hihi, dus hij was wel wakker vanmorgen, en er niet uit gerold? mijn bed blijft zo staan boven...weet ook niet ens hoe klossen eruit zien en of het er wel onder zou passen. bij ons bed is het een houten plankje in een hoek.... ik had altijd een poef bij mijn (kraam)bed staan....ook wel makkelijk
hihi nee hij is er niet uitgerold, hij durfde zich niet om te draaien. zelfs toen ik zei dat ie op moest schuiven bleef hij gewoon liggen. lag ik daar op het randje met dikke buik! hihihi
Linda duim, duim ook hier, knuf meis maak je niet te druk! Lefbekkie succes strakjes! Sonnetje hopen dat de kuur goed aanslaat! Enne Rox gefeliciteerd met je 35 weken he!
hihi, ik lig ook altijd op het randje te slapen, en dan ligt roland ook nog zo dicht tegen me aan soms zodat ik me niet eens bewegen kan, erg hoor...duw hem gewoon aan de kant...
ikke kom even kijken of er al meiden zijn bevallen... jammer! ik leef met jullie mee hoor, kan me voostellen dat die laatste weekjes zwaar zijn! Ik moet dalijk met dayenne naar het CB! Ze wordt gewogen, ben errug benieuwd wat ze weegt! Met BV is het toch altijd maar de vraag of ze goed genoeg drinkt. Maar ze plast en poept goed dus ga ik er van uit dat ze wel lekker is aangekomen. Ik laat het straks weten!
roland is ook niet klein, ook 190 denk en breed niet echt maar ff duwen en hij gaat wel aan de kant. maar voor de rest merkt hij weinig snachts...
Spannend Meliske! Maar zolang ze goed plassen en poepen is er vaak niks aan de hand toch?Gaat Jurgen mee? Zal het vannacht toch weer proberen anita, maar heb er een hard hoofd in..
o net even lekker bij de mexx online shop geshopt er was veel in de aanbieding. Heb alles maar in maat 62 en 68 gekocht kan ie het lekker lang aan
Heey meiden.. Was ik weer goed teken haha! Maar mijn bloeddruk blijft hoog! nu was de onderdruk 91 weer Vrijdag moet ik weer terug komen.. Verder goed veel krampen.. Maar ze zetten nog niet echt door Vannacht dacht ik echt ff jes het is begonnen maar nee.. Het was weer afgezakt Van mij mag ze komen! Liefs, Geraldine
linda hier wordt geduimd hoor. hopelijk kunnen ze toch iets meer informatie geven. sonnentje laat je nog maar lekker verwennen meliske spannend de eerste keer naar het CB berna verleidelijk hè al die babykleertjes ik kom de laatste weken maar weinig buiten dus dat scheelt in de portomonix
jazeker als ze geen onlineshops hadden dan hadden we echt veel geld over gehad hihi heb namelijk ook een lcd tv voor op de slaapkamer besteld net.. ach ja dertiende maand was binnen hihi
geraldine hopelijk komt de kleine ook snel bij jou. wat een grommel hier,als ik het zo lees willen er enkelen net als ik graag wil toch in december bevallen
Geraldine fijn dat je er weer bent! Ik hoop dat de krampjes door gaan zetten probeer te ontspannen he! Ik ga nu echt in bad haha