Gaaapppppp, hier net een uurtje m'n bed uit! Meiden die slecht slapen, ik heb slaap over, kom maar halen hoor Sommige al over de 38 weken, wow, gefeliciteerd! En meiden die controle hebben succes! Joyce, balen zeg! Ik ben zo ontzettend lui, en die kleine is zo druk! Hihi Vandaag gewoon een lui snoep dagje houden, mag ook wel toch.... Marij en Marije, benieuwd of jullie elkaar vinden! Vanavond weer Samen Bevallen, altijd gezellig, we hebben een erg leuke groep Zal dat wel missen strax....
hier hebben ze net het bed gebracht en staat in de gang, ben al geniegd om het neer te zetten, ligt vast beter dan de bank, alhoewel die ook lekker ligt. Nee ik wacht nog wel ff hihi. nu nog wachten op de post, als het goed is komen ze mijn boek brengen voor Lisa... ga zo maar ff wat eten en verder weinig doen vandaag.
Joyce, dat meen je toch niet he... Die kleine van jou heeft het nog veel te goed daarbinnen! Linda, ik kreeg de tip ook al. snoepjes met suiker in je jaszak, altijd bij je houden! Abces doet niet echt pijn, ik heb me teveel zorgen gemaakt denk ik... Ben net terug van de vk, was niet mn leukste bezoekje ooit... Ik kreeg een groeiecho en als eerste kon ze me vertellen dat de baby nog netjes volledig ingedaald is. Heel fijn natuurlijk. Daarna kon ze het allemaal niet echt goed zien, wel wat gemeten, maar toen werd ik opeens super duizelig. Ik dacht weer dat ik van mn stokje zou gaan, zo erg... Ze moest dus stoppen met de echo, waardoor ze niet het gewicht heel nauwkeurig heeft kunnen schatten. Het ziet ernaar uit dat ze ongveer 6 pond zal zijn. Heel netjes voor een meisje en als ik 40 weken haal zal het ws. 7 pond worden. Bloeddruk wel goed, en mn suiker was ook goed! Mag dus weer lekker alles eten, toch fijn zo voor de kerst! Vanmiddag nog even naar mn moeder en daarna doe ik lekker niks meer deze week. Ben zondag jarig, maar ik ga het echt niet uitgebreid vieren. Dan maar een keertje niet uit eten hoor! Ik heb ook de schoonfamilie laten weten dat ik geen drukte wil in huis en dat ze niet hoeven te komen, mooi rustig!
hier ook weer terug baarmoeder zit tegen de ribbenboog hij kan niet meer hoger. De vk zei of hij moet eruit of je gaat nog meer naar voren dragen haha ze vond dat ik een prachtige buik had die heel goed is gevuld. Gewicht kindje wordt nu op ruim 3400 gram geschat mooi dus. Wel iets eiwitten in de urine maar bloeddruk was voor mij heel netjes 130/75 dus ff naar huisarts geweest voor controle op blaasontsteking maar dat was het ook niet. HOefde me geen zorgen te maken verder. Hartje klopte mooi en volgende week donderdag weer terug om 13:50 Guppie fijn dat je weer mag snoepen maar pas jij op met die duizeligheid.. dextro in de aanslag he!
Guppie, vervelend van die duizeligheid bij de VK, maar gelukkig was alles goed met je kleintje, mooi gewicht hoor, ook fijn dat je weer lekker gewoon mag eten!
Hoi allemaal! Wat is er weer een hoop gekletst zeg toen ik weg was! Lefbekkie, wat fijn dat het goed wasi n het VU! vivian, wat balen zeg van je dip-dag, hopenlijk ben je er alweer bovenop! Ik lees dat je je al wat beter voelt, gelukkig maar! Berna, gefeliciteerd met je 38 weken! anita1975, alweer 36 weken!Leuk dressoir! Marije78, jij hebt nu ook al een troon om in te slapen! Linda, succes voor jullie in het ziekenhuis! ik hoop dat ze wat kunnen vinden bij Roy. Tjee, jij ook al duizelig? Doe maar rustig aan meis. Guppie, doe maar lekker rustig aan meid, duizeligheid is geen pretje en vooral niet als je alleen in de winkels loopt! Moppie, gefeliciteerd met je 37 weken! wat fijn dat ze al ingedaald is! Joyce, wat spannend meid! Ach je lekt niet meer, en ik zat echt te hopen op een bericht dat je mannetje er was! Marieke, Gelukkig voel je je iets beter! Citroentje, wat lekker dat Tim het zo goed doet meid! Hoe is het met jou verder? MissFrodo, Emi groeit ook lekker zo te zien! Marij, hoop dat je snel een datum te horen krijgt! Anneliesje, fijn dat je thuis mag bevallen hier niks bijzonders. alleen gisteren 2 felle steken in mijn doos. mijn moeder kreeg het er gewoon benauwd van!
HIER EVEN EEN EGOBERICHTJE: Bah! Ben echt sjacherijnig nu. Kom net van de vk vandaan. Moest eerst al 45 min wachten voor ik aan de beurt was. Daarna bloeddruk gemeten (was weer te hoog) en de harttonen van de baby geluisterd (gingen weer veel te snel). Moet nu maandag weer terug voor extra controle en wordt urine weer getest. Grote kans dat ik mijn feestdagen in het ziekenhuis moet doorbrengen. Ik ben helemaal depri nu. Moet me ook rustig houden tot die tijd en mag niks meer doen dan liggen en in bad gaan. Zou ik normaal heerlijk vinden, maar niet met de feestdagen en dit nieuws. Bah! EINDE EGOBERICHTJE
Busy, he wat vervelend nou, doe dan maar lekker rustig aan tot maandag, ik hoop echt niet dat je moet blijven hoor met de kerst,
Ik vind mezelf eigenlijk best wel zielig op het moment. Erg he! Weet dat er ergere dingen bestaan, maar baal gewoon als een stekker. Een lichtpuntje was wel dat de beeb goed groeit, hij of zij had al een lekker paar billen zei de vk. Geschat gewicht is nu rond de 7 pond.
zelfmedelijden tijdens de zwangerschap is geoorloofd hoor , wel positief dat je kleintje mooi op gewicht is toch?
Hoi! De laatste lessen gegeven, vanmiddag de laatste zaken klaarleggen en uitwerken voor de invalsters. Morgen de kerstviering, kinderen mochten intekenen (ik kijk film tijdens de workshops). Waarschijnlijk Bridget Jones. Ik heb weer een aantal lieve kerstkaartjes gehad en een cadeautje van een leerling. Verschillende kinderen kwamen na de les na me toe om me sterkte te wensen en te bedanken voor de goede lessen. Verder gaat het hier prima.
busy, rustig aan he hoop dat je niet moet blijven.... rox die steken had ik ineens in mijn rug, ik schrok zo en pakte roland beet haha die zat naast me en hij schrok van mij...
goede berichten van de vk weer lees ik... en san morgen je laatste dagje, heerlijk hoor. leuk een cadeautje van een leerling, ze kunnen lekker mee leven, hier zijn de kids morgen vrij...
Hey meiden Mijn computer heeft ff een tijdje eruit gelegen, dus nu heb ik zoveel gelezen dat ik het niet meer weet! Jullie hebben ook veel geschreven.. busy balen van je bezoekje bij de vk! ff fingers crossed...hopen dat je niet hoeft te blijven he! dat zou K zijn...... Hier sneeuwt het ook niet het is wel heel koud buiten dus blijf zoveel mogelijk lekker binnen Bij mij was de controle ook iets minder vandaag...ook iets verhoogde bloeddruk en ik hou vocht vast, dus ff bloed laten prikken en maandag bloeddruk nog ff controleren...hoop ook dat het allemaal goed is...maar het is nog niks om druk over te maken! Hij is nog niet ingedaald en verder klonk het perfect dus ja! Leuk om te lezen hoe het met jullie allemaal ging! roxyrox die steken heb ik ook regelmatig! drama is dat haha moet ik altijd ff zitten want lopen gaat dan niet meer! nou nu weer lekker regelmatig meelezen hiero groetjes!