Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Joyce, meid, spannend! Ga je nu dan echt beginnen?!

2. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    ik hoop het... (niet dat het dadelijk niet zo blijkt te zijn of dat het maar een klein scheurtje is...)

3. Niet meer actief

Aaarrgghhh, dat zou wat zijn ja!
    Ik ga voor je duimen dat het doorzet meid!

4. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    thanks... jullie horen het van me hihihi

ik ga ff wat te eten maken... ik laat altijd nog wel ff iets weten!

5. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Joyce: Spannend zeg.

Hier vandaag de laatste dag kraamzorg gehad, vanaf nu staan we er alleen voor. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het gaat lukken. Tim was afgelopen zondag iets afgevallen, geboortegewicht was 3120 gram, zondag was het 2960 gram en vandaag alweer 3080 gram, hij doet het dus ontzettend goed!

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    goed zeg van Tim! en succes nu jullie doen het echt wel goed!

7. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Joyce wat spannend!

Citroentje, spannend zo zonder kraamhulp en wat groeit Tim goed!

Emi woog vanmorgen 2840g!

San, wat een gek idee dat ik mijn meisje al vast heb en dat jij nog geen verlof hebt. Succes nog ffies die 2 dagen.

Marieke rustig aan, goed uitzieken anders heb je t zo weer.

Geraldine, lekker vaag die tekst. Kom ook niet verder dan dat ze willen dat je kontakt opneemt als je ze als parels ziet of dat je ze weggooit.

8. anita1975

anita1975 Niet meer actief

joyce, spannend hoor, kan innd een scheurtje zijn maar toch....ff in de gaten houden.

citroentje fijn dat het goed gaat met Tim...

wie had het kaartje gekregen van papa en yvonne, maar ik denk ook dat je contact op moet gaan nemen. Kan je niet eerst met je vader gaan praten?

nou hier tot 3 uur door gegaan en ik ben kapot, heb ff 2 uur gelegen maar kan haast niet meer lopen...
    Roland heeft kerstpakket gehad van zijn werk en vanavond gaan we 1 ophalen van Cambuur, krijgt hij omdat hij vrijwilliger is.
    straks ff douchen en maar rustig aan doen..

9. Niet meer actief

Oei, Joyce, spannend zeg.....

Esther en citroentje, fijn dat jullie kleintjes zo lekker groeien!

Linda, heb jij eigenlijk ooit nog wat gehoord van dat nijntje autootje van de winkel waar jullie hem gehaald hadden? (hij was toch zo duur daar)

Die kleine van mij, heeft zijn gymnastiek ook weer gedaan, volgens mij zingt ie erbij: "van voor naar achter, van links naar rechts...." onvoorstelbaar dat ie nog zo beweeglijk is. Maar wel fijn natuurlijk :) .

10. suusje2301

19 nov 2007
    24
    0
    0
    leiden
    he schijndelsvolk wat lees ik nu......... gaat het bij jou dan eindelijk beginnen.

ik dacht vanmiddag ook even wat te verliezen maar dat was gewoon een grote scheut urine. rook het direct toen ik mijn broek naar beneden deed. ik ga effe wat halen om in mijn broek te doen want al die schone onderbroeken op een dag.

hoe is het met die meid die moest solliciteren terwijl ze al een centimeter ontsluiting had? Ik heb erover gedroomd dat ze beviel tijdens het gesprek :confused: Het moet niet gekker worden.

tot morgen meiden

11. Niet meer actief

haha, suusje leuke dromen heb jij!

12. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Meiden dank je wel voor jullie lieve knuffels! Waarschijnlijk zijn ze aangekomen, want ik voel me stukken beter!

Zo Joyce zou het dan toch eindelijk..... Duim voor je meis!

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Linda, jij dus ook al zo duizelig! Ik was er echt van geschrokken!

Marij, bedankt voor de tip. Moet idd maar iets te eten bij me houden.

Anitadejong, bult is niet zo ernstig. Mijn tandarts is ziek en van de invaller moet ik even afwachten. Als de pijn acuut wordt moet ik wel meteen bellen.

Berna, de uitslag van mijn bloedsuiker duurt wel een week ofzo denk ik. Morgen naar de vk, denk niet dat ze het al hebben.

Geraldine, de tekst komt mij een beetje vreemd over. Net alsof je ervoor kiest om stenen te verzamelen en parels weggooit en dat zij dan vinden dat ze parels zijn.

Joyce, weet je al wat meer? spannend hoor!

Ik voel me gelukkig ietsje beter. Vond het wel eng om auto te gaan rijden, maar anders zou het niet meer goed komen met onze planning. Straks nog naar samen bevallen, bluh! Heb echt geen zin meer in dat gezwets...

14. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    hey meiden, hier even een berichtje van mij...

ik "lek" niet meer... heb wel sterk het idee dat het toch wel vruchtwater was... heb gebeld gehad en moest het nu eventjes aan kijken of het weer begon te lekker jah of nee... (of dat de weeën beginnen) het kon idd een scheurtje geweest zijn dus vandaar ff afwachten...

ga nu op de bank hangen en hubbie zo weer achter de laptop... dus denk niet dat ik er vandaag nog ben... (of het feest moet beginnen dan laten we altijd ff iets weten hier hihi)

Dikke kus dames!

15. Niet meer actief

Nou Joyce, je houdt het wel spannend....

Er draait hier alweer een klein wasje, kleding die apart gewassen moet worden volgens etiket.
    Getsie, ben echt über voorzichtig met dat kleine spul! :oops:
    Maar, ben er nu bijna!

En dan de rest van het huis nog *zucht* ;)

16. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    joyce spannend hoor en hopen dat het nu echt doorzet.

inwendig onderzoek was idd niet fijn, het deed zelfs wat pijn.

17. Niet meer actief

Moppie, hè jekkie, dat lijkt mij ook echt niet fijn zo'n inwendig onderzoek :(

18. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hallo meiden!

Dat is alweer even geleden! Lees steeds dapper mee, maar had niet de energie om te reageren.

Wel spannend zeg! Geraldine en Schijndelsvolk. ff afwachten dus.

Hier van alles aan de hand (nog geen bevalling hoor!) maar dat komt binnenkort wel een keer.

Succes allemaal en geniet nog even van die laatste weekjes he!

19. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    pfoeh dames, ben ik ook weer. Voel me een beetje brak, zeg maar. Heb de hele dag geen rust gehad, merk wel dat dat dus eigenlijk niet meer kan....
    Heb nu wel de klossen, ondersteek en ruggesteun in huis en heb "afscheid genomen" (hihihi alweer!) van "mijn" kindjes op school...... vanavond hadden ze kerstdiner. Heb alleen ff de musical gekeken (deed de klas die ik vorig jaar had, en ik had beloofd te komen kijken..) Ze waren weer lekker enthousiast om me te zien (wel lekker idee dan he?). Toen ik zei dat ik ze dan nu echt pas volgend jaar weer zou zien, moest je die koppies zien.... (ahhhh ontaarde juf ben ik ook he) Totdat er 1 met de snuggere opmerking kwam, maar we hoeven nog maar 2 dagen naar school dit jaar......... hahaha Het viel ze dus wel mee uiteindelijk. Zegt één jochie "juf over 20 vingers (?) is de baby er wel hoor". Hoop dat ie gelijk heeft trouwens! Schatties zijn het toch ook.

Marij.... ik heb een appeltjesgroene winterjas, en heb beetje roodbruin half lang haar tot op mijn schouders....en.... een heeeeeeeeeeeele dikke buik, hahaha. Ben wel benieuwd of we elkaar nog treffen. Zou wel leuk zijn.

JOYCE! AHHHHHHHHH! Ga je nu dan eens echt beginnen, we worden hier bijna zenuwachtig van je! hahaha Zet 'm op meid, en ik hoop dat het nu EINDELIJK eens gaat beginnen voor je.

Geraldine, ik heb een beetje dezelfde indruk als Guppie. Ik zou zelf geloof ik geen direct contact opnemen, als ik lees dat jij altijd degene bent die contact op heeft genomen en hij het dus liet afweten. Dat zou ik nu dan echt aan hem overlaten. Ik geloof dat ik dan een kerstkaart terug zou doen met een tekst, dat als hij zich een parel voelt, hij dat ook maar moet laten blijken er één te zijn, door lef te tonen en persoonlijk contact met jou te zoeken. Ik snap uberhaupt niet dat hij een kaart stuurt met zo'n tekst. Jeetje dan zouden mij de haren ook overeind gaan staan hoor. Succes/ sterkte hoor!

Guppie, doe je wel een beetje rustig meid?

Vivian, fijn dat je je weer wat beter voelt hoor. We blijven elkaar maar gewoon flink knuffelen hier... zo komt splinter door de winter (zeggen we hier vaak).

Nou ga ff verder.... lief zijn!

Dikke knuffel van mij

20. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Joyce, wat spannend!

Haha, Suusje, die meid die moest solliciteren ben ik. Gelukkig is mijn bevalling daar niet begonnen. Gisteravond heb ik wel veel pijn gehad, dat ik wel dacht zou dit het begin zijn. Maar die 1 cm ontsluiting zegt denk ik niks hoor, daar kun je volgens mij wel een maand mee lopen (hopelijk niet natuurlijk).

Deel Deze Pagina