Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Rox, jij hebt vandaag ook, 35 weken nog 35 dagen te gaan, leuk he!

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zo denk ga lekker beginnen in mijn nieuwe boek van nicci french ben ik in slaap gevallen haha

3. Niet meer actief

Ik wou ook druk harry potter gaan lezen, maar ik kan me gedachten er niet bij houden, ik lees hem wel een andere keer.

4. anita1975

anita1975 Niet meer actief

anita, het beter voelen, dacht ik zo straks ook. de ene keer voel ik me beter dan de andere keer maar overdag gaat het eigenlijk nog redelijk met mijn bekken....
    enne spierpijn in je buik, hihi ik dacht er vanmorgen nog aan....maar dat heb ik dus ook...bovenin bij mij....zo voelt het...

rox, hihi ik zie mike al....maar nog ff en hij is er aan gewend...

anneliesje erg zijn die mannen he als ze ziek zijn, ik zeg ook wel eens als ik ziek ben moet ik wel alles doen etc...en een man kan soms hele dag op bed liggen.

5. Niet meer actief

Ja, Anita ik heb het ook bovenin, ik voel me trouwens ook beter overdag, als het dan avond wordt, ik wil gewoon niet naar bed, blehhhh.... de nachten zijn zo vreselijk, ben liever wakker dan....

6. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    mamasu ik heb pas alles goed gedaan en had zoiets van lekker genieten de laatste weekjes maar nu moet ik echt van mezelf weer aan de schoonmaak.die hormoontjes!

mijn zoontje van 3 is heel makkelijk en snapt ook heel veel.hij helpt mij ook met schoonmaken,zo lief.
    wij zijn natuurlijk een paar jaar alleen geweest dus hij is gewent dat ik niet alle tijd heb.
    mannetje heeft ook een baby in zijn buik dus helpt hij voor zijn doen voor zijn eigen beeb :D

7. anita1975

ja erg hier ook, voel me savonds minder en heb ook meer pijn in mijn lies enzo...en kan me in de avonden zo ergeren aan de rotzooi haha....
    en slapen doe ik bijna niet eens meer....
    maar goed ik ga ff wat doen hier voor ik lisa weer op moet halen uit de psz....

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hier geen spierpijn, wel dat mijn buik weer knoerthard is en een kontje wat onder mijn ribben schuift....

leuk he 35 weken, 35 dagen! lijkt mij nog leuker als er staat; 37 weken

Heb hier geen boeken meer op voorraad, van de week komt De dagboek van een manny binnen. lijkt mij een erg leuk boek

9. anita1975

lief he kristy, lisa is ook zo, die wil echt alles voor me doen...was in de droger etc...echt heerlijk...
    en een baby heeft zij ook zij heeft een zusje in de buik en ik een broertje...
    en alles wat ik eet eet daarna mijn baby op en bij haar ook....haha

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

schattig he die kleintjes

11. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    anita mijn zoontje heeft ook een zusje in zijn buik.
    lief zoals ze meeleven.
    krijgt lisa ook een pop?
    yorrick heeft al een bedje op zijn kamertje klaar staan voor zijn zusje

12. anita1975

nee lisa heeft hier wel poppen maar zat er wel aan te denken om ook een maxi cosi te kopen...
    van de week zag ze in het dorp een klein kindje lopen met ook een maxi cosi...en ze keek, ik denk dat zij het ook wel leuk vind dan..

13. Niet meer actief

ja dat is schattig zo'n mini maxicosi!

14. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    leuk hoor,een mini mama.

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Linda veel sterkte vandaag! Ik duim!

Oh Berna wat een mooie tv! En dan voor de slaapkamer... Ben benieuwd wat jullie dan in de woonkamer hebben ;)

Mijn kerel is trouwens ook niet zo groot, een paar cm groter dan ik ben. Hij is dan iets van 1.72 ofzo. Ik val ook niet op grote mannen haha!

mamasu ik heb ook de puf niet om te poetsen hoor.. Ik hoop dat het nog komt bij mij!

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
  17. Niet meer actief

Wat een grote woonkamer hebben jullie! mooi hoor

18. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439