het maatbekertje, afgelopen donderdag is de eerste lading opgehaald....
    Toen de 2 kratten gebracht werden lag de DVD er keurig bij.
    Gelijk gekeken natuurlijk, en het is bizar om te zien wat er gebeurt in ons buikje kan ik je zeggen!
    2 augustus is de laatste ophaaldag, lijkt zo ver weg, maar is volgens mij zo om.

10. chaatjevt

chaatjevt Nieuw lid

3 jun 2007
    4
    0
    0
    alkmaar
    Heel vreemd om een berichtje achter te laten... omdat het voor mij ook allemaal de eerste keer is... Maar val waarschijnlijk nog net in de januari moeders... succes allemaal

11. lapeldoorn

lapeldoorn Actief lid

4 jan 2007
    157
    0
    0
    Hee, we lopen precies gelijk!

12. chaatjevt

chaatjevt Nieuw lid

3 jun 2007
    4
    0
    0
    alkmaar
    Ja inderdaad! Maar helemaal zeker weet ik het nog helemaal niet... Het is nu nog een beetje moeilijk om een precieze datum te berekenen. Ga deze week naar de dokter, maar de test was meer dan duidelijk. Ben jij al geweest?

13. lapeldoorn

lapeldoorn Actief lid

4 jan 2007
    157
    0
    0
    Donderdag mag ik voor een echo, dan zie ik wel iets hoop ik.

14. chaatjevt

chaatjevt Nieuw lid

3 jun 2007
    4
    0
    0
    alkmaar
    Ben benieuwd. Is een echo altijd zo snel?

15. lapeldoorn

lapeldoorn Actief lid

4 jan 2007
    157
    0
    0
    Nee, maar ik heb eerder 2 miskramen gehad.

16. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    hoi hoi!

Nienke, als je twijfelt kan je gewoon contact opnemen met moeders voor moeders hoor. die kunnen je uitleggen wat de bedoeling is. Meiden zoals ik, die met behulp van de medische molen alleen maar zwanger kunnen raken, zijn er ontzettend blij mee! van je urine maken ze nml vruchtbaarheidsmedicijnen. Dat kan niet van chemische stoffen namelijk. Ik kan zonder medicijnen niet zwanger worden. Dat komt omdat mijn eisprong niet goed was en ik erg onregelmatig ongesteld werd. We zijn voor mijn dochter 2.5 jaar bezig geweest om zwanger te raken. Ik was niet eens oud toen ik begon, ik was 27. Dus hoop dat je mee gaat doen meid! het is maar een kleine moeite, en je helpt er enorm veel meiden mee!

En je hoeft die flessen niet mee te nemen naar je werk hoor. doe ik ook niet! ik neem ze nergens mee naar toe, en plas alleen thuis in die maatbeker. dan heb ik evengoed een volle fles aan het einde van de dag :rolleyes: :confused: :D Lang leve de hormonen!

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marij, ik krijg de flessen meestal niet vol. Nu in het weekend lukt dat beter. Gelukkig is elk beetje meegenomen! Ik kreeg de dvd meteen, wij vonden het wel een beetje bizar af en toe, over een tijdje nog maar een keer kijken.

sterretjes, mag ik niet een keer op je werk langskomen, lijkt me handig zeg!

nienke is 60 euro voor 2 dagen per week of per maand? Per maand kan toch haast niet? Wij moeten echt nog goed gaan plannen hoe we dat in gaan vullen. De eerste 2 maanden na mijn verlof ga ik weer fulltime werken, maar daarna wil ik 3 dagen of 6 dagdelen gaan werken. Dan zou ons kindje ook maar 2 dagen naar de opvang moeten, mijn man werkt niet op maandag.

18. lapeldoorn

lapeldoorn Actief lid

4 jan 2007
    157
    0
    0
    Het is inderdaad niet meer zo duur hoor, de kinderopvang! Ik werk er zelf in en vind het een goede oplossing.

19. chaatjevt

chaatjevt Nieuw lid

3 jun 2007
    4
    0
    0
    alkmaar
    Aan Lapeldoorn

Ok, vandaar... Extra spannend dus... Veel succes donderdag dan!

20. lapeldoorn

lapeldoorn Actief lid

4 jan 2007
    157
    0
    0
    Dankje, ik ben heeeeeel benieuwd!

Deel Deze Pagina