Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Kristy, ja dan is te lange vorst natuurlijk niet zo'n pretje qua inkomen dan, maar wel lekker dat ie nu even thuis is

2. Niet meer actief

Roxy, ja ik zag net dat kristy haar man een eigen bedrijf had, sorry... te snel gereageerd

3. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    ben ook zeker blij dat ie thuis is.
    wij hebben allebij een periode in ons leven heel krap moeten leven dus als het moet redden wij ons ook met weing.

4. Niet meer actief

Roxy, heb je ook al de beoordelingen op bol.com gelezen, soms kun je daar veel uithalen, soms ook niet hoor.....

5. Niet meer actief

kristy, wat een leuke naam "de oplossing"

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ja heb het e.e.a al gelezen, maar vind ze allebei leuk. word dus ienemienemutte in de winkel hihi

Pff als mike nou even opschiet dan kan ik weg. Hij heeft een kerstbrunch op zijn werk

7. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Hoera ik ben met verlof!
    Annika: gefeliciteerd met je zwangerschap, geweldig nieuws!
    Guppie: de babykamer is op een paar lijstjes na helemaal klaar, maar ik wil de rest van het huis spik en span hebben, dus dat wordt mijn project de komende tijd!
    roxy: veel plezier in beverwijk!

voor de rest die ik vergeten ben allemaal een dikke knuffel.
    we gaan komende week een nieuwe pc kopen, gaat het niet meer zo traag....
    Manlief had gisteren de jaarlijkse stapavond met zijn werk en is bij zijn ouders blijven slapen. Echt stil zonder 'm. Gelukkig is ie onderweg naar huis. We hadden de afspraak gemaakt als het teveel zou rommelen kwam ie gewoon naar huis. Gelukkig is de uk rustig gebleven, alleen vannacht wat gerommel.
    De hondjes mochten bij uitzondering op het voeteneinde vannacht. Boris is in zijn slaap van het bed gevallen en om een uur of 3 kregen de heren ruzie en gingen naar elkaar grommen en blaffen. gelukkig waren ze na 1 grom van mij stil...
    Ik ga zo de flessen uitkoken, ligt dat ook alvast maar klaar!
    Ik geef alleen flesvoeding, vanwege een verkleining. Ik haal een paar kant en klare pakjes om te kijken wat aanslaat bij de uk. Zelf ben ik voor veel dingen allergisch, maar ik wil niet meteen met hypo-allergeen beginnen, want als de standaardvoeding ook goed aanslaat ben ik toch per pak een stuk voordeliger uit!
    1e kerstdag komen mijn schoonouders hier en blijven ze slapen.
    Oud en nieuw vieren we met goede vrienden thuis, lekker gourmetten en dan de hele avond spelletjes doen. Op 1 jan komen mijn ouders en zus en haar gezinnetje hier en dan blijven mijn ouders slapen en gaan moeders en ik op 2 jan nog wat babyshoppen doen.
    En nu is het tijd voor een warme chocomel!

8. Niet meer actief

san, gefeliciteerd met je verlof!
    ik heb nu ook liever mijn man 's nachts in de buurt is hoor, maar nou hadden je honden een keer mazzel, ook gezellig!

wij zijn vergeten gebak te bestellen voor marco's verjaardag, kunnen nu nergens meer wat krijgen, grr.... (eigen schuld, ik weet het) marco struint nu alle bakkers af..

9. 12309

12309 Niet meer actief

Anita: is manlief ook al bij bv de aldi geweest voor diepvriesgebak? Vaak in de supermarkten kan je nu nog taart scoren...

10. Niet meer actief

ja dat is idd nog een idee!

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    jaaaaa 37 weken!
    Ben zo blij dat ik het gehaald heb en heel stiekum wil ik nu de 40 weken ook wel halen. Liever even niet bevallen dus. Afgelopen nacht had ik weer voorweeen, wel heel sterk dit keer. Ik schrok er echt van. Gelukkig heel onregelmatig, maar ook dat kan een begin zijn. Nu gelukkig niks meer!

Morgen jarig en ik ga het dus niet meer halen om voor of op mijn 25e moeder te worden. Dat zei ik altijd als klein meisje.

Ga nu snel bij mijn bad kijken, dat zal wel vol zijn!

12. Niet meer actief

Hee San, gefeli met je verlof!
    Hier nog een verkleining! Ga je het niet proberen? Of hebben ze teveel doorgesneden bij jou?

Guppie, gefeli met je 37 weken!

Net lekker gedoucht, voel me weer wat meer mens.
    Dat virus wil m'n lijf maar niet uit, erg irritant!

Mannetje heeft echt prachtige plaatjes gemaakt, wat wonen wij toch in een mooie omgeving 8)

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wat is het hier rustig! zijn jullie allemaal kerstinkopen aan het doen ofzo?

Ben net een klein rondje naar buiten geweest met Sarah, maar kon geen mooie foto's maken. Lukt nog niet met in 1 hand een riem en in de andere een fototoestel...

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ben ook ff lekker naar buiten geweest, brandde van de pijn maar heb wel mooie foto;s kunnen maken.
    Guppie kan Rinaldo niet mee dan? Juist nu kan je je camera uitproberen!

San van harte met je verlog! Lekker hoor!

En guppie van harte met je 37 weken lekker he! Ik heb echt nog geen voorwee gehad.. ben echt zo benieuwd wanneer het gaat beginnen bij mij. Volgende week zaterdag de 29ste gaan mijn ouders een week op vakantie dus ik hoop erna en anders er voor...

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Berna, Rinaldo werkt op zaterdag en is op maandag vrij... Ben altijd alleen op zaterdag dus!
    Normaal gesproken zou ik naar het losloopveld lopen, maar dat is me nu te ver ;)

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ah op die manier!
    Ik ben met de auto gegaan.. het is maar 10 minuten lopen maar zelfs dat gaat zo moeizaam heb de auto gepakt haha

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    tsja en de auto heeft Rinaldo mee...
    losloopveld is hier ook 10 min lopen, maar voor mij ook te ver hoor! Ben bang dat ik niet meer terug kan dan.

18. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Nee doe maar niet dan.. nog ff en dan kunnen we lekker met de kleine en hond wandelen...

19. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    San, geniet van je verlof!

Marij, dat blijft hoe dan ook n tijdrovende zaak. Je kunt natuurlijk alleen kolven en de keren dat je je kleintje aanlegt niet kolven.
    Maar wat ik al zei dat kost wel aardig wat energie.

Voeden op verzoek raakt steeds meer ingeburgerd en kan ook prima met flesvoeding en is volgens mij veel natuurlijker dan zo'n strak tijdschema.

Aaagh ik wil ook naar buiten en denk dat ik morgen ook gewoon ga met Emi in de wagen en dik aangekleed. Wordt beetje dol van dat binnenzitten.

Lastig gedoe bij de Prenatal, ik wil de Fisher Price Rainforest keekboo mobile hebben dus Jan gisteren naar Prenatal in Beverwijk. Die zouden hem vandaag binnenkrijgen via interfiliaal verkeer.
    Dus Jan vandaag weer heen en ik weer in de veronderstelling dat we hem straks hebben, is er een foutje gemaakt en de mobile is naar Haarlem gestuurd. Morgen kan hij hem daar ophalen. Komt goed maar grrr ik wil hem nu.

20. Niet meer actief

Marije: die vele koffiepauzes zul je wel nodig hebben! Ben net ff naar de markt geweest, maar ben blij dat ik weer terug ben hoor! Harder als slenteren gaat niet meer en dan nog wil ik na iedere winkel wel ff gaan zitten hoor ;)

Roxy: beterschap voor de visjes... Ze worden toch zeker wel weer beter?

Lefbekkie: ben benieuwd of je maandag idd je baby krijgt! Hoop het wel voor je!

Berna: jij ook maandag de baby? Ik hou jullie eraan hoor!

Juni: jij ook al ;) Dat wordt wat maandag!

Mamasu: dat komt wel erg rot uit ja dat rij-examen! Ik hoop dat je het snel haalt, is toch wel handig een rijbewijs!

Kristy: het blijft bij jou ook goed rommelen hè? Jammer genoeg zet het niet door...
    Hier is het wit alweer weg aan het trekken (sneeuw)... Jammer, zag er heel mooi uit!

Anitadejong: is het nog gelukt met het gebak?

Guppie: gefeliciteerd met je 37 weken! En alvast heel erg gefeliciteerd met je verjaardag!

MissFrodo: Irritant is dat zeg, dat dat mobiel naar de verkeerde vestiging is gestuurd!

Deel Deze Pagina