juni: gefeliciteerd met de 38 weken meid! berna: fijn dat je lekker hebt geslapen meid! houden zo he vivian: wel lekker dat je dan zo heel de nacht doorgeslapen hebt na de parade was wel geslaagd geweest dus... Hier vandaag dus echt een dagje thuis... de krampen blijven aanhouden nu...
Mamalou: mooi hè die sneeuw op de bomen! Hier is het jammer genoeg al weer weg... Guppie: gefeliciteerd! Juni: 38 weken alweer, gefeliciteerd! Hier vandaag nog een lekker rustig dagje. Nog een beetje opruimen en zo... Gisteren heeft ons mam meegeholpen met de keukenkastjes schoonmaken, is dat ook weer eens gebeurd! Er waren ook nog heel wat klusjes in huis die moesten gebeuren en dat heeft Roy gisteren met ons pap gedaan. Zo komt er steeds meer af! Vanavond uit eten met mn ouders en broer, mn ouders zijn vandaag 32 jaar getrouwd en die nemen ons mee uit eten
Is het regelmatiger dan normaal dan Joyce? Ik hoop het echt een keer voor je hoor! Het moet een keer doorzetten hè...
Linda: gefeliciteerd met het 32-jarig huwelijk van je ouders meid! Zou zeggen geniet lekker van het eten strakkies! Ze komen nu iets regelmatiger, maar nog niet genoeg... :x wel merk ik dat het steeds doortrekt naar mn rug... straks eventjes kijken of een bad wil helpen (of het dan niet afzakt...) en ben nu zoveel mogelijk aan het rondlopen in huis... (in de hoop dat het werkt hihi)
slopend hoor Joyce ik hoop dat je wat afleiding kunt vinden want zo duren de dagen wel erg lang natuurlijk. Veel plezier vanavond Linda.. wil ook graag uit eten maar hou nog geen uur vol op een stoel das wel jammer maar ja straks weer inhalen
Ja idd, het word er niet leuker op... Heb wel steeds meer het idee dat het wel eens door zou kunnen zetten.. (vraag me niet waarom, maar op een of andere manier... ik durf er alleen niet meer op te hopen...)
Kan me voorstellen dat je er niet meer op durft te hopen Joyce, maar een keer moet het toch doorzetten Ik duim weer voor je in ieder geval!
thanks hihi (weet dat jullie allemaal hard mee duimen voor me) Doet me ERG goed meiden! Jullie zijn schatten! (ja heb ook nog een emo-bui vandaag, word veel janken denk ik hihi)
Hier even snel een berichtje van mij. Afgelopen dagen veel in bed vertoefd, maar moet zeggen dat ik die bedrust echt al wel zat ben! Heb veel serious request gekeken van 3fm. Gaat tenminste 's nachts ook door, want door dat liggen de hele tijd is het slaapschema ook wat door de war. Gisteravond uit eten geweest met werk van mijn vriend. Was erg lekker (sowieso het niet hoeven koken), maar was blij toen we om 00:00 weer thuis waren. Had harde buiken van het zo lang moeten zitten op van die oncomfortabele stoelen. Straks wat kerstboodschappen doen (tja... moet toch gebeuren he) en dan weer op bed. Helemaal bedrust houden lukt niet met deze dagen in het vooruitzicht, maar we doen ons best. O ja, gister belde mijn moeder nog op dat mijn vader had gedroomd dat ik de 28e zou bevallen. Leuk dat hij er ook zo mee bezig is. Of ie gelijk gaat krijgen denk ik persoonlijk niet, maar je weet maar nooit....
busybusy: snap goed dat je het niet de hele dag volhoud hoor om in bed te liggen... en zeker niet met deze dagen! Wel leuk idd dat hij er zo mee bezig is hihi (mooi is dat he hoe mensen mee kunnen leven hihi)
Guppie, gefeliciteerd met je verjaardag, Fijne dag vandaag!!! Geraldine1986, fijn dat je wel thuis bent, lekker rustig aan doen hoor! Busy, moeilijk he, bedrust, zou mij ook niet lukken, hier kijk ik ook af en toe serious request, wel geinig ja. Juni, 38 weken, wow schiet echt op voor velen. vivian, ik zag gisteren een stukje van de kerstparade op tv, zag er wel gezellig uit, wel ontzettend druk. Joyce, ik hoop dat een bad je goed doet (minder pijn), of dat het doorzet (en je snel je kleine in je armen hebt), kan 2 kanten op! Gisteren ben ik vroeg naar bed gegaan, werd ineens ontzettend misselijk, bleh.., wel lekker geslapen trouwens. Vandaag doen we lekker niks, luieren.
Hoi, Jeetje wel jammer dat ik dit niet eerder heb ontdekt. Herken wel veel dingen het niet meer zoveel kunnen doen. Ik krijg een jongen en ben rond 5/1 uitgerekend. Kan niet wachten en vindt het wel mooi zo, maar ja hij heeft het nu voor het zeggen. Groetjes en succes iedereen
bedankt allemaal, erg lief! Ik heb ook echt een klote nacht gehad, bah wat is dat vervelend zeg... M'n buik voelt niet lekker aan. Het lijkt alsof de baby op de onderkant ligt te drukken, waardoor dat nu constant gevoelig is. Gelukkig mag ik rustig aan doen vandaag
Oh en Joyce, kom op he! Jullie baby moet er toch een keer uit, kan het net zo goed vandaag! Is helemaal geen verkeerde dag om jarig te zijn Geraldine en busy, sterkte meiden! Het lijkt me niks om bedrust te moeten houden... Gelukkig kan het nooit echt lang meer duren!
francisca: suc6 met de laatste weekjes meid! en het is idd wachten geblazen! (hoe vervelend dat ook kan zijn) Guppie: laat jezelf maar lekker verwennen vandaag meid! ennuh jij kunt het weten he (heb al tegen beeb gezegd... guppie vind het een super dag dus luister maar goed naar haar hihi)
Goedemorgen deze morgen! Hier als een roosje geslapen, niet meer zo hoeven hoesten, zalig! Guppie, gefelicitaart! Joyce, nou meid, vandaag maar laten komen he! Hup hup Juni, wow zeg, al 38 weken! Busy, jij ook sterkte met je bedrust meid! Ik denk dat ik vandaag maar weer eens wat ga doen, ik zit nog tegen allerlei klusjes aan te hikken, blergh Tot laterssss!
Joyce, ja de misselijkheid is wel weg nu, gelukkig, ik heb er de laatste tijd af en toe 's avonds weer last van.