Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Zo, heb net een keukenla uitgewassen (was nodig :oops: ) en het aanrecht eens grondig schoongemaakt. Nu ga ik eerst es douchen.

2. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    goedemiddag poetsmiepies! 8)

vivian, knuffel meid! duik lekker in je bedje en huil ff uit. het lucht echt op! nog ff hopelijk, dan is het allemaal achter de rug en kunnen we weer "normaal" worden.... ;)

Linda, succes in het ziekenhuis. ik hoop dat ze snel vinden wat er mis is, en ook dat het geen tumor is!

mamasu, mijn dochter leeft ook zo leuk mee. ze wordt in januari 3 en vond het helemaal leuk dat er een baby komt. totdat ik vertelde dat als de baby geboren is hij bij ons komt wonen. die link had ze zelf nog niet gelegd met als gevolg dat haar reactie was 'ikke hoef geen baby meer" haha. denk dat ze straks stapel op haar babybroertje zal zijn!

marije, ik denk dat je na mij moet dan, want ze hebben voor mijn echo een half uur gepland geloof ik. je kan me herkennen aan mijn dikke buik......... ;) hahahaha. die rode roos gaat niet lukken denk ik, maar ik ga wel ff de wachtkamer afspeuren als ik klaar ben grijns. kunnen we geen teken afspreken? haha. lachen als ik er zo over nadenk!

Moppie, juni en joyce, wat een ellende dat gerommel in je buiK! dan wil je echt graag dat het doorzet he! knuffel voor jullie!

anita, ziet er mooi uit dat aquarium hoor!

euhm, ben de rest ff kwijt :oops: echt een gatenkaas hoofd heb ik!

hier alles nog goed. vanmorgen mijn schoenen laten repareren en een paar kleine boodschapjes gedaan. grote boodschappen, autorijden en lang lopen kan ik niet meer vanwege mij nbekken. ga zo ook ff plat op de bank om de boel rust te geven.

dikke kus!

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hmm geen babynieuws nog...

Ik heb ook geen beste dag, werd net in de supermarkt zo duizelig dat ik dacht dat ik flauw zou vallen. Ben zo weggelopen en heb mijn karretje laten staan. Nu gaat het wel weer aardig, maar ik durf niet meer terug naar de supermarkt...
    Lopen wil nog wil, maar als ik moet stilstaan word ik zo duizelig. Nu moet het vanavond maar snel snel snel. Denk dat ik het voor het weekend gewoon ga bestellen bij de ap. Vind het zo sneu voor Rinaldo dat hij steeds maar dingen moet oplossen, hij zou er nog overspannen van raken!

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ow balen, de appie bezorgt niet in deze straat...

5. Niet meer actief

Erg vervelend zeg, van die duizeligheid! doe maar voorzichtig aan dan.

Guppie, hoe is het met je bult in je mond? mag je nog eerder naar de tandarts?

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Jeetje guppie das vervelend ik was van de week ook zo duizelig.
    Hoe was je bloedsuiker eigenlijk?

7. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    Heey meiden,
    Hier ook nog geen baby nieuws haha.. Wel de heledag in bed gelegen zowat!
    Krampen lijken meer te worden dus even in de gaten houden..

Verder heb ik een vraagje aan jullie.. Zoals ik al eerder heb verteld is mijn band tussen mijn vader en stiefmoeder behoorlijk slecht.. En bijna geen contact meer.. Puur omdat ik elke keer de 1e stap moet nemen en ik dat nu vertik..
    Nou heb ik een kerst kaartje gekregen en vroeg me af wat ze met de tekst bedoelen... Misschien dat jullie er wat uit kunnen halen? Komt ie dan he! ;)
    Het leven geeft de gelegenheid Parels te verzamelen en steentjes weg te werpen of steentjes te verzamelen en parels weg te gooien... Papa en Yvonne
    Dat stont er in...

Kunnen jullie hier wat duidelijk uit worden?
    Zal graag willen weten wat ze daar mee kunnen bedoelen..

Liefs, Geraldine

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Mijn eerste ingeving is dat er bedoeld wordt dat je keuzes hebt in je leven in mensen die je echt belangrijk vindt.. tenminste dat denk ik
    Je kan bijvoorbeeld heelveel bekenden hebben ( steentjes) maar maar een paar echte goede vrienden ( parels).. maar of ze dat bedoelen...

9. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    he geraldine,

denk dat ze bedoelen dat je contact moet opnemen als je hun als pareltjes ziet? zoiets? laat mensen gewoon bellen en zeggen wat ze op hun hart hebben zeg. grrrr. moet je ook nog last hebben van hormonsters.... :evil:

guppie, wat vervelend dat je zo onwel werd in de supermarkt. had je wel gegeten? ik neem tegenworodig wat eten in mijn tas mee als ik op pad ga, een boterham of een snoepje ofzo. dat helpt vaak wel. het kan met je suikerspiegel te maken hebben idd.

10. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    ben ik weer effe

ben bij de vk geweest. kleine was flink gezakt sinds 1 week. was nu aan het indalen, daar kwam ook de buikpijn van. ze heeft een inwendig onderzoek gedaan en er was nog geen ontsluiting.

ben weer weg het is vandaag de trouwdag van mijn ouders en we gaan dadelijk lekker uit eten. gaan ze zo verrassen.

een dikke knuf voor iedereen

xxx

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Jee moppie dat je daar dan zo'n buikpijn van hebt.. was het niet vervelend verder dat inwendige onderzoek?

12. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    hey dames,

ik heb wel alles terug gelezen, maar even geen zin om te reageren...
    de vk heeft niks gedaan... :x alles zag er super uit dus was afwachten geblazen weer...

MAAR......................
    Nu zat ik net ff bij miranda... en volgens mij verlies ik vruchtwater... (was blij dat ik zo'n lap in mn broekkie had...) ik blijf nu wat druppelen...
    Dus even opvangen en dan kijken of het idd ook vruchtwater is...

spannend dus hier...

13. Niet meer actief

Lefbekkie: goed dat ie ingedaald zit! Veel sterkte met de pijn, dat is minder nieuws!

Vivian: dikke knuffel meis!

Anita: mooi hoor!

Geraldine: hmmm hoe moet je die tekst nu oppakken... Ik zit in dezelfde weg als Berna te denken, maar wat ze er nou precies mee bedoelen...

Ik ben vanmiddag ook nog even bij de vk geweest. Ben vanmorgen 2x bijna van mn eigen afgegaan en heb toen voor de zekerheid maar ff de vk gebeld. Mocht ff langskomen vanmiddag. Alles was goed verder, die erge duizeligheid kan erbij horen, sommige hebben daar heel vaak last van en anderen niet. Hartje weer gehoord en dat was allemaal in orde! Alleen hij ligt niet meer ingedaald... Vorige week lag hij helemaal ingedaald, maar blijkbaar is ie daar toch weer uitgekomen! Hij ligt wel op het puntje van indalen, maar niet meer helemaal dus. Wist niet dat dat kon...

14. Niet meer actief

Joyce: spannend. Hoe kan je zien dat het vruchtwater is?

Heb vanmiddag trouwens voor het eerst die Maartje gezien, had haar nog nooit als vk gehad! Leuke meid!

15. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oo Joyce spannend zeg als het vruchtwater is heb je binnen 2 dagen je kindje in je armen jeeee!
    Ik denk dat ik ook maar wat ga dragen als ik ergens op bezoek ga...

Linda wat gek zeg.. eigenwijsje dus

16. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    ja schat van een meid he! is echt een lieverd!
    Hier is het ruiken geblazen... (smerig maar is wel de manier...) en bij twijfel bel ik gewoon eventjes...

17. Niet meer actief

Hoi hoi!

Hier gaat het gelukkig al weer ietsjes beter 8)
    Nog wel erg verkouden, maar minder gammel!

Heb vandaag kerstpakket opgehaald op werk, iedereen verbaasd en blij mij te zien. Lief hoor!
    En een leuk pakket :D

Ben vanavond helemaal remi, nou ja, afgezien van het voetgymnastiekende meisje in m'n buik. Mannetje heeft kerstdiner enzo....

Verder nog geen babynieuws hier! Spannend allemaal hoor....

Joyce, spannend meid!

Linda, je hebt dus een eigenwijsje in je buik ;)

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Heb je goed Joyce je kan ze beter nu bellen dan vanancht om 2 uur haha

19. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi:

Joyce: ik laat me lekker rondrijden nu.
    Anita de J: het gaat nu wat beter.
    Nog 2 dagen werken.....
    Vandaag waren ze echt druk. Ik ben het wel zat. Er zijn een heleboel leerlingen die na de les me gedag zeggen en sterkte wensen voor de bevalling. ik kreeg van een leerling een lief kaartje met babysokjes erop, zo lief.... Natuurlijk hebben we hier ook irritante kinderen, maar gelukkig zijn de schatjes in de meerderheid. De schoolkrant is klaar en ik maak de laatste kopietjes.
    Gisteren de eerste voorweeen gehad, au dat was niet zo'n heerlijk gevoel zeg maar....

20. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    haha ja idd... dus ff half uurtje aankijken (en hopen dat de weeën beginnen) en dan bel ik ze ff hihi

Deel Deze Pagina