helemaal over ANNIKA'S NIEUWS heen gelezen... ANNIKA, GEWELDIG!!!! GEFELICITEERD MEIS!! WAT MOET DIT FIJN ZIJN, OM NU DE JANUARI MAAND DOOR TE KUNNEN MET DE WETENSCHAP DAT ER EEN NIEUW WONDERTJE IN JE BUIK GROEIT! het maakt je gemis van Youri niet minder zwaar, hij blijft altijd je eerste. maar de wetenschap dat jullie opnieuw vader en moeder mogen worden, en dit keer hopelijk van een levend kindje, is geweldig! gefeliciteerd meid! ik heb ook de verloskamers wel eens gezien. stelde niet heel veel voor, behalve dat het halve bed indruk maakte. het was een bed zonder voeteneind zeg maar, wel zaten er beugels op. en een unit waar ze de baby gelijk op kunnen helpen als dat nodig mocht zijn. Voor mij niet zo relevant, want ik zie alleen de OK van binnen.... roxy, dat is balen van die witte stip! kunnen jullie daar nog iets aan doen? of zijn de visjes nu opgegeven? heb geen zin in tv kijken en weet ook niet goed awt ik anders moet doen. heb eigenlijk onwijs zin om de stad in te gaan, maar ja, dat lukt niet echt meer met mijn bekken dus moet wat anders verzinnen!
even een typeuitzondering voor Annika, wat gaaf meid, ik bid voor jullie dat het nu goed mag gaan en dat je vooral ook kan genieten van deze zwangerschap! met polsen gaat het door die dingen wel beter trouwens, veel gerommel maar maandag pas baby volgens de weddenschappen althans haha, is dan volle maan!
Een ex-collega van me voorspelde vorig jaar al dat ik dit jaar een kerstkindje zou krijgen. En aangezien het de 24ste volle maan is... Misschien krijgen we hier op kerstavond een heuse babyboom met die volle maan
wat is dat toch met volle maan en bevallingen? Citroentje, dat wist ik niet over flesvoeding. Dit was mij ook maar verteld hoor, heb er natuurlijk niks geen ervaring mee...
guppie, ik heb mijn dochter ook op vraag gevoedt met flesvoeding. werkt als een tierelier! doe het nu weer zo met de fles! je krijgt inderdaad heel tevreden kindjes van voeden op vraag. het leert je goed naar je kindje te kijken en zijn/haar signalen goed te interpreteren. ik kon er toen ook maar weinig info over vinden, maar ben onwijs blij dat ik toch heb doorgezet. wel hield ik in een boekje bij wat mijn dochter elke keer opdronk, zodat ik aan het einde van de dag kon zien of ze wel genoeg had gehad. dit kwam natuurlijk ook omdat zij met amper 2 kilo thuis kwam en echt nog goed moest groeien. ik ben ervan overtuigd dat baby's instinctief nemen wat ze nodig hebben, dus drinken naar behoefte past daar uitstekend bij.... 24 december volle maan? dat beloofd inderdaad wat ja! ben benieuwt wie de volgende is die gaat bevallen! meiden, slaap lekker vanacht! liefs Marij
pff wat een nacht... ging om 2200 naar bed heerlijk geslapen tot 2 uur.. daarna elk uur wakker en vanaf 6 uur kon ik echt niet meer slapen.. ben er maar uitgegaan Mark werd ook gek van mijn gedraai. Lijkt wel of ik niet moe ben terwijl ik overdag zo moe ben. NU maar kopje thee en zo weer terug om te kijken of ik nog wat kan slapen. Zo duurt de dag wel lang
heyhey meiden, ik kom me eventjes snel melden... (nee er is niks aan de hand hihi) heb een ellendige nacht gehad, maar tja dat is inmiddels wel bekend bij jullie hihi Vandaag heb ik voor mezelf gewoon een lekkere verwen-pyjama-dag ingepland hihi lekker voor de buis met n filmpje enz... Dus jullie horen me vandaag niet meer denk ik zo hihi Ik heb ook eventjes geen zin om op iedereen te reageren... dat doe ik morgen weer meiden! Dikke kus en allemaal een super weekend toegewenst!
Wij waren ook alweer vroeg wakker vanochtend, mannetje is nu kerstboodschappen doen en ik mag lekker thuisblijven! (he wat verveledn ) Fijne dag allemaal!
Alles nog rustig hier zo te zien.... Ik heb zojuist weer een rijles achter de rug, mijn voorlopig laatste denk ik zo... Aan de ene kant denk ik: het is ook echt mooi nu eventjes, maar aan de andere kant weet ik dat het straks allemaal nog veel zwaarder en vermoeiender zal zijn met een kleintje erbij, en om dan weer te moeten gaan lessen... Bleeh! Zal zo blij zijn als ik dat papiertje eindelijk heb! Ik ben al best lang bezig en kreeg laatst eindelijk een datum dat ik mocht afrijden... Tja, 18 januari! Precies 1 dag na mijn uitgerekende datum! Dus ofwel ik sta dan heel erg op knappen, ofwel ik ben echt net bevallen en in beide gevallen zie ik het niet erg gebeuren, zo'n rijexamen. Ik baalde wel erg dat ik het moest weigeren want ik was ook zo blij dat er eindelijk een datum kwam!
Goeiemorgen allemaal! Hier niks nieuws, geen veranderingen en zo te voelen is onze smurf nog niet ingedaald aangezien hij nog steeds met zijn kontje onder mijn ribben door schuift. Zometeen kerstboodschappen en neefje thuis brengen, morgen naar Beverwijk met zijn tweetjes! is maar een half uurtje van huis vandaan dus vroeg heen en voor de drukte weer naar huis. Dus zal er niet veel zijn, maak ik maandag wel weer goed hihi.
mamasu wel jammer dat je straks niet kan afrijden maar ja je weet waarvoor je het doet straks een paar uurtjes rijles en je mag zo afrijden en je slaagt vast hier worden de boodschappen ook gehaald en het huis wordt bijgehouden. moet van mijn mannetje rust nemen kleine zit helemaal vast,drukt nu heel erg op mijn liezen,loop ook nog meer te waggelen. mannetje is 3 weken thuis en misschien dat door de vorstflat geen werk is nog langer.kan het zo dus nog wel even volhouden. 's nachts veel krampen en gerommel maar overdag is het heel rustig. meiden hier wordt het steeds witter,gezellig hoor.krijgen we misschien toch een witte kerst.hoop voor de kinderen dat het sneeuwen doorzet kunnen ze lekker genieten van de sneeuw en ijs in de vakantie
dat zou wel lekker zijn kristy als er vorstvelet is! Maar dat gaat zeker ook ten koste van zijn inkomen?
ja,gaat ten koste van zijn inkomen.geen werk geen geld. vind het wel lekker als ie even thuis is. heb nu 2 kids thuis.1 van 7 en 1 van 3.
roxy, vorstverlet gaat niet ten koste van je inkomen hoor, of je moet eigen baas zijn natuurlijk! pas na 12 weken vorstverlet ga je terug naar de 70% (bij marco's bedrijf dan) maar dat komt nooit voor. Oh ja, wij hebben mario party 8 voor de wii en voor de ds, ik heb hem juist ook gekocht op de ds omdat ik dan juist alleen kan spelen, tegen de computer speel je dan, en er is ook een 1 speler modus, ik vindt hem super hoor! hij is zo uitgebreid, echt een groot spel. Op de wii, kan je ook alleen maar dan is het juist leuk als je er nog iemand bij hebt, kan je lekker gek doen in je huiskamer.
Goeiemorgen! Hier ook weer 2 uur wakker gelegen vannacht. Hoesten, hoesten, hoesten. Kleintje zal wel helemaal geshaked zijn Gelukkig tot 10 uur geslapen. Nu lekker douchen.... Mannetje is naar het bos, winterplaatjes maken
Anita, als je in loondienst ben wist ik dat je doorbetaald werd. maar vroeg het juist omdat kristy's man een eigen zaak heeft hihi.. ooeeeh ik twijfel nog steeds tussen mario party en yoshi...maandag moet ik mijn keus gemaakt hebben. moet hem namelijk zelf halen van Mike. (leuk he, zo'n kerstkado!)
Marieke, leuk dat onze buiken zo op elkaar lijken! en je man zal wel mooie plaatjes schieten, hier schijnt nu trouwens wel lekker de zon.