Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hé bah Busy! Ik ga heel erg voor je duimen dat je de feestdagen niet in het ziekenhuis hoeft door te brengen...

Berna: dat had ik de laatste keer bij de vk ook dat er ietswat eiwit in mn urine zat. Ook laten testen op blaasontsteking, maar daar kwam bij mij ook niets uit. Hoefde me er ook geen zorgen over te maken.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

meiden, lees net dat alle flesvoeding duurder is geworden. gemiddeld 2 euro per pak. dus friso word rond de 9 euro.....

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    @ linda: nee zeker als je bloeddruk goed is en je niet alteveel vocht vast houd is er vaak niets aan de hand. Kan altijd iets afscheiding ofzo zijn...

@ roxy: hmm dan hoop ik toch echt dat de borstvoeding gaat lukken straks haha

4. ProudMum

hihi, nou, ik ga toch gewoon voor de fles hoor!

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ieder zijn eigen keuze daarin
    ik wil het iig proberen al zie ik wel bij veel vriendinnen dat ze afhaken na een paar dagen

6. Niet meer actief

Ik wil het ook proberen, maar ik denk dat ik na 6 weken langzaamaan af ga bouwen.

7. ProudMum

Nou, aan mijn boobs geen polonaise. Voor mijn zwangerschap waren ze al heel gevoelig, en heel erg voor Mike, kon ik het al niet verdragen als er naar gewezen werd. Dus ga het risico niet nemen om mij doodongelukkig te voelen terwijl de fles net zo goed is.

Petje af voor de moeders die het wel doen hoor!

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    misschien als die kleine geboren is dat je er wel anders over denkt.. hoeft niet maar kan wel als ie eenmaal op je buik ligt.....

9. Niet meer actief

Ieder zn eigen keus hoor Roxy! Net zoveel respect voor vrouwen die geen borstvoeding geven!

Net mn kerstpakket binnen... Een portable dvd speler. Wel handig, kan ook in de auto ;)

10. ProudMum

doe mij ook zo'n kerstpakket! die van mij is naar mijn moeder gegaan. het was een spaans pakket met allemaal tapas dingetjes. en die lusten wij niet, mijn moeder wel dus die was blij!

Berna, misschien dat ik idd nog van gedachten verander. je weet maar nooit!

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    moet zeggen dat ik het idee dat een kindje aan mijn borsten drinkt ook nog heel vreemd vind hoor.. ik associeer mijn borsten nog niet met voeding voor een kindje maar ik denk dat dat wel veranderd als ie er uit is..

12. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ik ga ook gewoon fles doen, en vind het super van de moeders die borstvoeding geven, ik kan het ook gewoon zelf niet opbrengen om het te doen. Dat is niks voor mij.
    Maar per wanneer wordt het duurder Roxy, ik moet noog halen trouwens, dan kan ik bv 2 pakken gaan halen

13. ProudMum

het is bij sommig winkels al duurder. las ik net bij het voeding topic

14. Niet meer actief

Roxy, wat lekker dat jij daar zo duidelijk in bent!
    Ik wil het hier wel gaan proberen, maar zie mezelf het eigenlijk niet doen. Nou ja, ben nogal vaag over de bv!

Berna, waarom haakten ze af?

Busy, wat minder zeg! Ik ga duimen dat je thuis mag blijven hoor!

Verder weer een aantal goeie controles bij de vk! Mooi zo :D

15. Niet meer actief

ik heb hier ook al 4 pakken friso staan!

16. ProudMum

hahahaha Marieke, zo ben ik nu eenmaal..... :oops: en zo heb ik het ook aan het kraambureau verteld.... :oops:

Mensen schrikken wel eens van mijn directheid, of het is echt iets Utrechts of het is een famillie trekje....

17. anita1975

anita1975 Niet meer actief

oke ga ik morgen ff kijken bij de kruidvat hier of het daar al duurder is...

kreeg net de post (selektvracht) een leuk stoerbroekje en een shirtje...van mexx zo lief...
    nu wacht ik nog op mijn boek, nou ja lisa haar boek, had hier ook al ff gekeken bij de readshop maar niks geen 365 verhaaltjes...
    oh de tnt voor de deur haha

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    linda, wow! das nog is een leuk kerstpakket!

19. ProudMum

heb mijn collega al een smsje gestuurd of hij de nieuwe prijzen wil smsen..

20. ProudMum

had eergisteren mijn boek al binnen van de ECI. Leuk boek meiden echt een aanrader!

Nu nog wachten op mijn pyama....

Deel Deze Pagina