Wij hebben ons ook nog even aan kerst/verjaardagsinkopen gewaagd. We zijn naar de mediamarkt in zwolle geweest, gekkenhuis! nee, viel wel mee eigenlijk. Nog wat leuke dingentjes voor marco gescoord, voor de ps3. Daarna nog even naar de prenatal geweest, leuke schoentjes gekocht, kon ze niet laten liggen, en nog 2 pakken hydrofiele luiers, want ik had veel te weinig als ik jullie allemaal zo hoorde. Daarna nog bij een grote dierenwinkel wat leuke spulletjes voor onze hond gekocht. Kreeg wel een ontzettende harde buik daarna, pfff... Nu weer even lekker uitrusten, met een kopje chocolademelk en een gebakje, mmhhh.
ben benieuwd hoe het met geraldine1986 is, ze is hier al 2 dagen niet geweest, ze had hoge bloedddruk en moest vrijdag weer voor controle, zouden ze haar gehouden hebben?
Heey meiden.. Ze hebben me gelukkig niet gehouden maar ik moet nu echt rust houden.. Ik moet dus bed rust houden.. Dat doe ik ook maar anders kan ik als nog naar het ziekenhuis! Dus maar ff uitzingen.. Verder nog steeds die krampen.. voorweeen werd er gezegd! Zolang mn vliezen nog niet gebroken zijn vind ik het allemaal wel best! haha Dus we wachten af! Verder ben ik de laatste paar dagen ook niet echt lekker heel erg moe en misselijk.. Ik probeer zo veel mogelijk online te komen Lief dat jullie aan me dachten! Liefs, Geraldine
zooo echt rustig hier geraldine sterkte meid.probeer maar lekker die bedrust te houden dan ben je lekker thuis met de kerstdagen vandaag is ons kerstkado opgehaald.we krijgen allebei een sony ericson 910i. voor de kids had ik alles al klaar die krijgen elk 9 kadootjes. vind het zo gezellig straks al die pakjes onder de boom. nu kunnen we ze er nog niet onder leggen want dan zijn ze open voor het kerst is ben wel heel erg benieuwd wie van ons de volgende is die haar kleine vast mag houden. het rommelt bij genoeg alleen dat doorzetten. denk dat ze allemaal zoiets hebben van "het is veels te koud daarbuiten 8) " ga ook lekker aan de chocomelk met slagroom mmmmmm met oliebollen,ook zo lekker fijne avond
Rustig aan Geraldine! Oliebollen... lekker! Heb er nog geen op dit jaar. Fijne avond allemaal, ik ga lekker bankhangen.
Goedenavond dames, Hoe gaat het met iedereen hier? @Geraldine: Heel veel sterkte en idd lekker veel rust houden nu! Vanmiddag wat boodschappen gedaan, wat was dat zwaar zeg! Als je nagaat dat ik normaal wel 4 winkels na elkaar pak.....nu kon ik er na eentje al bijna niet meer! Toch nog ff gauw kerstcadeautjes gekocht en op de terugweg chinees gehaald... Kortom, ik heb weer veeeeeels te veel gedaan vandaag! Vanmorgen nog een keer de stofzuiger door de huiskamer heen gehaald.. O wat een hel zeg! Wat kan stofzuigen pijnlijk zijn, als ik even bezig ben lijkt het of mijn bovenbenen en onderrug op knappen staan, niet leuk meer! Ik heb daarna nog wel een hele rustige langzame wandeling gemaakt buiten met mn zoontje in de wandelwagen, dat was voor ons allebei een heerlijk moment! We hadden namelijk een prachtig wit uitzicht en het was absoluut niet koud ofzo! Alle sneeuw was op de boomtakken blijven liggen, zo'n mooi gezicht! Op de grond lag gelukkig niks, dat maakt het lopen wat makkelijker he? Alleen heb ik helaas niet veel geslapen vandaag. Normaal pak ik 's middags altijd een paar uurtjes, gelijk met die kleine, maar vandaag was ik na anderhalf uur alweer wakker, niet echt lekker geslapen. Misschien deels door het mooie weer of omdat ik wist dat ik nog een hoop moest gaan doen vanmiddag. Zo nu en dan heb ik nog last van voorweeen en af en toe denk ik; o toe zet maar door maar t is beter nog een weekje te wachten he? Hoe dan ook....ik hou me vast aan de gedachten dat het nog maar eventjes duurt en ik geniet dus nog even van alle rust die ik pakken kan nu!
Geraldine, sterkte meid! Mamalou, sja die laatste loodjes he.... Pffff! Nog even en dan huppelen we weer vrolijk rond, hihi Meiden, fijne avond allemaal 8)
Heej Anita we hadden elkaar tegen kunnen komen! Rond een uur of 2 liep ik ook in de prenatal in Zwolle en rond een uur of half 4 in de Mediamarkt Zwolle! Vond het wel een crime trouwens, smalle paadjes en veel mensen. Tussendoor nog een aantal andere winkels gepakt, maar ik was wel kapot naderhand zeg. pfff Shoppen isnie echt wta meer op het moment. Maar goed wel een mooi boxkleed gescoord, een starterset van Avent flesjes, een wieglaken en hoeslakens en een zelfde laken voor het ledikant. Dus nu hebben we echt alles. Meneer Lex had flink wat overuren gemaakt, dus we konden ff lekker brassen, heerlijk toch! Nou t zal mij benieuwen of er idd dames bevallen met volle maan. Ik ben eht neit van plan iig Fijne avond nog!
Lexie woon jij ook in de buurt van Zwolle? Ik kreeg vanavond opeens een heftige aanval van nesteldrang denk ik, mn buik doet er nog zeer van... Wel lekker opgeruimd! Morgen gaan we weer verder. Nu duik ik mn bed in, heb het echt gehad voor vandaag!
geraldine sterkte nog even dan he! Ik duik ook zo mijn bedje in.. ik hoop meer slaap te krijgen dan vannacht...
missfrodo: leuk dat je zo iets voor anderen gaat betekenen meid! Petje af! zijn er maar weinig die zo denken! guppie: Van harte gefeliciteerd meid! maak er een fijne dag van! flink aan het shoppen geslagen op internet lefbekkie: fijn dat het ietsjes beter gaat met je polsen meid! Hier hebben ze ook de weddenschap op maandag staan... hihi mamasu: wel fijn dat je nu weet dat je een datum hebt... wel balen dat het net rond je uitgetelde datum is.. maar je weet wel dat je nu af kunt gaan rijden! Ik duim voor je dat je het snel haalt meid! marieke: is je hoesten een beetje over meid? hoop het voor je! geraldine: doe maar flink rustig aan dan meid! dat je met de kerstdagen lekker thuis bent! Nou jullie zien het waarschijnlijk al aan de tijd... ik ben dus al weer wat uren wakker... GRR :x dat het dan gewoon doorzet he... Ik zag mensen het over voeding hebben, wij geven FV. Ik zit er wel aan te denken om op vraag te voeden... Hier vandaag de moeder van Arjan naar een kroegje brengen een dorp verder, zijn vader moet spelen met de band... ik denk niet dat ik mee ga... dus moet Arjan maar even doen! Ik ga kijken of ik nog eventjes kan gaan liggen... Ik denk dat ik jullie vandaag nog wel ergens spreek... in ieder geval vast een hele fijne zondag!
Goedemorgen dames! Hier een zwaar vermoeide mama... Gisteren was hier de sbs6 kerstparade in Almere daar moest de kleine natuurlijk naar toe! Het was prachtig eerlijk is eerlijk maar druk, druk! Maar goed heb het volgehouden om vervolgens naar de auto te strompelen hahahaha Ik heb ook gelijk de hele nacht doorgeslapen dat is wel weer lekker. Joyce je was er weer vroeg bij zag ik... o, o
Guppie van harte met je verjaardag! Joyce balen zeg. Ik heb eindelijk weer eens een nacht goed geslapen!