Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    @ Anita ja we hebben er vorig jaar 17m2 bij laten bouwen.. lekker ruim nu voor de box enzo haha

oo wat een scheetje die Emi!

2. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Esther, Ooh wat is ze al groot! Leuk zeg die foto, wat een schatje.

Net een uurtje in de stad geweest, pffff ik kan niet meer, eerst op de fiets er naar toe, even naar de Bart Smit, postkantoor en HEMA....
    Ga maar eventjes op de bank liggen.

Heb gelukkig wel Mark zijn kerstcadeautje (DVD van de Transformers) en een cadeautje voor de kleine voor onder de boom. We kopen allebei iets, ben benieuwd wat Mark koopt.

Stom zeg dat die geboortezegels per 50 gaan, en niet per 20 ofzo. Heb er toch maar 100 meegenomen, hup weer 45 euro. Gaat wel erg hard zo... De kaartjes waren ook al 200 euro.

3. anita1975

anita1975 Niet meer actief

anneliesje, geboorte zegels gaan hier zelfs los...lekker makkelijk en verder per velletje van 10 dan denk ik.
    Maar ik heb regiozegels gedaan en 6 gewone voor die verder weg moesten...ik was dus niet zoveel kwijt.
    scheelt trouwens 14 cent per postzegel nou das mij iets te veel...

Esther, wat is emi al gegroeid zeg....maar leuke foto hoor...

berna, mooie ruime kamer hebben jullie nu hoor....

4. anita1975

oh voor de hyvers onder ons, en die gene die een bericht van mij hebben via hyves, zouden jullie willen stemmen, het is een leuk liedje en die jongen heeft bij mij in de klas gezeten....
    als je van nederlands houd en het wil horen, kan ik altijd de link geven van zijn hyves of ff tussen mijn vrienden kijken....(hille is zijn naam)

5. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    wij hebben 60 kaartjes denk dat wij 50 zegels kopen.

zo m'n schoonmaakwoede zit erop.
    morgen de woonkamer en even stofzuigen en dweilen is alles weer helemaal netjes,hopelijk heb ik dan weer rust in m'n kont

ga nu lekker van een warm bad genieten.
    m'n heup[en knallen zowat uit elkaar dus nu moet ik rustig aan doen.

meiden fijne avond
    morgen lees ik wel weer bij

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    pas op he kristy anders een rustdagje nemen morgen
    ik heb helemaal niet veel gedaan en mijn rug doet nu al zo'n zeer dat ik niet meer weet hoe ik moet liggen of zitten.. bah

7. Niet meer actief

Anita, ik heb gestemd hoor! wij luisteren hier trouwens altijd radio nl!

8. anita1975

GEZOCHT

ik zoek een boek met 365 verhaaltjes, wie weet waar ik zoiets kan vinden....
    dus voor elke dag een verhaaltje. Ik heb zo'n boek eerder gehad maar weet zo niet waar ik het kan halen.

9. anita1975

kristy rustig aan he....

anita bedankt ;)

10. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Anita, ik heb die boeken wel eens gezien bij de witte boekenhal en ook gewoon bij Bart Smit ofzo.

Kristy, rustig aan he meid!

Berna, wat vervelend zeg!

En nu ga ik ff tukkie doen!

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Anita, bij de slechte hebben ze dat soort boeken ook vaak!

Berna, niet eens een platte tv in de woonkamer! Nou ja zeg, hahah! Wij hebben dat ook niet, Rinaldo wil dan meteen het allersupersonischste wat er bestaat, dus we komen niet tot compromis...
    Hebben jullie de woonkamer uit laten bouwen? Lekker ruim zeg!

Ik heb trouwens vannacht na een half uur het zeiltje al van het matras afgetrokken, vreselijk en zo glad! Hoe doen jullie dat?
    Wij gaan sowieso een nieuw matras kopen na de bevalling dus ik heb er een beetje maling aan...

12. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    hier ook gestemd ;)

ik heb hier zo'n boek,gekocht toen mijn zoontje zijn eerste prikje kreeg.geloof dat ik m gewoon bij de bruna heb gekocht.

morgen hoef ik niet zoveel te doen,
    beneden doe ik helemaal niets(drive-inn woning)

vanaf donderdag is mijn mannetje al thuis.....
    beeb je mag komen hoor paps is er helemaal klaar voor :) :)

zo mijn badje roept 8)

13. anita1975

dank je berna, heb gelijk 1 besteld....
    was nog niet in me op gekomen om daar ff te kijken....

14. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    missfrodo: wat een schatjeeeeeeeeeee! echt een lieverd hee!

anneliesje: doe maar lekker rustig aan meid!

kristy: doe maar lekker rustig aan dan meid! geniet lekker van je badje!

Hier alle ramen gewassen en gordijnen hihi nu zo nog ff de vaatwasser leegruimen... (ja was ff op de koffie geweest bij een buurvrouw paar deuren verder hihi) en dan strakkies nog ff de zooi opruimen hier...
    Blijf maar last houden van nesteldrang hihi (moet toch iets doen om niet zo op de krampen en het gerommel te letten hihi)
    zo ook nog eventjes naar de thuiszorg voor die ondersteek... hopelijk is Arjan op tijd thuis zodat we dat nog halen... is maar tot half 6 open...

Lees denk ik vanavond nog wel ff bij als Arjan niet de laptop inpikt...

Fijne avond meiden en eet smakelijk voor zo meteen!

15. anita1975

hihi joyce, dat huis van jullie blinkt al helemaal....
    enne hopelijk is arjan op tijd.

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Joyce kom je morgen anders even bij mij langs? Hier zijn de ramen lekker vies en ik heb nog wel wat dingetjes.. haha!

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik zou niet weten waar wij een platte tv moeten neerhangen huis is helemaal ingericht op tv in de hoek en deze is nog niet zo oud en heeft echt heel mooi beeld.
    Ja vorig jaar woonkamer uit laten bouwen boven is ruim zat alleen de woonkamer was aan de kleine kant.. aangezien onze tuin 18 meter lang was kon daar best 3 meter vanaf voor de woonkamer

18. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    hihi ja er zijn er meer die nu vragen of ik niet ook daar ff aan de slag wil hihi

ik vind het best een raar iets hoor. ben normaal helemaal niet zo'n poetswonder en nu moet gewoon alles blinken hihi... kan goed heel de week zowat elke dag hetzelfde doen... terwijl ik normaal alles 1 x in de week doe behalve de wc en badkamer... hihihi

berna: wel lekker ruim zo hee en dan nog een hele tuin over hebben hihi als we er hier 3 meter aanzetten dan hebben we nog een tuintje van 2 meter lang dus dat gaan we maar niet doen hihi

19. Niet meer actief

Hé meiden,

Even snel een update over Roy. Hij krijgt vanavond nog een MRI-scan en morgen een EEG. Verder bloed geprikt en urine ingeleverd. En er volgt ook nog een afspraak bij de internist. Uitslag MRI en EEG zal er volgende week al zijn...

x Linda

Deel Deze Pagina