hee meiden, ik moet heel veel bijlezen zo te zien, jullie kunnen er wat van! Busy, dat zou balen zijn zeg, de feestdagen in het zkh! Ik duim voor je dat het niet nodig is. San, ook lekker verlof nu? Ga je nu rustig aan doen, of ga je thuis druk aan de slag? Linda, dat is geen verkeerd kerstpakket zeg! oh jullie hebben het weer over borstvoeding/flesvoeding. Ik sta ook nog steeds niet te juichen om borstvoeding te geven, maar ik sta wel achter de voordelen. Ik geloof ook echt dat een borstvoedingkindje meer tevreden is, omdat die lekker naar behoefte mag drinken. Het lichamelijke aspect, hmmm tja... Ik ben echt wel benieuwd hoe ik dat ga vinden. Ik wil proberen tot 6 maanden bv te geven, maar ga wel snel kolven denk ik! Anitadejong, das ook een beetje onze smaak qua kleren. Wij hebben wel veel van dat zachte spul. Echte kleertjes hebben we nog heel weinig. Mijn moeder heeft wel het een en ander gemaakt wat er echt super super mooi uitziet, ben ik heel blij mee! Marij, fijn dat het nog zo voorspoedig gaat! En je weet ook al precies hoelang je nog moet wachten (niet lang overigens!). Wat lijkt me dat een lekker idee... Annika, lees ik het goed? Wat fantastisch, van harte! Ik lees net dat ik toch een kerstpakket krijg, vond het al zo vreemd... Ze dachten dat ik vandaag nog wel zou komen, maar ik heb gisteren gemaild dat ik het niet aandurf omdat ik steeds zo duizelig ben. rinaldo z'n kerstpakket was echt super, allemaal lekkere dingen van de bakker (zijn vrienden van ons en het is zo'n super goede bakker, wint ook vaak prijzen) Verder ga ik lekker rustig aan doen. Wil nog even de ramen wassen, maar dat kan morgen evt. ook nog.
Friso voeding word 9.89 per pak zag ik vanmorgen bij kruidvat. Hihi over spontaan gesproken; mike's neefje belde net. of hij mocht logeren dus die is nu onderweg
jeej heb mijn 13e maand binnen! Kan ik toch mooi de belastingrekening van mijn schoonvader van betalen en hebben we zelf ook nog wat over... Gisteren heeft die kerel eindelijk eens gebeld, wil ie langs komen om "het" te bespreken. Er valt helemaal niks te bespreken, hij moet dat geld gewoon terug betalen. We zijn zo klaar met die kerel...
Hallo meiden! Annika, gefeliciteerd met je positieve test! Ik hoop dat je het allemaal een beetje trekt. Succes de komende tijd. Nog niemand bevallen?! Vanochtend naar de gyn geweest. Geen bijzonderheden. Gewoon bellen als ik denk dat het gaat beginnen, en liever een keertje te vaak dan te weinig. (laat ik nu net het type zijn dat dus echt niet graag voor niks belt) Verder was hij erg tevreden. Kindje lag nog niet vast, maar is wel al een stuk in het bekken gedaald. Erg positief vond de goede man. Verder waren alle controles positief. Kindje is keurig gegroeid (geen kleintje) en lijkt er aardig klaar voor. Hij zei wel dat we blij mochten zijn dat de weeen eerder nog niet door hadden gezet, want met streptokokken maakt je kindje bij 32 weken niet zo ontzettend veel kans. :-S Die harde buiken en het gerommel zijn nog niks minder, heb ook echt het idee dat ik geen 4 weken meer zal rondlopen. (haha. wat een tegenvaller zal het dan zijn als het nog 6 weken duurt. ) Vandaag overigens ook de 36 weken bereikt!
Lekker zo'n 13e maand Guppie! Ben je nog steeds zo duizelig trouwens? Hoe is het eigenlijk met je moeder?
ik heb ook een nieuwe buikfoto in mijn album gezet, jeetjemina ik schrok wel ff vanochtend! maar ben er wel trots op hoor! (behalve de striae)
Yes, ik mag de auto weer ophalen, hij is gemaakt en ik ben niet bevallen ondertussen, gelukkig! is marco ook weer gerustgesteld (waar je je druk om kan maken )
mooie buik anitadejong! Ik heb meer straie hoor, hihi! fijn ook dat je auto gemaakt is! (zou ik me ook druk om maken!) Linda, vandaag gaat het goed. Kon zowaar de ramen wassen net! hoe is het met jou, nog duizelig geweest? Mijn moeder heeft weer een slechtere week, ze ziet erg op tegen de kerstdagen (we zijn dan ook allebei jarig)..
anita mooie buik hoor ik zal zo ook eens een foto uploaden Mark heeft er net wat gemaakt... pff vind mezelf wel dik hoor bleeh
Mooi buikie! vind mijzelf niet echt dik. heb nu meer taille dan voor mijn zwangerschap. heb zelfs geen dikkere kont gekregen!
buik niet dik maar Mark had ook nog een foto gemaakt van mij met mijn gezicht heb gewoon vette onderkin nu begin echt vocht vast te houden bleeeeh